Samsung už se k problému vyjádřil a poznamenal, že se s dodavatelem baterií snaží zjistit, jaké kusy jsou podobným problémem ohroženy. Raději ovšem nabízí výměnu všech 2,5 milionu kusů, které byly prodány nebo dodány do obchodů v deseti světových zemích. Jihokorejský výrobce očekává, že uživatelé, kteří odnesou telefon do obchodu, kde jej pořídili, se výměny za nový kus, který už není ohroženy explozí baterie, dočkají do dvou týdnů. Kauza tak nejspíš zpozdí i uvedení modelu na český trh.

Štěstí mají zákazníci na čínském trhu, kde bylo zahájení prodeje Galaxy Note 7 plánováno na 1. září. A opravdu se tak stalo, protože varianta smartphonu pro Čínu je údajně vybavena baterií od jiného dodavatele, která není ohrožena explozí. Překlad oficiálního vyjádření Samsungu k celé kauze vám přinášíme níže:
„Samsung se zavazuje vyrábět produkty nejvyšší kvality a každou zprávu naich zákazníků o incidentu bereme velmi vážně. V reakci na nově hlášené případy smartphonu Galaxy Note 7 jsme provedli důkladné vyšetřování a zjistili problém s články baterií. K dnešnímu dni (1. září) došlo k 35 případů hlášeným po celém světě a my nyní provádíme s našimi dodavateli důkladnou kontrolu, abychom identifikovali postižené baterie.
Ale jelikož je bezpečnost zákazníků naprostou prioritou společnosti Samsung, zastavili jsme prodej modelu Galaxy Note 7. Zákazníkům, kteří již mají Galaxy Note 7, nabízíme možnost dobrovolné výměny jejich současného zařízení za nové v následujících týdnech. Jsme si vědomi nepříjemnosti, které tento krok může na trhu způsobit, ale chceme zajistit, aby Samsung i nadále svým zákazníkům dodával výrobky nejvyšší kvality. Úzce spolupracujeme s našimi partnery s cílem zajistit, aby výměna zařízení proběhla co možná nejpohodlněji a nejefektivněji.“
Zdroj: Phonearena.com