www.svetmobilne.cz
>
>
>
>

Samsung Galaxy A10: velký přírůstek mezi low-endy

Samsung Galaxy A10: velký přírůstek mezi low-endy
, , aktualita
Samsung představil jeden ze svých cenově nejdostupnějších smartphonů pro rok 2019. Ani u modelu Galaxy A10 ovšem nechybí velký displej se ztenčenými rámečky a výřezem. Nechybí ani osmijádrový procesor Exynos.
K oblíbeným
reklama
Samsung v tichosti představil svůj třetí smartphone z restartované řady Galaxy A. Začátkem týdne měla premiéru dvojice Galaxy A30 a Galaxy A50, druhý jmenovaný model se navíc podívá i na český trh. V případě nejnovějšího Galaxy A10 zůstává dostupnost velmi nejistá, neboť telefon byl zatím představen pouze v Indii. Jak napovídá číselné označení, jedná se o nejnižší model z celé „áčkové“ řady. Tomu odpovídá i plastový design, přičemž k dispozici bude několik barevných variant. Při pohledu na přední stranu by ovšem někteří netipovali, že se jedná o low-end. Právě displej by mohl být jedním z lákadel cenově dostupné novinky od Samsungu.
 
 
Galaxy A10 dostalo do vínku 6,2" IPS panel s rozlišením 1520 x 720 pixelů (HD+), Rámečky okolo displeje jsou poměrně úzké, což je také zásluha drobného výřezu Infinity-V. Uvnitř smartphonu potom tepe osmijádrový procesor Exynos 7884, který jsme zatím mohli vidět jen v jediném modelu Galaxy J3 V pro amerického operátora Verizon. Uvnitř čipsetu se nacházejí dvě výkonnější jádra Cortex-A73 a šest úspornějších Cortex-A53, v obou případech na frekvenci 1,35 GHz. Žádné zázraky tedy od tohoto Exynosu čekat nemůžeme, navíc výrobce jej zkombinoval s pouze 2GB RAM. Interní úložiště má velikost 32 GB a možnost rozšíření přes kartu microSD.
 
 
K další výbavě patří 13MPx zadní a 5MPx přední fotoaparát, baterie o kapacitě 3 400 mAh nebo operační systém Android 9.0 Pie. Na indickém trhu se Galaxy A10 objeví v polovině března s cenovkou 8 490 rupií (2 700 Kč bez DPH).
 
Technické parametry smartphonu Samsung Galaxy A10:
  • Displej: 6,2” IPS s rozlišením 1520 x 720 pixelů (HD+) a poměrem stran 19:9
  • Procesor: osmijádrový Exynos 7884, 1,35 GHz
  • RAM: 2 GB
  • Vnitřní paměť: 32 GB, slot na micro SD
  • Sítě: LTE, WCDMA, GSM
  • Konektivita: Dual SIM, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.2, GPS + Glonass, micro USB, 3,5mm audio jack
  • Zadní fotoaparát: 13 MPx, f/1.9, LED blesk, autofokus, Full HD videa
  • Přední fotoaparát: 5 MPx, f/2.0
  • Baterie: 3 400 mAh
  • Operační systém: Android 9.0 Pie
  • Barevné varianty: černá, červená, modrá


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Škoda představila elektrické Citigo iV Škoda představila elektrické Citigo iV
V nabídce mladoboleslavské automobilky Škoda se objevuje první elektromobil v podobě malého městského Citiga iV. Novinka nabídne vyšší výkon než benzínové verze a dojezd na jedno nabití dosahuje přes 250 km.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici
Apple uvedl aktualizované notebooky MacBook Pro pro rok 2019. Asi nejdůležitější změnou nebude zavedení 8jádrových procesorů, které významně navyšují výkon, ale především to, že se Apple opět pokusil vylepšit klávesnici.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI
Automobilka Škoda začíná pracovat na elektrifikaci svého portfoila a jedním z prvních počinů je nový plug-in hybrid Superb iV. Novinka má umět jezdit i v čistě elektrickém režimu a ujet vzdálenost až 55 kilometrů.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země
Smartphony Sony to mají dnes hodně nahnuté. Divize je hodně ztrátová, prodeje padají neustále níž a Sony se tak rozhodlo, že se bude soustředit už jen na čtyři světové oblasti. Evropa je stále mezi nimi.
23.5.2019, aktualita, Milan Šurkala3 komentáře
Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu
Závody o nejrychlejší předokolku na okruhu Nürburgring pokračují a dosavadní titul musí Honda chtě nechtě předat Renaultu. Jeho nový Mégane RS Trophy-R totiž japonský hot hatch překonal o téměř 4 sekundy.
23.5.2019, aktualita, Milan Šurkala