www.svetmobilne.cz
>
>
>
>

Redmi 7A se blíží. Známe design a parametry

Redmi 7A se blíží. Známe design a parametry
, , aktualita
Xiaomi připravuje cenově dostupnou novinku Redmi 7A, která by měla dostat ještě agresivnější cenovku než Redmi 7. Jaké ústupky si to vyžádá? Parametry smartphonu společně s jeho obrázky nyní unikly na internet.
K oblíbeným
reklama
Ve druhé polovině března bylo představeno Redmi 7, které se mezi tím dostalo na pulty českých obchodů. Cena se vešla pod hranici čtyř tisíc korun, ale přesto čínský výrobce plánuje „ořezanou“, která by se měla vyznačovat ještě dostupnější cenou. Připravované Redmi 7A se tento týden objevilo v čínské databázi pro certifikaci telekomunikačních zařízení (TENAA) pod modelovými označeními M1903C3EC a M1903C3EE. V pátek byly publikovány fotografie zařízení, o den později také parametry. Pojďme se tedy podívat, co můžeme od této novinky očekávat a jak by se měla lišit od Redmi 7.
 
 
Z uniklých fotografií je patrné, že Redmi 7A se bude vyznačovat nudnějším designem. Lesklé tělo s gradientním barevným provedením nahradí matná povrchová úprava. Zobrazena je černá varianta, ale nabídka barev jistě bude širší. Na zádech nenajdeme čtečku otisků prstů, tento prvek zabezpečení tedy nejspíš bude ve výbavě zcela chybět. Vizuálně můžeme najít ještě další rozdíly ve výbavě. Displej postrádá výřez, přední kameru výrobce zakomponoval klasicky do horního rámečku. Úhlopříčka displeje se údajně zcvrkla ze 6,26" na 5,45", takže radost budou mít zájemci o kompaktnější model. Zůstalo ovšem rozlišení 1440 x 720 pixelů (HD+) i poměr stran 18:9.
 
Na zádech si potom můžeme všimnout pouze jednoho fotoaparátu namísto dvou, kterými disponuje Redmi 7. Konkrétně by se mělo jednat o 13MPx snímač, který zvládne pořizovat také videa ve Full HD a po ruce má LED blesk. Přední kamera by potom měla nabídnout rozlišení 5 MPx. Pohon potom údajně zajistí osmijádrový procesor taktovaný na 1,4 GHz, s největší pravděpodobností Snapdragon 430 nebo 435. Ať už výrobce zvolí jakýkoliv čip z této dvojice, na Snapdragon 636 bude ztrácet. Pamě%tových variant bude patrně existovat povícero, neboť se databáze zmiňuje o 2GB, 3GB a 4GB RAM, respektive 16GB, 32GB a 64GB vnitřním úložišti. Chybět by neměl slot na microSD karty ani mírně nadprůměrná baterie o kapacitě 3 900 mAh.
 
Redmi 7A by mohlo být představeno v následujících týdnech.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
BMW Vision M Next, koncept hybridního suspersportu BMW Vision M Next, koncept hybridního suspersportu
Automobilka BMW představuje koncept své hybridní sportovní budoucnosti. Nový Vision M Next totiž slibuje výkon 600 koní, přitom má být také úsporným a ekologickým vozem s moderními technologiemi zaměřenými na řidiče.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Ford Puma se vrací, tentokrát jako SUV Ford Puma se vrací, tentokrát jako SUV
Ford Puma se vrací do výrobního programu, tentokrát to už ale nebude malé stylové kupé na bázi Fiesty, ale malé SUV. I tentokrát ale bude s Fiestou sdílet podlahovou plošinu. Těšit se můžeme na hybridní pohon.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Solární auto Lightyear One má prototyp, ujede 725 km Solární auto Lightyear One má prototyp, ujede 725 km
Před dvěma lety byl oznámen vývoj solárního auta Lightyear One a nyní byl představen první prototyp vozu. Dle výrobce má na jedno nabití akumulátoru ujet 725 km a díky solárním panelům se přes den dokáže nabít na mnoho desítek km.
Včera, aktualita, Milan Šurkala2 komentáře
Apple uvolnil iOS 13 jako veřejnou betaverzi Apple uvolnil iOS 13 jako veřejnou betaverzi
Pokud chcete běžně vyzkoušet betaverze produktů Apple, potřebujete mít placený vývojářský účet. iOS 13 a jiné novinky ale nově budete moci vyzkoušet i ve veřejném betatestu. K dispozici je i iPadOS a macOS Catalina.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo? Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo?
Už dobře víme, že se papírové spotřeby aut velmi často rozcházejí s realitou dosahovanou na silnicích. Největší kouzla ale výrobci jednoznačně vytváří u plug-in hybridů. Proč tomu tak je a kdo za to vlastně může?
Včera, článek, Milan Šurkala