www.svetmobilne.cz
>
>

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport dostal atmosférický 6válec

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport dostal atmosférický 6válec
, , aktualita
Automobilka Porsche připravila dvě závodní verze sportovního kupé 718 Cayman GT4 Clubsport pro skutečné závody a pro trackdays. Obě dostanou plochý atmosférický šestiválec s maximálním výkonem 425 koní.
K oblíbeným
reklama
Kdo si bude chtít zazávodit, bude možná pošilhávat po jedné ze dvou novinek od Porsche. Jde o 718 Cayman GT4 Clubsport, který bude na rozdíl od předchůdce k dispozici ve dvou variantách Competition a Trackday. Zatímco ta první je určena pro skutečné závody (odpovídá FIA International GT4) a dovoluje jezdcům nastavit spoustu různých parametrů, verze Trackday bude trochu více standardní a nedovolí extrémnější úpravy, které by mohly auto příliš rozladit, kdyby si s tím hrál někdo, kdo tomu nerozumí.
 
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
 
Nechybí ABS i stabilizační systémy, nelze však nastavovat tlumiče nebo brzdy (pro zajímavost, kotouče mají 380mm průměr). Je zde ruční hasicí přístroj a bezpečnostní 80litrová palivová nádrž. Varianta Competition dovolí nastavit tlumiče na tři různé úrovně, je zde také větší 115litrová palivová nádrž. Nastavit lze také brzdný účinek jednotlivých náprav. Najdete tu závodní volant a automatický hasicí systém.
 
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
 
Zatímco standardní 718 Cayman má přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,0 nebo 2,5 litru, v tomto případě tu najdete atmosférický plochý šestiválec s objemem 3,8 litru. Jeho výkon byl vyladěn na 425 koní (313 kW) při 7500 ot./min, což je o 40 koní (29 kW) více než u předchůdce. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 425 Nm při 6000 ot./min. Poháněna jsou zadní kola přes 6stupňovou převodovku PDK.
 
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
 
Zajímavostí je to, že k výrobě dveří nebo některých spoilerů byla zvolena lněná a konopná vlákna. Ta by měla vykazovat podobné vlastnosti jako ta uhlíková. Také je zajímavý fakt, že vzpěry McPherson jsou použity nejen na přední nápravě, ale také na zadní. Výsledná hmotnost vozu je 1320 kg. Závodní verze Competition vyjde na 157 tisíc EUR, zatímco verze Trackday bude levnější s cenou 134 tisíc EUR. Všechny ceny jsou bez DPH, vozy budou dostupné od února.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo? Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo?
Už dobře víme, že se papírové spotřeby aut velmi často rozcházejí s realitou dosahovanou na silnicích. Největší kouzla ale výrobci jednoznačně vytváří u plug-in hybridů. Proč tomu tak je a kdo za to vlastně může?
Dnes, článek, Milan Šurkala
Huawei potvrdilo skládací Mate X na září s Androidem Huawei potvrdilo skládací Mate X na září s Androidem
Skládací smartphone Huawei Mate X byl samotným šéfem pro Západní Evropu potvrzen nejpozději na září. Nejvíce překvapivou informací je však to, že navzdory americkému banu bude mít operační systém Google Android.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Google Pay nyní podporuje placení z PayPalu Google Pay nyní podporuje placení z PayPalu
Dnes módní placení pomocí mobilního telefonu a Google Pay bude opět o něco univerzálnější. Platební aplikace Googlu totiž bude vedle platebních karet nově podporovat svázání s účtem od PayPalu.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Harry Potter: Wizards Unite přichází i do ČR Harry Potter: Wizards Unite přichází i do ČR
Netrvalo to vůbec dlouho a dlouho očekávaná mobilní hra Harry Potter: Wizards Unite se dostává do dalších zemí včetně té naší. Kdo chce, může si už hru zdarma stáhnout na oficiálních obchodech.
24.6.2019, aktualita, Milan Šurkala
Starší MacBooky Pro mohou mít vadnou baterii, Apple je svolává Starší MacBooky Pro mohou mít vadnou baterii, Apple je svolává
Pokud máte starší Apple MacBook pro (zejména ty koupené v letech 2015 a 2016), může mít váš přístroj vadnou baterii, která se může přehřát a vznítit. Společnost Apple je tak svolává k dobrovolné opravě.
23.6.2019, aktualita, Milan Šurkala