www.svetmobilne.cz
>
>

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport dostal atmosférický 6válec

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport dostal atmosférický 6válec
, , aktualita
Automobilka Porsche připravila dvě závodní verze sportovního kupé 718 Cayman GT4 Clubsport pro skutečné závody a pro trackdays. Obě dostanou plochý atmosférický šestiválec s maximálním výkonem 425 koní.
reklama
Kdo si bude chtít zazávodit, bude možná pošilhávat po jedné ze dvou novinek od Porsche. Jde o 718 Cayman GT4 Clubsport, který bude na rozdíl od předchůdce k dispozici ve dvou variantách Competition a Trackday. Zatímco ta první je určena pro skutečné závody (odpovídá FIA International GT4) a dovoluje jezdcům nastavit spoustu různých parametrů, verze Trackday bude trochu více standardní a nedovolí extrémnější úpravy, které by mohly auto příliš rozladit, kdyby si s tím hrál někdo, kdo tomu nerozumí.
 
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
 
Nechybí ABS i stabilizační systémy, nelze však nastavovat tlumiče nebo brzdy (pro zajímavost, kotouče mají 380mm průměr). Je zde ruční hasicí přístroj a bezpečnostní 80litrová palivová nádrž. Varianta Competition dovolí nastavit tlumiče na tři různé úrovně, je zde také větší 115litrová palivová nádrž. Nastavit lze také brzdný účinek jednotlivých náprav. Najdete tu závodní volant a automatický hasicí systém.
 
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
 
Zatímco standardní 718 Cayman má přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,0 nebo 2,5 litru, v tomto případě tu najdete atmosférický plochý šestiválec s objemem 3,8 litru. Jeho výkon byl vyladěn na 425 koní (313 kW) při 7500 ot./min, což je o 40 koní (29 kW) více než u předchůdce. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 425 Nm při 6000 ot./min. Poháněna jsou zadní kola přes 6stupňovou převodovku PDK.
 
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport
 
Zajímavostí je to, že k výrobě dveří nebo některých spoilerů byla zvolena lněná a konopná vlákna. Ta by měla vykazovat podobné vlastnosti jako ta uhlíková. Také je zajímavý fakt, že vzpěry McPherson jsou použity nejen na přední nápravě, ale také na zadní. Výsledná hmotnost vozu je 1320 kg. Závodní verze Competition vyjde na 157 tisíc EUR, zatímco verze Trackday bude levnější s cenou 134 tisíc EUR. Všechny ceny jsou bez DPH, vozy budou dostupné od února.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Tesla chce snížit náklady, propustí 7 % zaměstnanců Tesla chce snížit náklady, propustí 7 % zaměstnanců
Hospodaření automobilky Tesla je velmi bedlivě sledováno, a aby i další čtvrtletí bylo ziskové, rozhodla se společnost dát sbohem 7 % svých zaměstnanců. Potřebuje totiž zlevnit výrobu Modelu 3 a přijít se základní verzí elektromobilu.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Motorola vrátí legendární jméno RAZR, chystá skládací telefon Motorola vrátí legendární jméno RAZR, chystá skládací telefon
Skládací telefony jsou mezi výrobci velkým hitem, plánuje je většina velkých hráčů. Nejvíce se sice mluví o Samsungu, ale nějaký skládací přístroj si má chystat i Motorola. A úspěch si chce zajistit i použitím legendárního jména RAZR.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Tesla končí s provizním systémem, je příliš drahý Tesla končí s provizním systémem, je příliš drahý
Mnohé společnosti mají různé provizní systémy (tzv. referral), aby získaly co nejvíce zákazníků. Takový program měla i automobilka Tesla, nicméně jej už za pár týdnů zruší, společnost přichází moc draho.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
McLaren uvádí 600LT Spider, 600 koní bez střechy McLaren uvádí 600LT Spider, 600 koní bez střechy
Automobilka McLaren představila nový roadster 600LT Spider. LT zde znamená Long Tail, tedy prodlouženou záď pro lepší aerodynamiku. Nechybí ani dvakrát přeplňovaná V8, která dává rovných 600 koní.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Čínský developer koupil většinový podíl v bývalém Saabu Čínský developer koupil většinový podíl v bývalém Saabu
Švédská automobilka Saab zbankrotovala už před 7 lety a poté putovala do rukou Číňanů. Dostala jméno NEVS a nyní má opět nového majitele. Je jím čínský developer se zaměřením na zdravotnictví.
18.1.2019, aktualita, Milan Šurkala