![Sériové vozy NIO ET7 v testu se 150kWh semi-solid-state baterií ujely 1046-1070 km 8634/nio-et7-solid-state-battery-50.webp](seriove-vozy-nio-et7-v-testu-se-150kwh-semi-solid-state-baterii-ujely-1046-1070-km/8634/img/nio-et7-solid-state-battery-50.webp)
Komentářů: 13, score 1.0 | Svět hardware: 533/1.7 | TV Freak: 1/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 20.2.2019 s hodnocením -1:
Musk nieje prilis optimisticky, on je odtrhnuty od reality. Na to aby Tesla bola plne autonomna potrebuje infrastrukturu a nemat okolo seba neautonomne auta. To nehrozi este peknych "par" rokov.
Nejvíce přínosné komentáře
V clanku ale nebolo spomenute nevhodne pouzivanie maloobjemovych turbo motorov aj do tazkych aut kvoli nahananiu nizsej papierovej spotreby.
Priklad 1.4 TSI v Seate Alhambra. Tu papierovu spotrebu nikdy clovek nedosiahne a seriozny technik vam ju ani z dovodu spolahlivosti a vydrze neodporuci.
Ak by tam dali o polovicu menej reproduktorov s celkovym vykonom len 100W, tak by nikto nevidel rozdiel a uz vobec nie v tom, ze tam je len 100W, lebo ani tych 100W tam nikto nevytoci naplno. Aj takyto vykon nevies vyuzit v aute.
Ale len so 100W by to auto bolo skoro nepredajne.