Jako kdyby nestačila etnická ghetta. Nechť si to ti ekopomatenci užijí, ale naplno, nejen ve své čtvrti. Ono se to zakazuje, když za svou čtvrtí nasednou do U-bahnu a odvezou si zadek do práce.
Odpovědět1 0
Člověk, který odváží jen sebe, tak buď bydlí v Berlíně a pracuje v Berlíně, pak je to celé o MHD anebo pracuje či bydlí mimo Berlín (jeho centrum), pak ano, typicky se asi nechá odvézt autem "od dveří ke dveřím", ale mohl by auto nechat zaparkované na okraji Berlína (jeho centra) a zbytek cesty dojet MHD.
Jenomže má to háček.
MHD můžete jezdit jen v případě, pokud s sebou berete věci, které pohodlně unesete v rukách (či na zádech), ostatní budou muset mít statut zásobování, jinak to bude průšvih, neboť ti lidé prostě nebudou mít možnost cestovat z/do práce (či za jiným účelem) anebo jen s velkými obtížemi.
A teď by mě zajímalo, kdo bude v takovém případě hlídat, jestli má dotyčný statut zásobování oprávněně anebo nikoliv?
Takže vidím jen dva výsledky této "akce":
1) Bude to průšvih. Spoustě lidem bude cestování znemožněno anebo bude velmi nepohodlné (v rukách či na zádech budou muset tahat spoustu věcí). To platí např. pro případ, kdy statut zásobování dostane jen určitý typ auta - např. dodávka.
2) Statut zásobování půjde získat velmi snadno, pak jej ovšem využije každý, kdo bude dále preferovat cestu autem "od dveří ke dveřím", takže se nakonec automobilový provoz zmenší jen o ty lidi, kteří na základě této "akce" zcela dobrovolně začnou uvažovat o MHD, což nemusí být mnoho jedinců. Provoz se také nejspíš poníží o taxíky.
Odpovědět0 0
14,8% (předtím 8,9%) pro Zelené v nedávných německých volbách evidentně znamená, že odhodlání (a politické síly) pro tyhle a podobné "voloviny" je v Německu opravdu hodně!
Kdo chce kam...
Odpovědět1 0