Prakticky se o žádné novinky nejedná, tedy pokud to nejsou novinky čistě pro Nissan... , jenže Nissan vyrábí jak automatiky tak předpokládám, že do aut dává i tempomaty a další, takže mám pocit, že jen nahazuje nové super názvy jako "e-Pedal" nebo "ProPilot Assist" pro funkce, které se už dávno vyrábějí...
Brzdění auta, když sundám nohu z pedálu?!? To umí i moje zaprděná Fabie a nemusím mít e-Pedal... no a navíc je to i EKOnomické a EKOlogické, protože se samozřejmě vypne vstřikování ;-)
Odpovědět0 1
Jenze Vase Fabie tim nerekuperuje energii, kterou pak muze pouzit.
Odpovědět0 0
No a? To nepopírá ani nevyvrací to, že uvedené novinky nejsou žádné novinky, ale jen jinak pojmenované již existující funkce a schopnosti. Možná jsem měl uvést, že brzdění motorem v dnešní době "je také" ekologické... Elektromobily jsou samozřejmě už z principu ekologičtější, o tom není sporu...
Odpovědět0 1
Ve standardnim aute brzdeni motorem jen nespotrebovava energii, zatimco u elektra ji nejenze nespotrebovava, ale i generuje. To je trochu rozdil. Nicmene e-pedal je urcen k tomu, aby se pouzival jako brzda. Opravdu si nemyslim, ze vase auto ubrzdi motorem pred krizovatkou a nechcipne. V principu to sice extra novinka neni, ale v autech se to bezne nepouziva.
Odpovědět0 0