Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Náklaďáky Huawei zaparkovaly před obchody Applu i Samsungu

23.3.2018, Jáchym Šlik, aktualita
Huawei vede agresivní reklamní kampaň před představením svých vlajkových lodí P20 a P20 Pro. Před londýnským Apple Store se objevily nákladní vozidla s reklamou lákající na představení nových smartphonů, na chodnících zase nastříkané nápisy.
Huawei je známý svými finančně nákladnými reklamními kampaněmi, které můžeme vídat i na českém trhu. A mnohdy si v nich utahuje ze známější konkurence, především z Applu a Samsungu. To čínský výrobce dělá i před uvedením svých nových vlajkových lodí Huawei P20 a P20 Pro. V Londýně se však Huawei rozhodl pro formu kampaně, kterou bychom mohli označit za guerillový marketing. S využitím poměrně malých finančních prostředků se společnosti podařilo zaujmout pozornost.
 
 
Před Apple Store v Londýně zastavila dvojice bílých nákladních vozidel s nepřehlédnutelnými billboardy hlásajícími hesla Be Patient (v překladu Buďte trpěliví) nebo Wait (Čekejte). Menším písmem níže je potom uvedeno, že je řeč o „renesanci ve fotografii“, kterou mají přinést právě telefony z řady P20. Především větší Huawei P20 Pro by měl přinést revoluci se svými třemi zadními fotoaparáty. Jeden ze snímačů údajně nabídne rozlišení až 40 MPx, i díky tomu by mělo být dosaženo pětinásobného hybridního zoomu. Na vývoji opět spolupracuje společnost Leica.
 
 
Náklaďáky s reklamou na Huawei zakryly výhled na londýnský Apple Store a něco podobného se údajně stalo také před obchodem Samsungu. Guerillová kampaň čínské značky pokračuje také na chodnících britské metropole, kde se objevily nastříkané nápisy s podobným heslem „Renesance přichází“ a tagem #HuaweiP20. Všudypřítomné je také datum 27. března 2018, kdy budou nové modely od Huawei oficiálně představeny na tiskové konferenci v Paříži. Rozhodně nebude náhoda, že tyto „chodníkové graffity“ se rovněž objevují v blízkostech obchodů Applu a Samsungu.
 
Kromě Londýna můžeme náklaďáky a nápisy na chodníku vidět také v dalších velkých britských městech a tamní zastoupení Huawei se k nim hrdě hlásí na svém Facebooku.
 


reklama