reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Aplikace
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky
Příslušenství
Tablety
Wearables
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie
TV Freak  |  Svět audia
Registrace: 22.1.2008
Komentářů: 3, score 2.0 | Svět hardware: 92/1.7
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 6.6.2019 s hodnocením +3:
co se mě týče, tak si myslím, že ty emisní limity sou totální 3,14, protože elektromobil sice nevypouští co2, ale to co2 vypustí někde nějaká elektrárna, výrobní závod apod. takže to stejně životní prostředí zatěžuje. navíc pak bude problém auto samo o sobě, protože baterie jsou prostě spotřební prvek v tom autě, otázkou je jestli trvá životnost 5 nebo 15 let. Elektromobilita by měla být zrovna tak zatížená eko poplatkem uplně stejně jako ostatní auta.

Bohužel, jde o umělou regulaci ze strany státu. Automobilky se nepředhánějí samy mezi sebou, ale jen se snaží vyhovět předpisu. Jako spotřebitel bych radši dal 200k státu na zalesnění někde nějaké plochy, či na třeba na úklid v chko, a měl auto nezatížené žádnýma kurvítkama ­(dpf a scr apod vyjdou až na 1­/3 ceny auta­) .
Komentář z 6.6.2019 s hodnocením +1:
"Kolik spotřebujete, tolik platíte a basta.­" něco na ten způsob má zéland pro diesely­- mají nezdaněnou naftu, ale musí se platit státu podle kilometrů a podle výkonu motoru ­(malý osobák méně, 5ti litrové SUV víc, a samozřejmě, nákladní doprava to má nejvíce­), a pak ta daň bere ohled na emisní normu, kterou vozidlo plní.

Myslím, ale, že zase hybrid není úplně od věci, kdy lze získat energii z brždění zpět, potažmo navíc to šetří mechanismus brzd, protože je to dost podobné brždění motorem.