mlsný amatér

| Digimanie, Svět hardware
Registrace: 24.5.2017
Komentářů: 5, score 0.3 | Digimanie: 308/-0.6 | Svět hardware: 3/1.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: Olympus OM-D E-M1
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 14.7.2017 s hodnocením +1:
1l tříválec s turbem je podvýživa, vyhnaná práškama, pro vozidlo do váhy 800 kg, jako byly Trabanty, Wartburgy, nebo Š 105­/120 by to smysl mělo ale když dnes běžné osobní auto váží od 1,3 tuny výš je to zoufalost, která ale vyhovuje výrobci, protože takovéto bastardy, které se rozsypou pár měsíců po skončení záruky, může sekat jako Baťa cvičky a ještě za nehorázné ceny. Takže děkuji, už jsem zvracel.
Komentář z 14.7.2017 s hodnocením +1:
Životnost benzinového turba je max. 120 ­- 150.000 km. Pak je ho nutno zrepasovat, nebo se divit, když z motoru během několika sekund vycucne olej a skončí to totálním zadřením a nutností generálky celého motoru. Na druhé straně jsou tu auta, která mají záruku na 6 let bez ohledu na ujeté km, ­(samozřejmě s atmosférickými motory­) a ještě jsou levnější, než Škodovky.
Komentář z 14.7.2017 s hodnocením 0:
CO2 je těžší než vzduch, takže pokud je vypuštěno u země, tak u země zůstane a rostliny ho fotosyntézou přemění na kyslík a cukry. Skleníkový efekt mají na svědomí ne auta a fabriky, ale letadla, která denně vychrlí tuny CO2 a navíc do horních vrstev atmosféry, ze kterých se CO2 nemá šanci dostat, protože složení stratosféry jeho pád dolů neumožní. Ale jakékoli omezení letecké dopravy by bylo pro ekonomiku ,,civilizovaných­" zemí smrtící, vzpomeňte si, co způsobila před několika lety jedna malá erupce jedné islandské sopky. Takže budeme létat víc a dál a divit se, že, přes zákaz spalování fosilních paliv ,,dole­" se planeta stále ohřívá. Je zajímavé, že emisní limity pro letadla neexistují, pouze občas se skromně prohlásí, že nový typ motoru sníží spotřebu, ale zase ne tak nahlas, aby se toho veřejnost chytila a požadovala snížení cen letenek.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 14.7.2017 s hodnocením -1:
Křižovatka. Skáče zelená, dávám jedničku, jak se auto pohne, je tam dvojka, o sekundu později je tachometr na padesátce, dávám pětku, nebo šestku a zapínám tempomat. ­(Po Praze za max. 5 L­/100 km a to ještě jezdím na 50% N 95 a 50% E 85, takže bez problémů pod limitem Euro 6. V Německu na dálnici při dvoustovce max. 8l­/100. ­(motor 1,6­/88 kW DOHC atmosféra­). Na běžné ježdění to bohatě vyhovuje, záruka 6 let bez omezení najetých km a cena poloviční proti Škodovce se srovnatelným motorem.