mlsný amatér

| Digimanie, Svět hardware
Registrace: 24.5.2017
Komentářů: 13, score 0.9 | Digimanie: 601/-0.6 | Svět hardware: 7/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: Olympus OM-D E-M1
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 3.8.2020 s hodnocením +3:
Dělat jednoduše a levně, když to jde složitě a draze, že? Kdysi dávno jsem si do Š 105 L na koleně za pár šupů vyrobil a sám namontoval plynule ovladatelný cyklovač stěračů, stačil mi na to, ­(od první čárky na schematu až po nasazení knoflíku na hřídelku potenciometru, jeden víkend, ­(nejdéle trvalo vyschnutí kalafunového laku na tišťákové destičce­).
Fungovalo to perfektně, bylo to jednoduché a blbuvzdorné, takže jsem jich vyrobil a namontoval melouchářsky několik desítek. Dnes je něco podobného nemyslitelné; firmy dělají vše pro to, aby zákazníkům ztrpčovaly život a mohly jim tahat neustále peníze z kapes.
Komentář z 22.2.2021 s hodnocením +1:
Stačí nechat elektronesmysl stát týden na mrazu vybitý. A max. kapacita baterky je rázem na max. 2%, navíc při pokusu o dobití takto zmrzačené baterie, zejména na rychlonabíječce, hrozí velké riziko zahoření. A zapouzdřené baterie, bez ohledu na konstrukci, mají dobu života max. 5 let, pak se běžně stává, že baterie totálně klekne ze dne na den. Ostatně, navrhuji objektivní test. Koncem března až začátkem dubna rozkvetou v Lačnově u Horní Lidče šafránové louky, je to nádherný pohled, takže se tam můžeme zajet podívat. Já pojedu se svým 6 let starým Hyundai, ­(najeto 180.000km­) upraveným na E­-85, ­(24 Kč­/litr­), vy si někde sežeňte libovolný elektronesmysl, úderem deváté vyrazíme z Prahy, v Lačnově pořídíme pár obrázků, ­(já tedy určitě­) a zase zpátky. Trasa je libovolná. A, schválně, v kolik kdo z nás dorazí zpátky a kolik koho ta cesta bude stát. A vsaďte se o kolik chcete, že to pořídím rychleji a levněji. ­(Pochopitelně se budou striktně dodržovat dopravní předpisy­).
Komentář z 21.2.2021 s hodnocením +1:
Takže s elektromobile, který bude v provozu druhý, nebo třetí rok a pojedu buď v zimě s topením, nebo v létě s klimatizací, budu dobíjet každých 200 km, ­(těch 663 km je jen zbožné přání výrobce­),zejména, když budu chtít jet po dálnici svižněji. Takže vyrazím z Prahy, někde u Devíti křížů bude baterka na dně, postojím u nabíječky hodinu, přičemž si dám něco k jídlu. Pak opět vyrazím, někde na úrovni Prostějova dtto. Dojedu z posledních sil do Ostravy, opět dobiju, opět něco sním a vypiju a to samé mne čeká cestou zpátky. Takže z Prahy do Ostravy pojedu o dvě hodiny déle, než z klasikou, to samé zpátky, navíc v Praze budu muset, před tím, než auto odstavím, opět dobíjet, ­(kdybych ho nechal s vybitou baterkou stát na mrazu týden, už s ním pak neujedu ani metr­), a když si spočítám náklady, jsem na trojnásobku ceny za benzin! Děkuji, už jsem zvracel. A můj obezitolog ze mne také nebude nadšený, běžně jezdím tak, že vyrazím kolem deváté z Prahy, jedu nonstop do Ostravy, ale spíš dál, ­(Bumbálka, Strání­), dám si oběd, cestou zpátky někde dotankuji a nejpozději v pět odpoledne jsem zase doma a můžu jet i po silnicích, na nichž nejsou nabíječky.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 14.7.2017 s hodnocením -1:
Křižovatka. Skáče zelená, dávám jedničku, jak se auto pohne, je tam dvojka, o sekundu později je tachometr na padesátce, dávám pětku, nebo šestku a zapínám tempomat. ­(Po Praze za max. 5 L­/100 km a to ještě jezdím na 50% N 95 a 50% E 85, takže bez problémů pod limitem Euro 6. V Německu na dálnici při dvoustovce max. 8l­/100. ­(motor 1,6­/88 kW DOHC atmosféra­). Na běžné ježdění to bohatě vyhovuje, záruka 6 let bez omezení najetých km a cena poloviční proti Škodovce se srovnatelným motorem.
Komentář z 14.7.2017 s hodnocením 0:
CO2 je těžší než vzduch, takže pokud je vypuštěno u země, tak u země zůstane a rostliny ho fotosyntézou přemění na kyslík a cukry. Skleníkový efekt mají na svědomí ne auta a fabriky, ale letadla, která denně vychrlí tuny CO2 a navíc do horních vrstev atmosféry, ze kterých se CO2 nemá šanci dostat, protože složení stratosféry jeho pád dolů neumožní. Ale jakékoli omezení letecké dopravy by bylo pro ekonomiku ,,civilizovaných­" zemí smrtící, vzpomeňte si, co způsobila před několika lety jedna malá erupce jedné islandské sopky. Takže budeme létat víc a dál a divit se, že, přes zákaz spalování fosilních paliv ,,dole­" se planeta stále ohřívá. Je zajímavé, že emisní limity pro letadla neexistují, pouze občas se skromně prohlásí, že nový typ motoru sníží spotřebu, ale zase ne tak nahlas, aby se toho veřejnost chytila a požadovala snížení cen letenek.