Majitelé Galaxy S7 a S7 Edge ušetří za servis
27.3.2016, Jáchym Šlik, aktualita
Samsung nabízí novým majitelům svých vlajkových lodí bezplatně roční pojištění, které se vztahuje na náhodné poškození smartphonu. Rozbitý displej nebo utopení telefonu tak uživatele nepřijde tak draho, jako kdyby musel celou opravu platit sám.
Všichni noví majitelé Samsungu Galaxy S7 a Galaxy S7 Edge, kteří si přístroj pořídí v období od 11. 3. do 31. 6. 2016, mají nárok na bezplatný balíček pojištění proti náhodnému poškození svého smartphonu, který trvá jeden rok od data nákupu. K aktivaci přitom stačí jen z Google Play Store stáhnout aplikaci S7 Agent a vyplnit registraci dle pokynů.
Pojištění má pochopitelně svá omezení, vztahuje se například jen na jedno poškození za rok a po uživateli je navíc vyžadována spoluúčast ve výši 990 Kč včetně DPH. Jedná se ovšem jen o zlomek ceny, kterou by si jinak servis účtoval za některé úkony jako je například výměna displeje – v případě Galaxy S7 údajně stojí 3 455 Kč bez DPH a u Galaxy S7 edge by vyšla dokonce na 6 545 Kč bez DPH. Kromě prasklého displeje se pojištění vztahuje i na jiná poškození vzniklá v důsledku upuštění, pádu nebo působením tekutin.
Pojištění má pochopitelně svá omezení, vztahuje se například jen na jedno poškození za rok a po uživateli je navíc vyžadována spoluúčast ve výši 990 Kč včetně DPH. Jedná se ovšem jen o zlomek ceny, kterou by si jinak servis účtoval za některé úkony jako je například výměna displeje – v případě Galaxy S7 údajně stojí 3 455 Kč bez DPH a u Galaxy S7 edge by vyšla dokonce na 6 545 Kč bez DPH. Kromě prasklého displeje se pojištění vztahuje i na jiná poškození vzniklá v důsledku upuštění, pádu nebo působením tekutin.
Aplikace S7 Agent nabízí možnost registrace pojištění i přístup ke službě Moje S7
Nejedná se o první nadstandardní službu, kterou Samsung nabízí majitelům sedmé generace svých vlajkových lodí. Už dříve české zastoupení oznámilo prémiovou zákaznickou péči Moje S7, která zahrnuje i bezplatnou linku 800 665 377, která poskytuje informace ohledně nastavení, návodu či reklamace zařízení.
V případě poruchy vyžadující záruční opravu je v rámci služby možné vyzvednutí porouchaného smartphonu u uživatele a bezplatné zapůjčení náhradního Galaxy S7 po dobu opravy. Případně je možné telefon osobně zanést do Zákaznického centra Samsung v Praze (Ječná 36), Brně (AVION Shopping Park) nebo Ostravě (Nádražní 307/102), kde technici opraví většinu závad do jedné hodiny.
Zdroj: TZ Samsung