Ne, jen pozérství. Umím si představit kolik to váží. Ekologické bylo např. Loremo, ale ve zparchantělém kapitalismu se musí prosazovat pseudoekologická řešení.
Odpovědět0 1
To, že má být něco ekologické, ale nemusí znamenat, že to musí být dohnané do extrému a nepraktické. Smysl mají praktická řešení, která jsou zároveň, pokud možno, co nejvíce ekologická (to nemusí znamenat absolutně). A tu praktičnost Loremo moc nesplňovalo. I kdyby se to dostalo na trh, dá se dost pochybovat o tom, že by si to koupilo moc lidí, a to i mezi "ekofanatiky".
Odpovědět0 0
Ty asi nechápeš, jak moc důležitá je pro určité lidi nízká spotřeba. Až budeš do práce dojíždět třeba 80 km denně, tak ti to dojde - ostatním stačí představivost. Pro mě je zase méně důležitá praktičnost aka mega kufr, ale chápu i to, že někdo ho musí mít.
Odpovědět0 0
"Pro mě je zase méně důležitá praktičnost aka mega kufr, ale chápu i to, že někdo ho musí mít."
No já myslel třeba ten způsob nastupování (Loremo mělo kufr velký dost). Výklopná kapota, která to auto prodlužuje při vystupování (riziko odření), zatímco u kufru to člověk může odhadnout, protože je venku a vidí to.
"Ty asi nechápeš, jak moc důležitá je pro určité lidi nízká spotřeba"
Pak se také můžeme bavit o tom, zda by nebylo levnější a ekologičtější pro některé z těchto lidí jezdit třeba MHD. Na ekologii a extra nízkou spotřebu orientovaná auta bývají mnohdy dost drahá (protože tyto spořící technologie většinou nejsou levné), takže je pak otázkou, zda se to vůbec vyplatí. Neúspěchy superúsporných, drahých a nepraktických aut v minulosti ukázaly, že tudy cesta nevede. Chce to spíše rozumný kompromis. Což samozřejmě neznamená, že by to někteří lidé neocenili.
Odpovědět0 0