Kdysi to bylo na trhu se smartphony hodně pestré, ale mnoho tradičních výrobců dnes už jen paběrkuje. Výrazně se snížil např. podíl telefonů Nokia, HTC, Sony nebo LG. A právě LG je společností, která uvažuje o odchodu z trhu se smartphony. Podle posledních údajů firma dodala 6,5 milionu telefonů za 3. čtvrtletí roku 2020, což je o 0,7 milionu méně než před rokem. Nejde sice o extrémně nízké číslo, ale firma by si jistě přála mnohem více. Pro srovnání, u Applu je to obvykle přes 40 milionů a u Samsungu se hovoří o číslech přes 80 milionů za čtvrtletí. Na LG tak zůstává zhruba 2% tržní podíl. Horší je především to, že divize je už 23 čtvrtletí za sebou ve ztrátě a za posledních 5 let vykázala ztrátu 5 bilionů korejských wonů (téměř 100 mld. Kč).

CEO společnosti Kwon Bong-seok interně oznámil, že se chystají změny a je potřeba s chladnou hlavou udělat zásadní rozhodnutí. Zvažuje se prodej divize, úplné ukončení její působnosti nebo další zeštíhlení. Je dost pravděpodobné, že i to by vedlo k postupnému krachu. Tak uvidíme, co se bude dít, každopádně telefony LG je v některých zemích navíc stále obtížnější vůbec sehnat, i kdyby je člověk chtěl (u nás je nabízí jen pár obchodů).