Registrace: 2.1.2009
Komentářů: 29, score 0.6 | Svět hardware: 44/1.0 | Digimanie: 28/1.3 | TV Freak: 3/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 14.6.2019 s hodnocením +2:
zrcátka mají výhodu ve vysokém rozlišení a vysokém dynamickém rozsahu ­- resp oči pohledem přes zrcátko

kamery jsou naprosto mimo ­- především v dynamickém rozsahu

aneb
slunce za zády ­- nevidím dozadu
šero ­- vidím jenom světla, odhad vzdálenosti nula
tma ­- černá ­/ bílá obrazovka ­- odhad čehokoli ­(osobák­/náklaďák­/motorka­/pouliční lampa­) nula
Komentář z 21.6.2019 s hodnocením +1:
takhle se dělá ze čtyřlístku zelenej hákovej kříž
vaši chmurnou budoucnost vám nezávidím
Komentář z 15.8.2018 s hodnocením +1:
to zní docela dobře, díky za zprávu
snad se toho ostatní výrobci chytnou a budou přispívat + používat

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 24.12.2016 s hodnocením -1:
mě připadá, že naprostá většina údajů, ze kterých je čerpáno pro výpočtu průměrné spotřeby, pochází z usa ­(především kalifornie­), kde je většinou maximální povolená rychlost 110km­/h
z míst, kde není potřeba v autě topit
od uživatelů, kteří si elektromobily pořízují proto, aby ušeřili, aby jezdili úsporně ­- takových uživatelů, kteří si na tom zakládají a kteří se ochotně podělí o své dosažené nízké hodnoty spotřeby

předpokládám, že osobně bych s teslou jezdil nejmíň za 333Wh­/km B­-­) ....kdo ví, nemám tu možnost a mít nebudu ­- přeci jenom, je to drahá hračka ­(navíc nedojede moc daleko, z prahy do ostravy by se asi muselo jet pomalu, aby to jen tak tak vyšlo ... pochopitelně včetně zácpy, topení­/klimatizace, hudby, svícení a nabíjení telefonu, fotoaparátu, powerbanky a notebooku­)

vývoj spalovacích motorů je, zdá se, uměle utlumen ­(výrobcům se vývoj nevyplatí, protože už vědí, že spalovací motory budou legislativou brzo zakázány­), možnosti pro zlešení stále jsou ­(pravda, není jich moc, především založené na změně kompresního poměru a těžko říct, jak přínosné by mohlo být jejich vylepšení­)
cng, tede metan, je z mého skromného pohledu velice perspetivní palivo, které je snadno produkovatelné ­(nejen­) z víceméně libovolné biomasy, také pomocí elektřiny z oxidu uhličitého známou sabatierovou reakcí

možná by mě nepřekvapilo, kdyby po důkladné optimalizaci bylo ukládání elektrické energie přes sabatierovu reakci do metanu účinější, než výroba lithiových baterií a ukládání energie v nich ­(myšleno pro pohon dopravních prostředků a skladování­)

úplně bych spalovací motory nezavrhoval, mají výhody, které elektrický pohon nemá a mít nebude
navíc jsou dobrou cestou pro přeměnu nebezpečného toxického biohazardu jménem ropa, kterým je planeta zamořená, na čistý oxid uhličitý, který je potravou pro flóru .o­) nebojte se, tento odpadní biohazard, posmrtné pozůstatky ­- čistě koncentrovaná smrt ­- se na této planetě ukládal miliony let, je ho stále všude dost, a je vysoce nebezpečný pro ­(prakticky­) veškerý život ­- čím dříve se ho zbavíme tou nejlepší cestou, tím lépe

jinak máte ve spoustě věcí pravdu, a na nové baterie se moc těším, snad už brzo doopravdy přijdou ....
minimálně budocnost městské dopravy by mohla být v podání elektromobilů příjemná
Komentář z 24.12.2016 s hodnocením -1:
u elektromobilu musíte měnit baterie ­- i když se tesla holedbá výdrží ­- hm, kolik? ­- půl milionu km? 200.000 km? dokonce se chlubí i neomezenou vzdáleností .........

používá přitom běžné lithiové články, co máte v notebooku ­- a ty vydrží jak dlouho? hm? po třech letech, ať už používání nebo nepoužívání, začínají být na odpis ... běžně v provozu jsou tesly cca 3 roky staré nanejvýš, takže uvidíme za 3 roky ­(ano, jezdí i pár starších, taky z nich dost mělo problémy s bateriemi­)

výměna 5x5 litrů oleje a cca 600kg baterií mi připadá jednoznačná, to bych sem nezatahoval
Komentář z 4.2.2019 s hodnocením 0:
přidal bych nehodu Richarda Hammonda z The Grand Tour
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=x1d4TU35GXM

co se požárů supersportů týče, těžko říct, jaká část z nich je způsobená vytáčením motoru na místě­/pomalém pohybu, protože při tom nedochází k dostačujícímu chlazení ­- děje se to možná ne málo
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=N44icPfGi1M
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=tMamYY4eJEQ

požáry naprosté většiny běžných aut se spalovacím motorem jsou kvůli závadě na eletroinstalaci ­- speciálně u starších bývá kabeláž až zpuchřelá

požáry kvůli závadám na elektroinstalaci ­(kabely, řídící jednotky­) bych úplně nepočítal, ani u spalovacích motorů, ani u elektromobilů ­- narušení kabelu nebo přehřívání řídící jednotky se jen tak nezbavíme

kolik aut se spalovacím motorem začalo hořet kvůli problému s palivovou soustavou ­/ špatném chlazení ­/ vznícení od výfuku? i při nehodě málokdy dojde k požáru primárně kvůli palivu ­(často opět kvůli porušené elektroinstalaci­)

překvapilo mě, jak málo hoří Nissan Leaf, to jsem nečekal

dobrý článek, díky