Komentářů: 39, score 0.7 | Svět hardware: 123/1.1 | Digimanie: 63/1.3 | TV Freak: 12/0.5
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 24.12.2016 s hodnocením -1:
mě připadá, že naprostá většina údajů, ze kterých je čerpáno pro výpočtu průměrné spotřeby, pochází z usa (především kalifornie), kde je většinou maximální povolená rychlost 110km/h
z míst, kde není potřeba v autě topit
od uživatelů, kteří si elektromobily pořízují proto, aby ušeřili, aby jezdili úsporně - takových uživatelů, kteří si na tom zakládají a kteří se ochotně podělí o své dosažené nízké hodnoty spotřeby
předpokládám, že osobně bych s teslou jezdil nejmíň za 333Wh/km B-) ....kdo ví, nemám tu možnost a mít nebudu - přeci jenom, je to drahá hračka (navíc nedojede moc daleko, z prahy do ostravy by se asi muselo jet pomalu, aby to jen tak tak vyšlo ... pochopitelně včetně zácpy, topení/klimatizace, hudby, svícení a nabíjení telefonu, fotoaparátu, powerbanky a notebooku)
vývoj spalovacích motorů je, zdá se, uměle utlumen (výrobcům se vývoj nevyplatí, protože už vědí, že spalovací motory budou legislativou brzo zakázány), možnosti pro zlešení stále jsou (pravda, není jich moc, především založené na změně kompresního poměru a těžko říct, jak přínosné by mohlo být jejich vylepšení)
cng, tede metan, je z mého skromného pohledu velice perspetivní palivo, které je snadno produkovatelné (nejen) z víceméně libovolné biomasy, také pomocí elektřiny z oxidu uhličitého známou sabatierovou reakcí
možná by mě nepřekvapilo, kdyby po důkladné optimalizaci bylo ukládání elektrické energie přes sabatierovu reakci do metanu účinější, než výroba lithiových baterií a ukládání energie v nich (myšleno pro pohon dopravních prostředků a skladování)
úplně bych spalovací motory nezavrhoval, mají výhody, které elektrický pohon nemá a mít nebude
navíc jsou dobrou cestou pro přeměnu nebezpečného toxického biohazardu jménem ropa, kterým je planeta zamořená, na čistý oxid uhličitý, který je potravou pro flóru .o) nebojte se, tento odpadní biohazard, posmrtné pozůstatky - čistě koncentrovaná smrt - se na této planetě ukládal miliony let, je ho stále všude dost, a je vysoce nebezpečný pro (prakticky) veškerý život - čím dříve se ho zbavíme tou nejlepší cestou, tím lépe
jinak máte ve spoustě věcí pravdu, a na nové baterie se moc těším, snad už brzo doopravdy přijdou ....
minimálně budocnost městské dopravy by mohla být v podání elektromobilů příjemná
z míst, kde není potřeba v autě topit
od uživatelů, kteří si elektromobily pořízují proto, aby ušeřili, aby jezdili úsporně - takových uživatelů, kteří si na tom zakládají a kteří se ochotně podělí o své dosažené nízké hodnoty spotřeby
předpokládám, že osobně bych s teslou jezdil nejmíň za 333Wh/km B-) ....kdo ví, nemám tu možnost a mít nebudu - přeci jenom, je to drahá hračka (navíc nedojede moc daleko, z prahy do ostravy by se asi muselo jet pomalu, aby to jen tak tak vyšlo ... pochopitelně včetně zácpy, topení/klimatizace, hudby, svícení a nabíjení telefonu, fotoaparátu, powerbanky a notebooku)
vývoj spalovacích motorů je, zdá se, uměle utlumen (výrobcům se vývoj nevyplatí, protože už vědí, že spalovací motory budou legislativou brzo zakázány), možnosti pro zlešení stále jsou (pravda, není jich moc, především založené na změně kompresního poměru a těžko říct, jak přínosné by mohlo být jejich vylepšení)
cng, tede metan, je z mého skromného pohledu velice perspetivní palivo, které je snadno produkovatelné (nejen) z víceméně libovolné biomasy, také pomocí elektřiny z oxidu uhličitého známou sabatierovou reakcí
možná by mě nepřekvapilo, kdyby po důkladné optimalizaci bylo ukládání elektrické energie přes sabatierovu reakci do metanu účinější, než výroba lithiových baterií a ukládání energie v nich (myšleno pro pohon dopravních prostředků a skladování)
úplně bych spalovací motory nezavrhoval, mají výhody, které elektrický pohon nemá a mít nebude
navíc jsou dobrou cestou pro přeměnu nebezpečného toxického biohazardu jménem ropa, kterým je planeta zamořená, na čistý oxid uhličitý, který je potravou pro flóru .o) nebojte se, tento odpadní biohazard, posmrtné pozůstatky - čistě koncentrovaná smrt - se na této planetě ukládal miliony let, je ho stále všude dost, a je vysoce nebezpečný pro (prakticky) veškerý život - čím dříve se ho zbavíme tou nejlepší cestou, tím lépe
jinak máte ve spoustě věcí pravdu, a na nové baterie se moc těším, snad už brzo doopravdy přijdou ....
minimálně budocnost městské dopravy by mohla být v podání elektromobilů příjemná
Komentář z 24.12.2016 s hodnocením -1:
u elektromobilu musíte měnit baterie - i když se tesla holedbá výdrží - hm, kolik? - půl milionu km? 200.000 km? dokonce se chlubí i neomezenou vzdáleností .........
používá přitom běžné lithiové články, co máte v notebooku - a ty vydrží jak dlouho? hm? po třech letech, ať už používání nebo nepoužívání, začínají být na odpis ... běžně v provozu jsou tesly cca 3 roky staré nanejvýš, takže uvidíme za 3 roky (ano, jezdí i pár starších, taky z nich dost mělo problémy s bateriemi)
výměna 5x5 litrů oleje a cca 600kg baterií mi připadá jednoznačná, to bych sem nezatahoval
používá přitom běžné lithiové články, co máte v notebooku - a ty vydrží jak dlouho? hm? po třech letech, ať už používání nebo nepoužívání, začínají být na odpis ... běžně v provozu jsou tesly cca 3 roky staré nanejvýš, takže uvidíme za 3 roky (ano, jezdí i pár starších, taky z nich dost mělo problémy s bateriemi)
výměna 5x5 litrů oleje a cca 600kg baterií mi připadá jednoznačná, to bych sem nezatahoval
Komentář z 25.8.2019 s hodnocením 0:
ode mě se to taky pouhá filozofická otázka, jakoukoli podobnou akci vidět nechci a neschvaluji
p.s. doublethink se teprve učím
p.s. doublethink se teprve učím
Nejnovější oblíbené články
Sony vyvinulo 247MPx středoformátový snímač IMX811
26.3.2024: V databázi snímačů společnosti Sony se objevila zajímavá novinka. Jmenuje se...
26.3.2024: V databázi snímačů společnosti Sony se objevila zajímavá novinka. Jmenuje se...
Nejvíce přínosné komentáře
všechno zakázat, zničit, založit ministerstvo pravdy a především začít ukládat pokuty za nadměrnou produkci oxidu uhličitého dýcháním - tak zvanou daň z života
speciálně cyklisty začneme pokutovat za nadměrnou produkci CO2 a za emise z pneumatik (na to se upřímně těším)
příště budeme pokračovat sdílením bydlení, potom spodního prádla - nakonec to všechno pro jistotu zakážeme úplně
odpovězte si sami, potichu v hlavě (ne nahlas, natož veřejně) - když budete přítomni šílenci s nabitou zbraní, co chce odprásknout (politickou) osobu těchto názorů - budete mu v tom bránit? nebo si dáte jenom kávičku?
kamery jsou naprosto mimo - především v dynamickém rozsahu
aneb
slunce za zády - nevidím dozadu
šero - vidím jenom světla, odhad vzdálenosti nula
tma - černá / bílá obrazovka - odhad čehokoli (osobák/náklaďák/motorka/pouliční lampa) nula
my nejlíp víme, co je pro vás nejlepší, navíc to děláme pro vaše bezpečí - rozumíte? bezpečí
(..u dumb bastards)
Já jsem tvůj Apple™, tvoje rodina produktů
1. Nebudeš mít jiné produkty, mimo mých
2. Nevezmeš jméno mé™ nadarmo
3. Budeš pravidelně měnit tebou placený Apple™ produkt za nejnovější model
4. Budeš ctít součaného CEO a marketingové oddělení Applu™
5. Nebudeš zabíjet! Ni současné zákazníky Applu™, ni potenciální
6. Nebudeš platit za konkurenční produkty
7. Nebudeš krást duševní vlastnictví Applu™ (!!!)
8. Nebudeš lhát Applu™
9. Nebudeš žádostivě pomýšlet na konkurenční produkty či služby
10. Nebudeš závistivý (už máš to nejlepší™)