Já mám obavy, že malé motory s turbem při nízkých otáčkách mají kratší životnost. Bylo to i někde publikováno, tedy vyjádření výrobce pístních kroužků a dalších komponent. Namáhána jsou ložiska - kluzné plochy v nízkých otáčkách. Přece jen 1.8 má jinou velikost ojnic, klikovky oproti 1.0 a navíc v tříválci.
Dále - turbo má nepřímovstřik. Nejsou omývány sací ventily směsí vzduchu a paliva. Tvoří se saze. Nikdo neví, kdy tyto motory dostanou zákaz vjezdu do měst, pokud nebudou mít DPF. Takže za mě ne. Spolehlivost, atd. - 1.8 místo 1.0.
Proc se porad resi Tesla. Honda uz ma pred Teslou registrovany autopilot level 3. Nyni v Japonsku. Takze Tesla je pozadu za Hondou. Ale info o Honde tady nejsou.
Nejvíce přínosné komentáře
Dále - turbo má nepřímovstřik. Nejsou omývány sací ventily směsí vzduchu a paliva. Tvoří se saze. Nikdo neví, kdy tyto motory dostanou zákaz vjezdu do měst, pokud nebudou mít DPF. Takže za mě ne. Spolehlivost, atd. - 1.8 místo 1.0.