www.svetmobilne.cz
>
>
>
>

Honor 8S a Huawei Y5 (2019): dva názvy, jinak skoro stejné telefony

Honor 8S a Huawei Y5 (2019): dva názvy, jinak skoro stejné telefony
, , aktualita
Společnosti Huawei a Honor tento týden představily dva nové smartphony. Větší rozdíly byste u nich ovšem hledali jen těžko, designem a především výbavou jsou totiž téměř totožné modely. Své zákazníky se nejspíš budou snažit získat hlavně cenou.
K oblíbeným
reklama
Huawei tento týden na evropském rrhu odhalil model Y5 (2019), o pár dnů později jeho podznačka Honor představila podznačka 8S. Obě novinky spadají do nižší třídy, můžeme od nich proto očekávat nízkou cenou, ačkoliv konkrétní informace o dostupnosti zatím nemáme ani u jednoho z modelů. Společného toho ovšem více, než by se dalo očekávat. Na přední straně nalezneme v obou případech 5,71” IPS displej s rozlišením 1520 x 720 pixelů a poměrem stran 19:9. V horní části byl panel narušen drobným výřezem, který ukrývá 5MPx fotoaparát pro selfie a videohovory. Ve spodní části se potom nachází mohutnější „brada“, kam se vešlo logo Huawei nebo Honor (podle konkrétního modelu).
 
 
Huawei Y5 (2019)
 
Jinak jsou po designové stránce řešená záda. Honor 8S kombinuje dva různé povrchy plastových zad, takže výsledkem je zajímavě vypadající pruh. Huawei Y5 (2019) vsází rovněž na plast, ale tentokrát v matném provedení po celé ploše. Vymyká se pouze béžová barevná varianta, která využívá imitaci kůže. Oba modely mají na zádech také 13MPx fotoaparát, ale marné byste hledali čtečku otisků prstů – určitou náhradou by měla být funkce rozpoznání obličeje.
 
 
Honor 8S
 
Pohon zajišťuje čtyřjádrový procesor Helio A22 společně s 2GB RAM a 32GB úložištěm, které lze rozšířit pomocí microSD karty. Na bleskurychlý výkon tedy uživatelé mohou zapomenout, ale pro běžné činnosti by takový výkon mohl dostačovat. K další výbavě můžeme přidat podporu LTE, 3020mAh baterii nebo uživatelské rozhraní EMUI 9 založené na Androidu 9.0 Pie. Ani po softwarové stránce byste tedy u nových modelů nenašli výraznější rozdíly.
 
Technické parametry smartphonu Honor 8S / Huawei Y5 (2019):
  • Displej: 5,71” IPS s rozlišením 1520 x 720 pixelů (HD+) a poměrem stran 19,:9
  • Procesor: osmijádrový MediaTek Helio A22
  • RAM: 2 GB
  • Vnitřní paměť: 32 GB, slot na micro SD karty
  • Sítě: LTE, WCDMA, GSM
  • Konektivita: Dual SIM, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.2, GPS + Glonass, micro USB, 3,5mm audio jack
  • Zadní fotoaparát: 13 MPx (f/1.8), LED blesk, autofokus
  • Přední fotoaparát: 5 MPx
  • Baterie: 3 020 mAh
  • Další vlastnosti: face unlock
  • Operační systém: Android 9.0 Pie s uživatelskou nadstavbou EMUI 9.0
  • Rozměry: 147,13 x 70,78 x 8,45 mm
  • Hmotnost: 146 g


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Byton M-Byte, elektrické SUV se 48" displejem Byton M-Byte, elektrické SUV se 48" displejem
Čínská automobilka Byton chce dobýt nejen Evropu se svým novým elektrickým SUV M-Byte. To má být k mání za docela atraktivní cenu a zajímavostí bude např. i obrovský 48" displej místo přístrojové desky.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Moderní Land Rover Defender přijíždí Moderní Land Rover Defender přijíždí
Legendární Land Rover Defender se přestal vyrábět před několika lety a nyní se objevuje jeho moderní varianta. Opět bude k dispozici ve verzích 90 a 110, přičemž si budete moci vybrat i hybridní variantu.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Bentley vyrobí 12 replik vozu Team Blower z roku 1929 Bentley vyrobí 12 replik vozu Team Blower z roku 1929
Automobilka Bentley hodlá vyrobit 12 kusů legendárního závodního vozu Team Blower, původem z roku 1929. Při výrobě těchto aut využije skoro 100 let staré technologie, ale i moderní věci jako jsou 3D skeny.
13.9.2019, aktualita, Milan Šurkala
Ferrari F8 Spider odhazuje střechu a 20 kg Ferrari F8 Spider odhazuje střechu a 20 kg
Počátkem března se objevilo nové Ferrari F8 Tributo a to nyní dostává otevřenou variantu Spider. Ta si ponechává jeho V8 s výkonem až 720 koní, proti předchůdci vůz také shodil cenných 20 kilogramů.
13.9.2019, aktualita, Milan Šurkala
Tesla "zajela" rekord na okruhu Laguna Seca, "pokoří" i Nürburgring Tesla "zajela" rekord na okruhu Laguna Seca, "pokoří" i Nürburgring
Porsche představilo svůj elektrický sedan Taycan, který zajel rekord na Nürburgringu, čehož se hned chytil Elon Musk a rozhodl se nechat zajet rekordy na okruzích Laguna Seca i v Zeleném pekle. Má to však háček.
13.9.2019, aktualita, Milan Šurkala