Call history
Dobry den.
chtel bych se zeptat kolik standartne hovoru snese call history zaznamenanych hovoru. Nekde na internetu jsem vycetl ze pocet polozek se da upravit v registrech a to konkretne v: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shell\CumulativeCallTimers\Line_0 ale bohuzel mi to nejak nefunguje. Nema s tim nekdo zkusenost? Nebo jestli existuje nejaky zpusob, kterym by slo zaznamenat prichozi hovor (mam na mysli cislo a delku). Predem moc dekuji
chtel bych se zeptat kolik standartne hovoru snese call history zaznamenanych hovoru. Nekde na internetu jsem vycetl ze pocet polozek se da upravit v registrech a to konkretne v: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shell\CumulativeCallTimers\Line_0 ale bohuzel mi to nejak nefunguje. Nema s tim nekdo zkusenost? Nebo jestli existuje nejaky zpusob, kterym by slo zaznamenat prichozi hovor (mam na mysli cislo a delku). Predem moc dekuji
Kdyz uz je ten prispebek v programovani
Informace o hovoru zjistite tak, jak jsem popisoval v tomto threadu
https://www.ce4you.cz/forums/view_topic.asp?t=8962
Lze se zkusit napojit i na neverejne API RIL (Radio Interface Layer), ale na MDA II mi aplikace pri ruznych pokusech padaly a fungovaly pouze obcas. Preci jen chybi k API poradna dokumentace :(
Informace o hovoru zjistite tak, jak jsem popisoval v tomto threadu
https://www.ce4you.cz/forums/view_topic.asp?t=8962
Lze se zkusit napojit i na neverejne API RIL (Radio Interface Layer), ale na MDA II mi aplikace pri ruznych pokusech padaly a fungovaly pouze obcas. Preci jen chybi k API poradna dokumentace :(
Tohle chovani nema cenu resit nesikovne spolehanim na nejakou externi aplikaci.
V tom odkazu, co jsem posilal, mate odkaz na TAPI knihovnu, ve ktere muzete odchytnout zacatek hovoru a ukladat si informace o hovoru sam do souboru nebo treba do SQL CE databaze.
Podivejte se na tu knihovnu a dejte vedet, cemu neroozumite - muzu vam pak dodat nejaky priklad
V tom odkazu, co jsem posilal, mate odkaz na TAPI knihovnu, ve ktere muzete odchytnout zacatek hovoru a ukladat si informace o hovoru sam do souboru nebo treba do SQL CE databaze.
Podivejte se na tu knihovnu a dejte vedet, cemu neroozumite - muzu vam pak dodat nejaky priklad
Tohle chovani nema cenu resit nesikovne spolehanim na nejakou externi aplikaci.
V tom odkazu, co jsem posilal, mate odkaz na TAPI knihovnu, ve ktere muzete odchytnout zacatek hovoru a ukladat si informace o hovoru sam do souboru nebo treba do SQL CE databaze.
Podivejte se na tu knihovnu a dejte vedet, cemu neroozumite - muzu vam pak dodat nejaky priklad
(Omlouvam se za prepsani predchoziho vaseho prispevku, omylem jsem klikl na editaci)
V tom odkazu, co jsem posilal, mate odkaz na TAPI knihovnu, ve ktere muzete odchytnout zacatek hovoru a ukladat si informace o hovoru sam do souboru nebo treba do SQL CE databaze.
Podivejte se na tu knihovnu a dejte vedet, cemu neroozumite - muzu vam pak dodat nejaky priklad
(Omlouvam se za prepsani predchoziho vaseho prispevku, omylem jsem klikl na editaci)