Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

prestal fungovat active sync

rratio_ce4you (39)|1.10.2006 11:50
Tak jsem šel na fireval, Microsoftí. Zjistil jsem že ve vyjímkách mám několik souborů exe týkajících se AS a že v nápovědě je doporučeno rozsířit počet otevřrných portů. Udělal jsem to a nic se nestalo. Kde hledat tu chybu? Proč tedy program měsíc fungule a dobře a potom z ničeho nic není schoen se spojit a pracovat?
Jiří
dyndy (159)|1.10.2006 12:12
Věřím, že bezpečnost je bezpečnost, ale čeho je moc, toho je příliš. Dva dny sem pátral, proč mě nejede Pass Throught na internet přes USB kabel. Hlásilo mě to stále chybu0x80072f78. Dělá to NOD32 respektive jeho modul IMON. Po jeho vypnutí vše OK. Pak se mě NB aktualizoval na SP2 a pro změnu synchronizace najede a stále se točí zelené kolečko a nic. Synchronizace se nedokončí ani za tejden :-) Zase dva dny laborovat, proč nám to dělají?
Edit: tak tohle bylo rychlejší, je to fak Brána firewall systému Windows. Vypnu - sesynchronním a zapnu. Ve vyjímkách mám ActiveSync application a ActiveSync RAPI manager. Co bych měl dělat dál nevím.:O
rratio_ce4you (39)|1.10.2006 12:58
Oba ty linky jsem již ráno prošel. Sice jen přeložené automatem ale byly srozumitelné. Několik návrhů na upravu jsem zkusil jak jsem již psal, ale nic. Nepomohlo to.
Jiří
beecher (9270)|1.10.2006 13:04
Jenom dotaz... Proc k Looxu 720 si tam davate AS 4.x?
dyndy (159)|1.10.2006 18:29
Vím, že si nepomůžu, ale jako uživatel se nechci hrabat v portech a složitě natavovat. Při propojení se mě to 2x zeptalo zda chci odblokovat aplikaci ActiveSync a to by mělo být všechno.
vforejt_ce4you (13)|1.10.2006 21:31
Já se musím taky přidat. Mám Loox N560 s WM5 a AS 4.2 a už mi z toho jde hlava kolem. Někdy proběhne synchronizace v pohodě, někdy čekám 10 minut a po 10 minutách se data sesynchronizujou. Jó to byly časy, když jsem měl Loox420 s PPC2003 a AS3.8. Tam fungovalo vše a dokonce mi to nabídlo, jak chci vyřešit konflikty (unresolve items). V současný konfiguraci nikdy nevím, jak to dopadne a úspěšnou synchronizaci jdu zapíjet. Protože mám v kalendáři asi 20.000 položek, tak se mi nechce dělat reinstalace AS nebo nové spojení, protože pak první synchronizace trvá asi 6 hodin. Poraďte mi jestli existuje spolehlivější a rychlejší varianta synchronizace. Díky.
jsman (61)|23.10.2006 14:02
Byl jsem týden na služební cestě (čti: neměl jsem možnost synchronizovat s PC) a po návratu se mi nepodařilo se připojit přes AS. Zelená ikonka se točí, po určité době je mi sděleno, že zařízení nebylo možné připojit (nebo tak něco) a je mi nabídnuta možnost odstranění problémů. I přesto, že vše dělám, jak mi MS radí, synchronizace nefunguje. Odinstaloval jsem AS, znovu nanistaloval a nic. Nainstaloval jsem vyšší AS (4.2) a nic. Odebral jsem partnership a nic (AS neinformuje, že partnership neexistuje). Paradoxní je, že synchronizuju s PC v práci a tam vše běhá OK.

Pečlivě jsem pročítal všemožné diskuse, ale řešení jsem nenalezl. Poradí někdo?

Pro info dodávám, že jsem nedělal žádná nastavení ani neistaloval nové programy.
dyndy (159)|23.10.2006 17:08
[QUOTE]dyndym napsal: Synchronizace se nedokončí ani za tejden :-) Zase dva dny laborovat, proč nám to dělají?
Edit: tak tohle bylo rychlejší, je to fak Brána firewall systému Windows. Vypnu - sesynchronním a zapnu. Ve vyjímkách mám ActiveSync application a ActiveSync RAPI manager. Co bych měl dělat dál nevím.[/QUOTE]

jsman: a tohle nemůže být ono
jsman (61)|23.10.2006 20:49
dyndy: díky za tip, opravdu to zabralo. Nakonec se ukázalo, že je za tím AVGčko. Automaticky stáhlo aktualizaci a už to bylo. :)

Takže upozornění pro všechny, pokud máte AVG 7.1+firewall s automatickou aktualizací, pozor na přechod na novou verzi 7.5. Tady naleznete návod, jak nastavit firewall, aby AS běhal. Postup ale, bohužel, nemá happyend. Zkoušel jsem postup několikrát a stále bez úspěchu. :((
jsman (61)|24.10.2006 19:35
Napsal jsem na technickou podporu Grisoftu a tady je funkční řešení :yes: :

1/ Spustte AVG Firewall - Konfiguracniho pruvodce manualne z nasledujiciho umisteni C:\Program Files\Grisoft\AVG7\avgwizfw.exe nebo z kontextoveho menu komponenty AVG Firewall v AVG Control Centru (kliknuti pravym tlacitkem na komponentu AVG Firewall, volba Pruvodce automatickym nastavenim)

Tento pruvodce by mel detekovat program ActiveSync a jemu vytvorit nove aplikacni pravidlo.

2/ Otevrete AVG Control Center (dvojklikem na ikonu AVG vedle hodin), pote kliknete pravym tlacitkem na komponentu AVG Firewall a zvolte moznost "Konfigurace".
Prepnete se na kartu "Site" a zde zruste zaskrtnuti polozky "Windows Mobile-based Device".