MS mail - pripojení
Omnia II WM 6.5 Vodafone, MS mail. Při pokusu o synchronizaci se místo standardního připojovacího dialogu zobrazi chyba: "Nelze navázat připojení. S aktuálním nastavením připojení nelze navázat připojení...". Všechny ostatní aplikace, vyžadující připojení k internetu, se připojují bez problémů. Zajímavé je, že u mailu se chybová hláška objeví v případě, že, internetové připojení není aktivní i že aktivní je - tzn. klient se ani nepokusí spojení navázat. Chyba se začala objevovat bez zjevného důvodu - neměnil jsem žádné nastavení ani nic neinstaloval. Včem může být problém?
díky všem
graver
díky všem
graver
To jsem samozřejmě udělal, než jsem se zeptal. Nová konfigurační sms + manuální kontrola. Ale v podstatě k tomu není důvod - pokud se zařízení v ostatních případech připojí k webu, tak asi není co kontrolovat. V MS mailu jsem zkusil založit nový účet (přesně řečeno znovu založit stávající) a připojení funguje. U účtů, které tam byly doposud, nefunguje. Mimo to jde klient spustit pouze jednou - pak musím restartovat nebo vymazat paměť (cleanram).
WM na Omnii je nešťastná kombinace, ale tak jsem to chtěl :-(
WM na Omnii je nešťastná kombinace, ale tak jsem to chtěl :-(