WM a MS Exchange 2003 - neprobíhá synchronizace
Dobrý den, prosím o radu v následujícím problému:
Máme dvě různá zařízení s OS WM, dokonce různé verze (6.0 a 5.0). provedeme správnou konfiguraci ActiveSync včetně instalace správného certifikátu. vyvoláme synchronizaci, zařízení se k serveru připojí, dokonce vidíme kolik zpráv je v Inboxu, tzn dole se objeví např. 0/1034 zpráv, pak číslo 0 plynule postupuje nahoru až se objeví 1034/1034, nicméně následně, když nahlédneme do složky Doručená pošta, tak v ní není žádná zpráva. Je zajímavé, že pokud pošlu na tento účet novou zprávu, tak se nezesynchronizuje. Ale jakmile na stolním PC otevřu Outlook, zprávu otevřu (tzn. již není zvýrazněná jakožto nepřečtená), tak se obratem zreplikuje i do MDA a konečně ji tam uvidíme... je to záhada... :-(
Synchronizace končí bez jakékoliv chybové zprávy...
Zařízení jsme vyresetovali a připojili k úplně jinému Exchange serveru u jiného zákazníka a problém byl úplně stejný! Oba jsou Exchange servery 2003 SP2 a obě sítě jako firewall využívají Kerio WF. Může být problém v konfiguraci firewallu?
Děkuji za jakoukoliv radu
Petr
Máme dvě různá zařízení s OS WM, dokonce různé verze (6.0 a 5.0). provedeme správnou konfiguraci ActiveSync včetně instalace správného certifikátu. vyvoláme synchronizaci, zařízení se k serveru připojí, dokonce vidíme kolik zpráv je v Inboxu, tzn dole se objeví např. 0/1034 zpráv, pak číslo 0 plynule postupuje nahoru až se objeví 1034/1034, nicméně následně, když nahlédneme do složky Doručená pošta, tak v ní není žádná zpráva. Je zajímavé, že pokud pošlu na tento účet novou zprávu, tak se nezesynchronizuje. Ale jakmile na stolním PC otevřu Outlook, zprávu otevřu (tzn. již není zvýrazněná jakožto nepřečtená), tak se obratem zreplikuje i do MDA a konečně ji tam uvidíme... je to záhada... :-(
Synchronizace končí bez jakékoliv chybové zprávy...
Zařízení jsme vyresetovali a připojili k úplně jinému Exchange serveru u jiného zákazníka a problém byl úplně stejný! Oba jsou Exchange servery 2003 SP2 a obě sítě jako firewall využívají Kerio WF. Může být problém v konfiguraci firewallu?
Děkuji za jakoukoliv radu
Petr
Radu nemám, jen tip - na WM zařízení je možné zapnout logování ActiveSync. Pokud neradím něco již známého, zkuste na zařízení spustit aplikaci ActiveSync a nastavit Menu -> Options -> Vybrat root Exchange a tapnout na Settings... -> Next -> Next -> Menu -> Advanced a tady v položce Event Logging nastavit Verbose. Pak se po synchronizaci koukněte do složky \Windows\ActiveSync, bude tam pár nových souborů včetně logu HTTP komunikace... Možná to ukáže cestu.
Případně bych zkusil tento online nástroj od Microsoftu (můžete kvůli bezpečnosti použít nějaký testovací účet), už mi to několikrát pomohlo.
Případně bych zkusil tento online nástroj od Microsoftu (můžete kvůli bezpečnosti použít nějaký testovací účet), už mi to několikrát pomohlo.