Kalibrace displeje
Zdar,
řeším problém s kalibrací displeje. Problém je v tom, že postupem času dochází k tomu, že spodní část displeje reaguje vertikálně velmi nepřesně - zhruba dolní 1/3, čím níž tím nepřesnějc a hlavně levé části. V praxi to znamená, že když tapnu na ikonu "domů" tak se mi spustí aplikace, která má ikonu nadtím. To samé při psaní smsek - mezerník napíše "v" nebo "b" apod.
Když pustím kalibraci displeje, tak se cyklus (tapání na pět křížků) opakuje pořád dokola...po třiceti cyklech mě to přestává bavit. Nakonec to musim nechat uspat nebo musim provést reset.
Aktuálně používám poslední Energy ROMku, ale to samé se mi dělo i ofiko romkou se sense 2.1. Reklamace je na mě dost časově náročná, tak to odkládám co se dá.
Za jakoukoli radu vděčný :).
Rossignol
řeším problém s kalibrací displeje. Problém je v tom, že postupem času dochází k tomu, že spodní část displeje reaguje vertikálně velmi nepřesně - zhruba dolní 1/3, čím níž tím nepřesnějc a hlavně levé části. V praxi to znamená, že když tapnu na ikonu "domů" tak se mi spustí aplikace, která má ikonu nadtím. To samé při psaní smsek - mezerník napíše "v" nebo "b" apod.
Když pustím kalibraci displeje, tak se cyklus (tapání na pět křížků) opakuje pořád dokola...po třiceti cyklech mě to přestává bavit. Nakonec to musim nechat uspat nebo musim provést reset.
Aktuálně používám poslední Energy ROMku, ale to samé se mi dělo i ofiko romkou se sense 2.1. Reklamace je na mě dost časově náročná, tak to odkládám co se dá.
Za jakoukoli radu vděčný :).
Rossignol
V této situaci nemáte moc možností. Nahrát oficiální ROMku a pokud to bude dělat (jako že se obávám, že bude), tak nic jiného než reklamace nepomůže... Podle mého názoru to je hardwarový problém...
No to vypada na rozjetej digitizer, coz je HW problem a ten se softwarove resi blbe.
Urcite bych to co nejdriv reklamoval.
Nevim co mate na mysli casove narocnym - pristroj staci poslat do VPS Data postou.
Pokud mate namysli ze nemuzete byt bez pristroje, tak s tim se bohuzel neda nic delat.
Urcite bych to co nejdriv reklamoval.
Nevim co mate na mysli casove narocnym - pristroj staci poslat do VPS Data postou.
Pokud mate namysli ze nemuzete byt bez pristroje, tak s tim se bohuzel neda nic delat.
Toho jsem se bál. Přístroj pošlu na reklamaci...ale znáte to, budu jak tělo bez duše :)) .
Myslím, že tímto je diskuze na toto téma uzavřena
Myslím, že tímto je diskuze na toto téma uzavřena
Dobrý den. Mám MIO A701 R64.3.101.0901.01 s originální VM 5. Včera, po nezdařené synchronizaci s PC přes Centrum synchronizace ve Windows Vista, se zařízení "nějak zbláznilo". Prakticky jej nemohu ovládat. Na dotyk stylusem se aktivuje místo téměř centimetr vpravo. Přesto se mi náhodou, nějakou kombinací kláves, podařilo spustit Welcome (asi .exe) pro kalibraci displeje. Avšak ani po téměř půl hodinovém pečlivém klikání na křížek se kalibrace neukončila. Nemohl jsem ani přístroj vypnout a nezbylo než vyjmout baterku.
Jak jsem z předchozí diskuse o podobném problému vyrouměl jde pravděpodobně o hardverovou záležitost, kterou je nejlépe řešit reklamací. Pokusím se reklamovat neboť mám asi před 3 měsíci vyměněnou základní desku.
Je-li nějaké jiné řešení pak prosím o pomoc jak MIO zprovoznit. Odpověď prosím do tohoto fora nebo na e-mail Bmzik@atlas.cz
Děkuji
Jak jsem z předchozí diskuse o podobném problému vyrouměl jde pravděpodobně o hardverovou záležitost, kterou je nejlépe řešit reklamací. Pokusím se reklamovat neboť mám asi před 3 měsíci vyměněnou základní desku.
Je-li nějaké jiné řešení pak prosím o pomoc jak MIO zprovoznit. Odpověď prosím do tohoto fora nebo na e-mail Bmzik@atlas.cz
Děkuji
1. Tady jsi u HTC, MIO má fórum tady
2. zapátrej u "svých", zda je to nějaký obecnější problém, popř. zda už se toto někomu stalo
3. pokud nenajdeš řešení, můžeš vyzkoušet následující postup (když jeden nepomůže, zkus další): záloha-hard reset - obnova, záloha ("ruční"+vyexportování nastavení) - hard reset - čistá instalace, naflashování nové ROM (doporučuji originál od výrobce kvůli pozdější reklamaci) tedy pokud si na to troufneš
4. když nezabere nic z výše uvedeného, jde o hw závadu a tedy reklamovat - u prodejce nebo přímo v servisu.
2. zapátrej u "svých", zda je to nějaký obecnější problém, popř. zda už se toto někomu stalo
3. pokud nenajdeš řešení, můžeš vyzkoušet následující postup (když jeden nepomůže, zkus další): záloha-hard reset - obnova, záloha ("ruční"+vyexportování nastavení) - hard reset - čistá instalace, naflashování nové ROM (doporučuji originál od výrobce kvůli pozdější reklamaci) tedy pokud si na to troufneš
4. když nezabere nic z výše uvedeného, jde o hw závadu a tedy reklamovat - u prodejce nebo přímo v servisu.