Po propojení hovoru se hovor přeruší. - Desire nic nezměnil.
Dobrý den, předem bych se chtěl omluvit protože se na toto již někdo ptal, ale nemohu to vlákno najít.
Vždy když někomu zavolám, tak po spojení hovoru se VŽDY hovor přeruší. Když zavolám číslo znovu, již bez problémů. Příchozí hovor je také bez problémů.
Rom mám oficiální.
Vždy když někomu zavolám, tak po spojení hovoru se VŽDY hovor přeruší. Když zavolám číslo znovu, již bez problémů. Příchozí hovor je také bez problémů.
Rom mám oficiální.
Hard reset - NIC
Nová Radio Rom (2.0.7) NIC
ROM 1.66 - NIC
Nová událost: Jde JEN vždy o první hovor po restartu, další již fungují normálně.
EDIT: Po úmorném zkoušení a desítkách provolaných korun, jako cenu za zkoušení:
Nemůžu uvěřit, ale je to SIMkou. S jinou simkou nemám žádné problémy, ale v jiných zařízeních ta moje neblbne. Asi nekompatibilita, přece jenom mám asi 6 let starou SIM. Zbytečnej HR, HSPL. Ale zas nová ROM, Radio ROM. Takže jdu na 02 pro novou SIM
Nová Radio Rom (2.0.7) NIC
ROM 1.66 - NIC
Nová událost: Jde JEN vždy o první hovor po restartu, další již fungují normálně.
EDIT: Po úmorném zkoušení a desítkách provolaných korun, jako cenu za zkoušení:
Nemůžu uvěřit, ale je to SIMkou. S jinou simkou nemám žádné problémy, ale v jiných zařízeních ta moje neblbne. Asi nekompatibilita, přece jenom mám asi 6 let starou SIM. Zbytečnej HR, HSPL. Ale zas nová ROM, Radio ROM. Takže jdu na 02 pro novou SIM
Ahoj tak já mám uplně ten samej problem jak popisuješ, akorát mi hovor nevypadává jen po restartu ale cca tak 50% procent volání přesně jak popisuješ, po druhém vytočení normálně spojí. Nejenom že je to nepříjemný ale dost to leze do peněz taky sem zkoušel všechno možný dokonce už sem chtěl telefon poslat do záruční opravy ovšem pak sem si přečet recenzi na tuto jedinou opravnu v republice a chut na záruční oDpravení telefonu za 14 000,-Kč mě fakt přešla. No ale že by to mohla dělat SIM karta která mi v ostatních telefonech funguje normálně tak to by mě ani ve snu nenapadlo. Hned jak budu mít čas nechám si ji vyměnit a napíšu jestli to bylo opravdu tou SIM kartou. Jinak děkuji za předchozí příspěvek Petrrollovi takhle mám aspoň naději že se problem vyřeší, hledal sem všude možně na různejch fórech ale nikde sem nic nenašel tak už sem z toho na Chocholouška.
[quote=pastakus] ovšem pak sem si přečet recenzi na tuto jedinou opravnu v republice a chut na záruční oDpravení telefonu za 14 000,-Kč mě fakt přešla.[/quote]Nevím, kde a co jsi četl, ale Tábor, resp. Sezimovo Ústí je celkem v pohodě. Oproti předchozímu HTC servisu je to o 300% lepší a dokonce bych řekl i patří k těm lepším, mezi servisy ostatních výrobců mobilů, PDA, PC apod.
Zdravím tak tu kritiku na tuhle opravnu v Sezimově Ústi sem četl někde na foru už nevím kde a nechce se mi to hledat, nebyli to jeden nebo dva nespokojenci ale bylo jich tam prostě mraky s téměř hororovýma příspěvkava, dokonce tam psal i jeden zaměstnanec nebo spíše jeho kamoš že je vedení tlačí ke kvantitě a ne kvalitě. Jinak já osobní zkušenost nemám ale to co jsem přečet mě dost vyděsilo a pochybuju o tom že by si to všichni vymysleli. I když v týhle republice je možný všechno.
Takže, zašel jsem do o2 a SIM mi s převedením čísla (a snad i dalších věcí) dali. Jenže to nepomohlo, navíc jsem teď v telefonu vyzkoušel bratrovo SIM, která je přibližně stejně stará a taktéž nefunguje. Ostatní dříve testované SIM fungují, ale jejich pořizovací doba je mladší. Není možné že je to tarifem, nebo nastavením SIM?
Mojí poslední nadějí je nechat si vystavit novou SIM s novým číslem. Pokud neuspěje - reklamace.
Mojí poslední nadějí je nechat si vystavit novou SIM s novým číslem. Pokud neuspěje - reklamace.
jenze servis asi moc nepomuze :-( ....... mam uplne stejne sileny problem a vypada na problem kompatibility HTC HD2 s nekterymi simkartamy.
viz i me veskere poznatky a vsechny moznosti, co jsem uz vyzkousel zde:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Snad neni zakazane hazet odkaz na jine forum, ale prohledaval jsem vsechna fora i xda a bohuzel problem stale nevyresen
a nechci sem kopirovat to co jsem jiz napsal.
Jinak dnes jsem odeslal e-mail na VSP Data, servisni centrum v CR pro HTC. Uvidime, co k danemu tematu odpovi. Kazdopadne je to velmi
ozehave tema a zacina nas byt cim dal vic s timto problemem :-(
Jeste se chystam volat primo na HTC servisni podporu do Anglie, nebot jsme vazne v pasti. :?
viz i me veskere poznatky a vsechny moznosti, co jsem uz vyzkousel zde:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Snad neni zakazane hazet odkaz na jine forum, ale prohledaval jsem vsechna fora i xda a bohuzel problem stale nevyresen
a nechci sem kopirovat to co jsem jiz napsal.
Jinak dnes jsem odeslal e-mail na VSP Data, servisni centrum v CR pro HTC. Uvidime, co k danemu tematu odpovi. Kazdopadne je to velmi
ozehave tema a zacina nas byt cim dal vic s timto problemem :-(
Jeste se chystam volat primo na HTC servisni podporu do Anglie, nebot jsme vazne v pasti. :?
Tak po rozhovoru s techniky v HTC primo v Anglii opet bez vysledku. O tomto problemu udajne nevedi.
Kazdopadne to vazne vypada na problem s urcitym typem Sim karet, se kterymi HTC HD2 ma proste problem :-(
Kazdopadne to vazne vypada na problem s urcitym typem Sim karet, se kterymi HTC HD2 ma proste problem :-(
Já mám starou SIM, původně to byl nějaký tarif Go! ještě od Errortelu a nepadlo mi to ani jednou.
Co máš za SIM a jak dlouho ji máš?
EDIT
Tak jsem kouknul na fórum S/M i jinam a problém je se SIM všech operátorů. Takže je to na 2 věci - na nic a na :no:
Co máš za SIM a jak dlouho ji máš?
EDIT
Tak jsem kouknul na fórum S/M i jinam a problém je se SIM všech operátorů. Takže je to na 2 věci - na nic a na :no:
[quote=Zdenek Malinsky]Já mám starou SIM, původně to byl nějaký tarif Go! ještě od Errortelu a nepadlo mi to ani jednou.
Co máš za SIM a jak dlouho ji máš?
EDIT
Tak jsem kouknul na fórum S/M i jinam a problém je se SIM všech operátorů. Takže je to na 2 věci - na nic a na :no: [/quote]
Presne tak, problem je u vsech operatoru. SIMku mam cca 2 roky, menil jsem ji tenkrat, protoze jsem mel jeste starou, jeste Oskara :-D
Kazdopadne je to cele divne, protoze i ve Vodafonu jsou z toho na vetvi. Prodavaji HTC HD i s novyma simkama a s timto problemem
se nesetkali. Uvidim, nechal jsem si i presto proste poslat novou sim a pak se pozna. Kdyz to zase nepujde, tak jsem domluveny s Vodafonem, ze mi prehodi veskara data mezi dvema simkama (mladej ma starsi simku, se kterou to facha naprosto bez problemu, rovnez i manzelka ma starsi simku a take s ni to facha bez problemu). Sice je to dost slozity proces, ale udelaji mi to. Standardne ale tohle nedelaji.
Jedna z veci o ktere jsem psal na Smartmanii je ta, ze je zvlastni, ze u obou starsich simkaret se objevi nahore cislo jedno, tak je to treba videt na strankach vodafone u obrazku HTC HD2 - vedle sily signalu, stavu baterie atd.
Coz znaci linku 1 (Simtoolkit, operatori tenkrat prisly s tim, ze na jedne simce bude mozne pouzit dve cisla, proto linka 1 a 2. U mne se nic nahore neobjevuje. Podle mne problem s tim souvisi. Kdyby tam svitila treba 2, tak udajne lze hovory prijimat, ale nemuzes volat. Nenasel jsem nikde u HTC HD2 moznost, kde to prepinat. U starych nokii treba staci pridrzet dele # a prepne se linka - odzkouseno dnes na Nokii 6210. Dale je zajimave, ze jsem se docetl na forech, ze HTC HD2 snad ani Simtoolkit nepodporuje. Tak pak nechapu, proc se tam vubec ta 1cka zobrazuje.
Proste je to cele na h............ :(
Co máš za SIM a jak dlouho ji máš?
EDIT
Tak jsem kouknul na fórum S/M i jinam a problém je se SIM všech operátorů. Takže je to na 2 věci - na nic a na :no: [/quote]
Presne tak, problem je u vsech operatoru. SIMku mam cca 2 roky, menil jsem ji tenkrat, protoze jsem mel jeste starou, jeste Oskara :-D
Kazdopadne je to cele divne, protoze i ve Vodafonu jsou z toho na vetvi. Prodavaji HTC HD i s novyma simkama a s timto problemem
se nesetkali. Uvidim, nechal jsem si i presto proste poslat novou sim a pak se pozna. Kdyz to zase nepujde, tak jsem domluveny s Vodafonem, ze mi prehodi veskara data mezi dvema simkama (mladej ma starsi simku, se kterou to facha naprosto bez problemu, rovnez i manzelka ma starsi simku a take s ni to facha bez problemu). Sice je to dost slozity proces, ale udelaji mi to. Standardne ale tohle nedelaji.
Jedna z veci o ktere jsem psal na Smartmanii je ta, ze je zvlastni, ze u obou starsich simkaret se objevi nahore cislo jedno, tak je to treba videt na strankach vodafone u obrazku HTC HD2 - vedle sily signalu, stavu baterie atd.
Coz znaci linku 1 (Simtoolkit, operatori tenkrat prisly s tim, ze na jedne simce bude mozne pouzit dve cisla, proto linka 1 a 2. U mne se nic nahore neobjevuje. Podle mne problem s tim souvisi. Kdyby tam svitila treba 2, tak udajne lze hovory prijimat, ale nemuzes volat. Nenasel jsem nikde u HTC HD2 moznost, kde to prepinat. U starych nokii treba staci pridrzet dele # a prepne se linka - odzkouseno dnes na Nokii 6210. Dale je zajimave, ze jsem se docetl na forech, ze HTC HD2 snad ani Simtoolkit nepodporuje. Tak pak nechapu, proc se tam vubec ta 1cka zobrazuje.
Proste je to cele na h............ :(
Jo dle té "1" se pozná [s]Oskar[/s] Vodafon a akorát to způsobuje problémy. :? U T-Mo ani O2 jsem se s tím nesetkal.
S tou výměnou dat to nechápu zcela - to máš veškerá čísla na SIM a ne v PDA nebo zařízení?
S tou výměnou dat to nechápu zcela - to máš veškerá čísla na SIM a ne v PDA nebo zařízení?
[quote=Zdenek Malinsky]Jo dle té "1" se pozná [s]Oskar[/s] Vodafon a akorát to způsobuje problémy. :? U T-Mo ani O2 jsem se s tím nesetkal.
S tou výměnou dat to nechápu zcela - to máš veškerá čísla na SIM a ne v PDA nebo zařízení? [/quote]
To asi zpusobuje, ale blbne to i u O2, T-Mobile. O2 podporuje take simtoolkit, to neni jenom vec vodafone.
Jinak mladej ma uplne nejstarsi simku, jeste Oskara a vcera jsem ji tam vrazil a opet bez problemu.
No je to fakt snad vtip nebo co. Vetsinou to byva naopak, ze pri koupi novejsich telefonu, bylo nutne si
vymenit simku za novejsi.
Vymenou dat jsem mel namysli to, ze muj tarif prehodi na mladyho simku, a mladyho tarif na moji a my si prohodime proste cislo. Jelikoz se lisi pouze
v jednom cisle, tak mi to az tak vadit nebude. Ale nevim, jestli operator nemyslel jeste lepsi vec, ze proste na mladeho simce bude moje cislo a na moji
simce jaho. Ze proste prohodi cisla. K tomu je udajne zapotrebi jedna prazdna simkarta, kterou budu mit, kdyz mi poslou tu novou.
I toto pry operator umi, je to zcela nestandardni zalezitost a docela slozita, ale pry to pro mne udelaji. Rekl jsem totiz, ze pokud to nebudu moct pouzitv simku vodafone, tak proste vypovim smlouvu - respektive dam vypoved. Samozrejme davat se mi ji nechce, tak verim, ze se to vyresi.
S tou výměnou dat to nechápu zcela - to máš veškerá čísla na SIM a ne v PDA nebo zařízení? [/quote]
To asi zpusobuje, ale blbne to i u O2, T-Mobile. O2 podporuje take simtoolkit, to neni jenom vec vodafone.
Jinak mladej ma uplne nejstarsi simku, jeste Oskara a vcera jsem ji tam vrazil a opet bez problemu.
No je to fakt snad vtip nebo co. Vetsinou to byva naopak, ze pri koupi novejsich telefonu, bylo nutne si
vymenit simku za novejsi.
Vymenou dat jsem mel namysli to, ze muj tarif prehodi na mladyho simku, a mladyho tarif na moji a my si prohodime proste cislo. Jelikoz se lisi pouze
v jednom cisle, tak mi to az tak vadit nebude. Ale nevim, jestli operator nemyslel jeste lepsi vec, ze proste na mladeho simce bude moje cislo a na moji
simce jaho. Ze proste prohodi cisla. K tomu je udajne zapotrebi jedna prazdna simkarta, kterou budu mit, kdyz mi poslou tu novou.
I toto pry operator umi, je to zcela nestandardni zalezitost a docela slozita, ale pry to pro mne udelaji. Rekl jsem totiz, ze pokud to nebudu moct pouzitv simku vodafone, tak proste vypovim smlouvu - respektive dam vypoved. Samozrejme davat se mi ji nechce, tak verim, ze se to vyresi.
Tak dnes rano, kdy pres noc probehla aktivace nove simkarty, je telefon zda se o.k. Prvni hovor bez problemu.
Bohuzel tim nepotesim ty lidi, co jiz absolovali vse i novou simku a nefunguje jim to.
Jinak s tim simtoolkitem je to zvlastni, nebot asi u techto novych simkaret tam podpora simtoolkitu neni, ale to proverim u operatora. Soudim to podle toho, ze nahore zadna 1 - linka nesviti, ani u te nove simky a prepinani tedy linek take nejde.
Kazdopadne to mne je jedno, hlavne, ze telefon konecne funguje
Bohuzel tim nepotesim ty lidi, co jiz absolovali vse i novou simku a nefunguje jim to.
Jinak s tim simtoolkitem je to zvlastni, nebot asi u techto novych simkaret tam podpora simtoolkitu neni, ale to proverim u operatora. Soudim to podle toho, ze nahore zadna 1 - linka nesviti, ani u te nove simky a prepinani tedy linek take nejde.
Kazdopadne to mne je jedno, hlavne, ze telefon konecne funguje
[quote=Zdenek Malinsky]Ta 1 a 2 nesouvisí se SI Toollkit a zobrazuje se pouze u SIM Vodafonu. [/quote]
U novych simkaret se uz neozobrazuje. Respektive je to tak, coz jsem si vsiml dnes v samoobsluze u vodafonu, ze vodafone nabizi dokonce tri verze sim karet, standardni a pak plus (navic je rozsirena o banku a dalsi veci) a 2v1 (coz je prave karta, ktera podporuje dve linky na jedne simce).
Drive tomu tak nebylo, proto na starsich karta sviti ta jednicka, nebot ty starsi podporuji automaticky 2v1. Dnes Vodafone automaticky dodava standardni kartu a pokud by jsi chtel vyuzivat dalsi sluzby, jako prave 2v1, tak si musis pozadat o novou, jinou simkartu.
Z toho vseho to tedy vyplyva jedno, ze kazdopadne u mne problem s padanim hovoru, nesouvisel s tim, ze se mi linka 1 nezobrazovala, nebot proste ta simkarta to nepodporuje. A nova prisla vlastne stejna. Takze tomu, ze problem zmizel odpovidaji dve moznosti - prvni, proste opravdu nekompatibilita pouze s nejakyma simkartama, druha, ze proste aktivaci nove simkarty se provede nejaky reset a znovu nastaveni u operatora a tim se asi odstranil ten problem.
Bohuzel konkretniho nevime nic :-(
U novych simkaret se uz neozobrazuje. Respektive je to tak, coz jsem si vsiml dnes v samoobsluze u vodafonu, ze vodafone nabizi dokonce tri verze sim karet, standardni a pak plus (navic je rozsirena o banku a dalsi veci) a 2v1 (coz je prave karta, ktera podporuje dve linky na jedne simce).
Drive tomu tak nebylo, proto na starsich karta sviti ta jednicka, nebot ty starsi podporuji automaticky 2v1. Dnes Vodafone automaticky dodava standardni kartu a pokud by jsi chtel vyuzivat dalsi sluzby, jako prave 2v1, tak si musis pozadat o novou, jinou simkartu.
Z toho vseho to tedy vyplyva jedno, ze kazdopadne u mne problem s padanim hovoru, nesouvisel s tim, ze se mi linka 1 nezobrazovala, nebot proste ta simkarta to nepodporuje. A nova prisla vlastne stejna. Takze tomu, ze problem zmizel odpovidaji dve moznosti - prvni, proste opravdu nekompatibilita pouze s nejakyma simkartama, druha, ze proste aktivaci nove simkarty se provede nejaky reset a znovu nastaveni u operatora a tim se asi odstranil ten problem.
Bohuzel konkretniho nevime nic :-(
No já bohužel také nemám dobré zprávy, jistá naděje svitla když sem se na nějakém foru dověděl že je možné požádat operátora v mém případě O2, o zaslání opravné SMS která by měla tento problém vyřešit, což znamená že nás je zřejmě hodně když už se tím zabývá operátor, bohužel mě nechtěli spojit přímo s technikem takže se spiše domnívám že opravná SMS přeflashuje některá nastavení simkarty. Nicméně jsem si ji nechal poslat dvakrát a vubec nic se nezměnilo. Ještě mi zbývá zkusit výměnu sim ale ale podle ostatních kteří to zkoušeli je to jen plácnutí do vody šance na změnu sou minimální. Nová ROM 1.66 prý tento problém prý také neřeší protože nemá podporu pro východní evropu. Problem je evidentně v komunikaci telefonu se sim a obávám se že ani servis nepomuže pokud nebude opravená ROM, to je ale jen moje domněnka ještě sem tam nevolal počkám jak dopadne kolega v předchozím příspěvku který psal že se s nimi spojí. Sem rozčarován a taky řádně nas... za ty prachy co HD2 stálo sem si moh k baráku nechat postavit svoji telefonní budku z tý bych se aspoň dovolal. Jak to může vubec někdo prodávat dyž to evidentně nefunguje ????
[quote=pastakus]No já bohužel také nemám dobré zprávy, jistá naděje svitla když sem se na nějakém foru dověděl že je možné požádat operátora v mém případě O2, o zaslání opravné SMS která by měla tento problém vyřešit, což znamená že nás je zřejmě hodně když už se tím zabývá operátor, bohužel mě nechtěli spojit přímo s technikem takže se spiše domnívám že opravná SMS přeflashuje některá nastavení simkarty. Nicméně jsem si ji nechal poslat dvakrát a vubec nic se nezměnilo. Ještě mi zbývá zkusit výměnu sim ale ale podle ostatních kteří to zkoušeli je to jen plácnutí do vody šance na změnu sou minimální. Nová ROM 1.66 prý tento problém prý také neřeší protože nemá podporu pro východní evropu. Problem je evidentně v komunikaci telefonu se sim a obávám se že ani servis nepomuže pokud nebude opravená ROM, to je ale jen moje domněnka ještě sem tam nevolal počkám jak dopadne kolega v předchozím příspěvku který psal že se s nimi spojí. Sem rozčarován a taky řádně nas... za ty prachy co HD2 stálo sem si moh k baráku nechat postavit svoji telefonní budku z tý bych se aspoň dovolal. Jak to může vubec někdo prodávat dyž to evidentně nefunguje ????[/quote]
Cetl jsi vsechny prispevky? Prijde mi, ze ne, nebot jsi zopakoval to co je tu jiz vse uvedeno. S technikama operatori vubec nespojuji, smejdi, a to stejne i servis HTC, ten take ne. Se servisem se mi povedlo komunikovat mailem, na ktery ale promtne reagovali, takze alespon tak to funguje.
Kazdopadne mne vymena simkarty pomohla - vodafone. ROM 1.66 pro vychod se objevi oficialne jiz kazdou chvili. Technici tvrdi, ze by mela take i tento
problem opravit. Cemuz ale moc neverim, nebot jsem mluvil s HTC v Anglii a pri popisovani naseho problemu se jen divili, ze se s timto problemem nesetkali. Nech si vymenit simkartu a uvidis, pak pockat jeste chvili na oficialni ROM 1.66 a jinak poslat do servisu a proste to reklamovat. Uspech nevim jaky bude, protoze je tu proste problem jen s nekteryma simkama. Ja jsem ji vyzkousel aspon 5 s ruznymi operatory a ty byly bez problemu. Jen ta moje proste zlobila. Ted mam novou a facha to konecne bez problemu.
Cetl jsi vsechny prispevky? Prijde mi, ze ne, nebot jsi zopakoval to co je tu jiz vse uvedeno. S technikama operatori vubec nespojuji, smejdi, a to stejne i servis HTC, ten take ne. Se servisem se mi povedlo komunikovat mailem, na ktery ale promtne reagovali, takze alespon tak to funguje.
Kazdopadne mne vymena simkarty pomohla - vodafone. ROM 1.66 pro vychod se objevi oficialne jiz kazdou chvili. Technici tvrdi, ze by mela take i tento
problem opravit. Cemuz ale moc neverim, nebot jsem mluvil s HTC v Anglii a pri popisovani naseho problemu se jen divili, ze se s timto problemem nesetkali. Nech si vymenit simkartu a uvidis, pak pockat jeste chvili na oficialni ROM 1.66 a jinak poslat do servisu a proste to reklamovat. Uspech nevim jaky bude, protoze je tu proste problem jen s nekteryma simkama. Ja jsem ji vyzkousel aspon 5 s ruznymi operatory a ty byly bez problemu. Jen ta moje proste zlobila. Ted mam novou a facha to konecne bez problemu.
No jen sem shrnul informace pro ty kterým se nechce pročítat různý fora a zbytečně hledat. Ještě se tě zeptám kde vařej ty oficiální ROMky, v Anglii ?? No jestli jo jak píšeš tak sme v řiti dyž o tom nevědi těžko se něco změní. Ještě jedna poznámka z našeho problemu maj určitě prospěch operátoři mě od tý doby co mám HD2 stouply měsíční náklady na volání cca o 60%. Takže bych se ani nedivil že to nikdo nechce vyřešit je to začarovanej kruh v tyhle pos.. republice.
[quote=pastakus]No jen sem shrnul informace pro ty kterým se nechce pročítat různý fora a zbytečně hledat. Ještě se tě zeptám kde vařej ty oficiální ROMky, v Anglii ?? No jestli jo jak píšeš tak sme v řiti dyž o tom nevědi těžko se něco změní. Ještě jedna poznámka z našeho problemu maj určitě prospěch operátoři mě od tý doby co mám HD2 stouply měsíční náklady na volání cca o 60%. Takže bych se ani nedivil že to nikdo nechce vyřešit je to začarovanej kruh v tyhle pos.. republice.[/quote]
Tak tady je urcite nevari :)) , cz lokalizaci dela Sunnysoft a ten jim ji posila. HTC ji po kontrole zaimplementuje. I kdyz tomu uz take asi tak nebude, nebot u 1.66 verze bude asi anglicka verze a cz podpora zvlast. 1.48 verze je i s CZ jazykem, tak uvidime jak to bude s 1.66, nebot jsem nekde na foru a myslim i tady cetl, ze cestina bude zvlast, tezke rict.
Jinak, ze z toho maji prospech operatori, to tedy maji, nebot to jsou rychle pocty, kdyz mas minutu hovoru treba za pet korun a kazdy prvni spadne, tak to krasne naskace. Ja mam dost volnych minut, takze mne to nastesti nijak nezatizilo, ale srat me to sralo take.
Ale ze by to nechteli resit, tak to neni. Alespon u Vodafone se snazili a nastesti se povedlo.
Tak tady je urcite nevari :)) , cz lokalizaci dela Sunnysoft a ten jim ji posila. HTC ji po kontrole zaimplementuje. I kdyz tomu uz take asi tak nebude, nebot u 1.66 verze bude asi anglicka verze a cz podpora zvlast. 1.48 verze je i s CZ jazykem, tak uvidime jak to bude s 1.66, nebot jsem nekde na foru a myslim i tady cetl, ze cestina bude zvlast, tezke rict.
Jinak, ze z toho maji prospech operatori, to tedy maji, nebot to jsou rychle pocty, kdyz mas minutu hovoru treba za pet korun a kazdy prvni spadne, tak to krasne naskace. Ja mam dost volnych minut, takze mne to nastesti nijak nezatizilo, ale srat me to sralo take.
Ale ze by to nechteli resit, tak to neni. Alespon u Vodafone se snazili a nastesti se povedlo.
Už začínám být zoufalý. Poslal jsem do opravny přehrály ROM řekly opraveno. Nic se nezlepšilo koupil jsem si novou (ne přehranou ale uplně novou) SIM a nepomohlo. Poslal jsem znova, vyměnily vše až na displej (tj: MB, CPU atd.). Nepomohlo, koupil novou SIM nepomohlo.
Posílám to tam potřetí, pak si nechám zařízení vyměnit, ale když to nepomůže?
Posílám to tam potřetí, pak si nechám zařízení vyměnit, ale když to nepomůže?
Měl jsem ten samý problém a už jsem ho vyřešil.Nejedná se o závadu SIM ani telefonu.Je to jakési nastavení protokolu u operátora/v mém případě O2/.Zajděte ke svému operátoru a řekněte co máte za problém a typ telefonu tedy HTC HD2.
Takže mám špatnou zprávu (tedy alespoň pro mně). Telefon byl 3x v opravně.
1. reFlashly ROM & RAM - logicky nemopohlo
1.a Koupena nová SIM - nepomohlo
2. Vyměněna základní deska - nepomohlo
2.a Nová SIM s převedením čísla - zase nic
3. Neopravitelná závada
Teď posílám telefon na vrácení peněz a kupuji HTC Desire, tímto děkuji všem co se snažili pomoci. Problém jsem řešil i s operátorem O2, nikdo nehnul ani prstem. Jedině by mi pořád posílaly SMS na restart. Pokud máte kotakt na někoho kdo vám pomohl, prosím o něj.
1. reFlashly ROM & RAM - logicky nemopohlo
1.a Koupena nová SIM - nepomohlo
2. Vyměněna základní deska - nepomohlo
2.a Nová SIM s převedením čísla - zase nic
3. Neopravitelná závada
Teď posílám telefon na vrácení peněz a kupuji HTC Desire, tímto děkuji všem co se snažili pomoci. Problém jsem řešil i s operátorem O2, nikdo nehnul ani prstem. Jedině by mi pořád posílaly SMS na restart. Pokud máte kotakt na někoho kdo vám pomohl, prosím o něj.
Možná by stálo za to řešit i to, co přesně za služby máte na té kartě aktivované. Jak jsem psal, za půl roku jsem vystřídal 5 různých HD2, mám kartu od O2 i Vodafone, O2 linku nehlásí (a funguje), Vodafone linku hlásí a pomocí podržení # jde přepnout (a funguje)...
Tak jsem si koupil HTC Desire a hádejte co. Pokud se to někomu podařilo opravit u O2, prosím o to aby mi řek' v jaké pobočce. Mě osobně vždy jenom slušně vyhodí.