Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Prasklý kryt

Dr.Easy_ce4you (0)|10.11.2009 13:27
Ahoj,

kdysi jsem to tady někde už četl, ale nepodařilo se mi to najít :(.

Řešil někdo prasklý kryt v levém horním rohu přístroje? Jak se na to tvářili na reklamaci? A jak hlavně reklamace probíhá? Je to jak o u notebooku, ze to zaslu PPLkem primo do asusu nebo musim pres prodejce a to je u me 1m.cz ?
Diky za hinty :)
tomsoft (2734)|10.11.2009 15:24
Mě to hledání trvalo asi 20 sec. a našel sjem tohle
[color=red]link1[/color]
[color=red]link2[/color]
[color=red]link3[/color]
[color=red]link4[/color]
kevin19_ce4you (136)|24.1.2010 16:51
cca ked si to pisal, som posielal na reklamaciu svoju P750

prisiel prenu kurier DPD 2.12.2009, opravu nestihli pre nedodanie nahradneho dielu (tiez som mal hore vlado aj vpravo prasknuty kryt), uz mi prislo vyjadrenie zo servisu ze Mam narok na vratenie penazi kvoli nedodrzaniu zakonnej lehoty, ale firme kde som to kupoval (alza) to trva dost dlho, stale este nemam peniaze a to uz preslo cca 52dni od zaslania na reklamaciu, dufam ze tento tyzden mi uz vratia peniaze konecne...