Ahoj,
kdysi jsem to tady někde už četl, ale nepodařilo se mi to najít :(.
Řešil někdo prasklý kryt v levém horním rohu přístroje? Jak se na to tvářili na reklamaci? A jak hlavně reklamace probíhá? Je to jak o u notebooku, ze to zaslu PPLkem primo do asusu nebo musim pres prodejce a to je u me 1m.cz ?
Diky za hinty :)
kdysi jsem to tady někde už četl, ale nepodařilo se mi to najít :(.
Řešil někdo prasklý kryt v levém horním rohu přístroje? Jak se na to tvářili na reklamaci? A jak hlavně reklamace probíhá? Je to jak o u notebooku, ze to zaslu PPLkem primo do asusu nebo musim pres prodejce a to je u me 1m.cz ?
Diky za hinty :)
cca ked si to pisal, som posielal na reklamaciu svoju P750
prisiel prenu kurier DPD 2.12.2009, opravu nestihli pre nedodanie nahradneho dielu (tiez som mal hore vlado aj vpravo prasknuty kryt), uz mi prislo vyjadrenie zo servisu ze Mam narok na vratenie penazi kvoli nedodrzaniu zakonnej lehoty, ale firme kde som to kupoval (alza) to trva dost dlho, stale este nemam peniaze a to uz preslo cca 52dni od zaslania na reklamaciu, dufam ze tento tyzden mi uz vratia peniaze konecne...
prisiel prenu kurier DPD 2.12.2009, opravu nestihli pre nedodanie nahradneho dielu (tiez som mal hore vlado aj vpravo prasknuty kryt), uz mi prislo vyjadrenie zo servisu ze Mam narok na vratenie penazi kvoli nedodrzaniu zakonnej lehoty, ale firme kde som to kupoval (alza) to trva dost dlho, stale este nemam peniaze a to uz preslo cca 52dni od zaslania na reklamaciu, dufam ze tento tyzden mi uz vratia peniaze konecne...