problém s manilou
Zdravím všechny, neví někdo proč mi nenabíhá manila (touchflo 3D). Vše fungovalo dobře a dnes po soft reset již nenaběhla. Neví někdo jestli jde znovu oživit bez HR?
Podivej se do settings(nastaveni)-today-items(položky) a zkontroluj jestli mas manilu(TF3D) zatrhnuté.
to samozdřejmě mám... nejsem v pda žádný nováček. Spíš mě zajímá kde jsou uloženy instalace z ROM, nebo něco v tom stylu....
Stacilo to napsat hned,ze to mas,mohl jsi to popsat podrobneji a ne hned jak male dite se ohanet tim, ze nejsi zadny novacek.Nediv se ze se pak priste odpovedi vubec nemusis dockat.
tak se hned nečerti, já to tak nemyslel, jsem jenom už zoufalý, protože pro2 mám týden a řeším stále nějaké problémy, které na pro1 vůbec nebyly. Někde musí být prostě spouštěcí instalační soubory pro základí instalaci manily a o to mi šlo... Tak ještě jednou sorry.
Manila uz je soucasti rom primo ve slozce windows,nijak se neinstaluje.Je divne,ze by se to samo od sebe nakoplo,vzdycky tomu dopomuze nejaka instalace,ci hrabani v ruznych tweakovacich programech ci registrech atd.
Proto je dulezite delat pravidelne zalohy,aby clovek nemusel delat HR a vse instalovat pracne od znovu.
EDIT
Na xda-developers tento problem na Rhodiu vice lidi.Ozyvaji se ti lide,kteri pouzivaji nebo lepe receno maji zapnut pozadavek PIN.Pokud prepnou do flight modu,problem zmizi a TF3D po SR normalne nabehne.
Proto je dulezite delat pravidelne zalohy,aby clovek nemusel delat HR a vse instalovat pracne od znovu.
EDIT
Na xda-developers tento problem na Rhodiu vice lidi.Ozyvaji se ti lide,kteri pouzivaji nebo lepe receno maji zapnut pozadavek PIN.Pokud prepnou do flight modu,problem zmizi a TF3D po SR normalne nabehne.
Konkretne ja se s tim potykal na originalni ROM take. U me to bylo tim, ze mam na SIM karte pozadavek na PIN.
Pokud se ti nahodou stane, ze ta Manila obcas nastartuje, i kdyz ten PIN pri startovani zadas, tak se neraduj, protoze se ti nebudou po chvili menit hodiny :-)
Reseni je: