Co dělat s neseriózním servisem, který neuzná reklamační opravu?
Vlastním HTC TYTN2 zakoupený u Vodafone. Záruka platí cca ještě 1 rok.
Nedávno mně přestal fungoval display. Po zapnutí se na disply objeví změť barevných paprsků, vycházející z jedné větší skvrny. Takový vícebarevnýbarevný "pavouk".
Stalo se to při běžném používání, aniž by mně telefon spadl, nebo byl vystaven sebemenšímu nárazu, otřesu, či snad polití tekutinou. Na stavu HTC Kaiser jsem si velmi zakládal, nosil jsem ho celou dobu v špičkovém poudru Krusell Orbit, display byl chráněn drahou značkovou fólií, takže na telefonu není jediné škrábnutí.
Přesto přišlo vyjádření ze servisu Vodafone takové, že se nejedná o záruční opravu a přišla mně cenová nabídka opravy, za téměř 4 tisíce korun!!! Zdůvodňovali to tím, že barevné poškození vychází z jednoho bodu, takže se musel poškodit nějakým vnějším větším úderem do tohoto místa! U Vodafone pravděpodobně existuje nějaký neviditelný druh úderu...
1. Chtěl jsem se zeptat, zda s tímto postupem servisů máte někdo zkušenosti a zda existuje nějaká možnost odvolání, nebo možnost se právní cestou bránit?
2. Telefon za tuto cenu od nich samozřejmě opravit chtít nebudu. Pokud usoudím, že zde není šance se odvolat a donutit je, aby mně provedli záruční opravu, tak od Vás uvítám ještě jeden tip - a to kde by se dal tento druh poškození levně spravit?
Nedávno mně přestal fungoval display. Po zapnutí se na disply objeví změť barevných paprsků, vycházející z jedné větší skvrny. Takový vícebarevnýbarevný "pavouk".
Stalo se to při běžném používání, aniž by mně telefon spadl, nebo byl vystaven sebemenšímu nárazu, otřesu, či snad polití tekutinou. Na stavu HTC Kaiser jsem si velmi zakládal, nosil jsem ho celou dobu v špičkovém poudru Krusell Orbit, display byl chráněn drahou značkovou fólií, takže na telefonu není jediné škrábnutí.
Přesto přišlo vyjádření ze servisu Vodafone takové, že se nejedná o záruční opravu a přišla mně cenová nabídka opravy, za téměř 4 tisíce korun!!! Zdůvodňovali to tím, že barevné poškození vychází z jednoho bodu, takže se musel poškodit nějakým vnějším větším úderem do tohoto místa! U Vodafone pravděpodobně existuje nějaký neviditelný druh úderu...
1. Chtěl jsem se zeptat, zda s tímto postupem servisů máte někdo zkušenosti a zda existuje nějaká možnost odvolání, nebo možnost se právní cestou bránit?
2. Telefon za tuto cenu od nich samozřejmě opravit chtít nebudu. Pokud usoudím, že zde není šance se odvolat a donutit je, aby mně provedli záruční opravu, tak od Vás uvítám ještě jeden tip - a to kde by se dal tento druh poškození levně spravit?
1. Kdo přesně je podepsaný pod tím vyjádřením? Vodafone nebo jejich autorizovaný servis? Pokud Vodafone, teoreticky je možné ho zkusit poslat přímo do servisu HTC. Neznám přesné reklamační postupy Vodafone, ale možná mají nějaké vnitřní oddělení na posouzení reklamací a vrátilo to ono, takže přímo servis by to mohl opravit.
2. Pokud servis neuzná záruční reklamaci, zkuste to tam poslat ještě jednou s vysvětlujícím dopisem a pokud ani to nepomůže, jiná než soudní cesta asi není.
2. Pokud servis neuzná záruční reklamaci, zkuste to tam poslat ještě jednou s vysvětlujícím dopisem a pokud ani to nepomůže, jiná než soudní cesta asi není.
1. Není to něco podobného jako zde?
2. Zkušenosti s HTC servisem.
3. Přinejhorším koupit displej a opravit si sám (pokud se to nějak nevyřeší) - třeba zde
2. Zkušenosti s HTC servisem.
3. Přinejhorším koupit displej a opravit si sám (pokud se to nějak nevyřeší) - třeba zde