Reklamace pružinky zadního krytu posuvného mechanismu - NEUZNÁNO VPS data
Tak jsem dnes byl reklamovat prasklou pružinku zezadu displeje v okénku (takové to okénko co se otevírá a zavírá při otevření a zavření klávesnice a kryje kabely) a přátelé, věřte nebo ne - na to se záruka nevztahuje. Prý jsem si to způsobil sám!!! Tak nevím, asi jsem náměsíčný a v noci jsem se s pinzetou pokoušel tu pružinku přetrhnout, jinak si fakt nedovedu vysvětlit, proč a hlavně jak bych to dělal. Vzhledem k tomu, že se mění celý mechanismus výsuvu, tak mě to stálo cca 2500,-.
:sarcastic:
Jasně, že ano.
Kdybys tu klávesnici pořád nevysunoval a nezasunoval, tak by se ti to určitě nestalo. :D
Jasně, že ano.
Kdybys tu klávesnici pořád nevysunoval a nezasunoval, tak by se ti to určitě nestalo. :D
tak to ja muzu byt v klidu, klavesnici vysunuji jen o vanocich :D
Ale prekvapuje me, ze jsi dopadl takhle :no:
Ale prekvapuje me, ze jsi dopadl takhle :no:
Tak to bych se s nima do krve hádal. :mad:
A ubírá mi to naději na reklamaci "špatně" smontovaného přístroje po první reklamaci. Teď mi "vaklá" spodní a horní část a špatně se mobil ovládá jednou rukou :(
Držte mi palce. :)
Dík. :cool:
A ubírá mi to naději na reklamaci "špatně" smontovaného přístroje po první reklamaci. Teď mi "vaklá" spodní a horní část a špatně se mobil ovládá jednou rukou :(
Držte mi palce. :)
Dík. :cool:
Základní otázka: Kupovals to na IČO? Jestli ano, tak moc šancí nemáš, soud je asi nejlepší i když ne zrovna levné a rychlé řešení. Jestli to ale máš fyzickou osobu bez IČO, tak je pár otázek.
máš to starší půl roku, nebo ne? Jestli ne, musejí ti to dokázat, že jsi to rozbil, to se jim bude dělat hodně špatně, jestli to je starší, můžeš ty si dát odborný soudní posudek (cca 5000) a když ti to následně ani tak neuznají, tak můžeš jít do soudní pře přes ČOI a to je rychlejší a při výhře se ti zaplatí všechny náklady a klidně i ztráta výdělku za dobu reklamace.
máš to starší půl roku, nebo ne? Jestli ne, musejí ti to dokázat, že jsi to rozbil, to se jim bude dělat hodně špatně, jestli to je starší, můžeš ty si dát odborný soudní posudek (cca 5000) a když ti to následně ani tak neuznají, tak můžeš jít do soudní pře přes ČOI a to je rychlejší a při výhře se ti zaplatí všechny náklady a klidně i ztráta výdělku za dobu reklamace.
Tak to jste me moc nepotesili. Dnes jsem podruhe reklamoval klavesnici u Kaisera, vymena probehla bez problemu, ale bohuzel az doma manzelka zjistila, ze se servismanum povedlo odpalit reproduktor.
Asi jsem je predtim prechvalil...
Asi jsem je predtim prechvalil...
VSP Data jsem pokladal za slusny servis,ale jedna zkusenost me potvrdila,ze tomu tak neni.
Nejednalo se o opravu zarucni ale o plne placenou.Zaslano zarizeni a pozadovana vymena krytu a dotykove vrstvy(kvuli poskarabani) placene.Musel se bohuzel menit kryt a i vcetne displeje,protoze dotykova vrstva nejde menit samostatne co se tyce Touch HD(servisni manual to bohuzel jen potvrzuje).
Prvni problem nastal,ze servis odmitl vratit pozadovane stare dily zpet,nacoz nema pravo,protoze se nejednalo o opravu zarucni,ale plne hrazenou.Po par emailech ,kdy jsem opravdu mluvil s COI a pravnim zastupcem a servisu to sdelil,me bylo sdeleno ,ze me byla udelena vyjimka a dily me vrati.
Druhy problem(ktery jsem pochopil az prislo zarizeni zpet) nastal kdy na Touch HD hned druhy den byla vytvorena bez meho vedomi garancni oprava a vymena stredniho dilu telefonu.
Kdyz zarizeni dorazilo domu a vyndal jsem baterii,bylo me jasne, ze byl opravdu menen stredni dil telefonu(asi ho nejakym zpusobem znicili pri rozebirani).Prelepka s udaji a emei byla prelepena opravdu hororovym zpusobem,drzela jen na dvou mistech a na trech byla roztrhana(telefony jsem opravoval i prekrytovaval a vim co obnasi prelepeni stitku,ale takovym zpusobem jakym to udelali ve VSP Data,neni rozhodne profesionalni a hlavne to delali kvuli vlastni blbosti a nesikovnosti.Navic mohli dany stitek objednat novy,coz samozrejme lze).
Nejednalo se o opravu zarucni ale o plne placenou.Zaslano zarizeni a pozadovana vymena krytu a dotykove vrstvy(kvuli poskarabani) placene.Musel se bohuzel menit kryt a i vcetne displeje,protoze dotykova vrstva nejde menit samostatne co se tyce Touch HD(servisni manual to bohuzel jen potvrzuje).
Prvni problem nastal,ze servis odmitl vratit pozadovane stare dily zpet,nacoz nema pravo,protoze se nejednalo o opravu zarucni,ale plne hrazenou.Po par emailech ,kdy jsem opravdu mluvil s COI a pravnim zastupcem a servisu to sdelil,me bylo sdeleno ,ze me byla udelena vyjimka a dily me vrati.
Druhy problem(ktery jsem pochopil az prislo zarizeni zpet) nastal kdy na Touch HD hned druhy den byla vytvorena bez meho vedomi garancni oprava a vymena stredniho dilu telefonu.
Kdyz zarizeni dorazilo domu a vyndal jsem baterii,bylo me jasne, ze byl opravdu menen stredni dil telefonu(asi ho nejakym zpusobem znicili pri rozebirani).Prelepka s udaji a emei byla prelepena opravdu hororovym zpusobem,drzela jen na dvou mistech a na trech byla roztrhana(telefony jsem opravoval i prekrytovaval a vim co obnasi prelepeni stitku,ale takovym zpusobem jakym to udelali ve VSP Data,neni rozhodne profesionalni a hlavne to delali kvuli vlastni blbosti a nesikovnosti.Navic mohli dany stitek objednat novy,coz samozrejme lze).
Dnes jsem byl opět narychlo ve VSP DATA a ihned reproduktor zprovoznili, takže jsem spokojen.
Milé paní, které jsem s ironickým úsměvem zařízení předával, se mi poté svěřila, že se omlouvá, ale že přijali nové techniky, na které sice dohlíží starší technik, ale občas se ještě stane, tak jako tomu bylo u mě, "že se jeden kontakt nezapojí". Takže pokud se někdy teď chystáte do VSP data, při předání opraveného zařízení raději vyzkoušejte veškeré funkce zařízení, abyste se nemuseli vracet.
BTW: Ve VSP Data asi přijali více zaměstnanců, jejichž odborná úroveň je dost nízká. Při čekání na své zařízení jsem mluvil s lidmi, kteří čekali na svoji navigaci Mio. Poté, co slečna s jejich zařízením dorazila, se jí ptali na vhodné zařízení pro turistickou mapu. Slečna doporučovala nějaké MIO, po chvíli jsem do hovoru vstoupil a řekl jim, ať si projdou recenze na navigovat.cz a určitě zváží koupi Garmina. Na to slečna kontrovala, že doporučuje TomTom. Pokud vím, a také jsem slečnu upozornil, TomTom turistickou mapu pro ČR nemá. Takže pravděpodobně slečna vůbec nepochopila dotaz od těch dvou starších lidí - nechápu, proč spousta lidi neřekne jednoduše "nevím", když zazní dotaz, ne který nejsou schopni odpovědět...
Milé paní, které jsem s ironickým úsměvem zařízení předával, se mi poté svěřila, že se omlouvá, ale že přijali nové techniky, na které sice dohlíží starší technik, ale občas se ještě stane, tak jako tomu bylo u mě, "že se jeden kontakt nezapojí". Takže pokud se někdy teď chystáte do VSP data, při předání opraveného zařízení raději vyzkoušejte veškeré funkce zařízení, abyste se nemuseli vracet.
BTW: Ve VSP Data asi přijali více zaměstnanců, jejichž odborná úroveň je dost nízká. Při čekání na své zařízení jsem mluvil s lidmi, kteří čekali na svoji navigaci Mio. Poté, co slečna s jejich zařízením dorazila, se jí ptali na vhodné zařízení pro turistickou mapu. Slečna doporučovala nějaké MIO, po chvíli jsem do hovoru vstoupil a řekl jim, ať si projdou recenze na navigovat.cz a určitě zváží koupi Garmina. Na to slečna kontrovala, že doporučuje TomTom. Pokud vím, a také jsem slečnu upozornil, TomTom turistickou mapu pro ČR nemá. Takže pravděpodobně slečna vůbec nepochopila dotaz od těch dvou starších lidí - nechápu, proč spousta lidi neřekne jednoduše "nevím", když zazní dotaz, ne který nejsou schopni odpovědět...
Díky za všechny ty navrhované soudní spory a posudky a podobně, ale na takové věci opravdu nemám čas a na to nejspíš podobné servisy hřeší.
Nicméně telefon mám na IČO a nemyslím, si že koupě zboží na IČO ovlivňuje záruku jako takovou. Při koupi na IČO akorát není 30 denní lhůta při reklamaci a u koupě na IČO nelze zboží vrátit při koupi přes eshop do 14 dní, ale co se týká záruky by neměl být problém.
Nicméně telefon mám na IČO a nemyslím, si že koupě zboží na IČO ovlivňuje záruku jako takovou. Při koupi na IČO akorát není 30 denní lhůta při reklamaci a u koupě na IČO nelze zboží vrátit při koupi přes eshop do 14 dní, ale co se týká záruky by neměl být problém.
v ramci omezene zaruky u nekterych vyrobcu (napr notasy Acer), ale jinak myslim ze je standard 2 roky.
Radši si to ověř. V něčem se to liší, ale to bych si vymýšlel, kdybych psal v čem. Navíc se to stále mění....
Přesně tak, pokud zařízení pořídí firma, ze zákona je záruka 12 měsíců. Jediná výjimka je, když jí sám výrobce prodlouží (nebo si její prodloužení firma zaplatí - viz například HP).
ahoj,chci se zeptat mate nekdo zkušenosti s reklamací pouzdra co jsme dostávali k Htc touch pro? po 4 mesicnim pouzivani mi popraskaly švy a odpadla koženka z hran a začal se třepit ten papír.navííc se odlepila vnitrni vrstva o ktery se otira display.
[quote=petrmikes]ahoj,chci se zeptat mate nekdo zkušenosti s reklamací pouzdra co jsme dostávali k Htc touch pro? po 4 mesicnim pouzivani mi popraskaly švy a odpadla koženka z hran a začal se třepit ten papír.navííc se odlepila vnitrni vrstva o ktery se otira display.[/quote]
To by mně ani nenapadlo reklamovat, kup si Krusell a máš pokoj, stejně je to pseudo pouzdro na dvě věci.
To by mně ani nenapadlo reklamovat, kup si Krusell a máš pokoj, stejně je to pseudo pouzdro na dvě věci.
dovolim si nesouhlasit, pouzdro me plne vyhovuje. Nosim mobila v pouzdre a v kapse. Vyhovuje me protoze chrani nejen displej mobila, navic je malej, tedy tesnej a nijak se nezvetsi objem predmetu vyrazne. A ochrana je mobila je to dostacujici.
4 Marian Veselý - otázka je reálný stav zařízení - pokud je v pořádku, tak trvej na reklamaci a pokud opět neuznají běž cestou soudního znalce - bohužel jediná cesta - počítej s investicí cca 3 - 5.000 ,- Kč a potažmo i soudním sporem, ale do těch málo který prodejce / servis / jde, neb ví, že by prohrál -
takže jediná rada před výše popsanou "bitvou", zkusit vykomunikovat slušnou cestou reklamaci po dobrém / přeci museli v reklamačním protokolu uvést proč to není záruční oprava, respektive z jakého důvodu ji odmítají - pochybuji, že v reklamačním záznamu bylo napsáno zákazník poškodil sám ? /, pokud nebudou souhlasit tak opět slušně sdělit, že vše předáš soudnímu znalci ......... no jsem zvědav jak to dopadne - jo ještě mne napadá ČOI, ale tam záleží zda VSP splnily všechny náležitosti reklamace, či ne - pokud ne tak ČOI na ně - jsi zákazník a máš právo se bránit
takže jediná rada před výše popsanou "bitvou", zkusit vykomunikovat slušnou cestou reklamaci po dobrém / přeci museli v reklamačním protokolu uvést proč to není záruční oprava, respektive z jakého důvodu ji odmítají - pochybuji, že v reklamačním záznamu bylo napsáno zákazník poškodil sám ? /, pokud nebudou souhlasit tak opět slušně sdělit, že vše předáš soudnímu znalci ......... no jsem zvědav jak to dopadne - jo ještě mne napadá ČOI, ale tam záleží zda VSP splnily všechny náležitosti reklamace, či ne - pokud ne tak ČOI na ně - jsi zákazník a máš právo se bránit
[quote=Sako verife]dovolim si nesouhlasit, pouzdro me plne vyhovuje. Nosim mobila v pouzdre a v kapse. Vyhovuje me protoze chrani nejen displej mobila, navic je malej, tedy tesnej a nijak se nezvetsi objem predmetu vyrazne. A ochrana je mobila je to dostacujici.[/quote]
dovolím si polemizovat :) Pouzdro, které nemůžu dát za opasek u kalhot neni to pravé ořechové, navíc v Krusellu ho nemusím vytahovat, jenom odepnu a volám.
Navíc kvalita origo pouzdra je více než žalostná, ale beru to jako "darovanému koni na zuby nehleď".
Třeba ti vyhovuje, mně ne.
dovolím si polemizovat :) Pouzdro, které nemůžu dát za opasek u kalhot neni to pravé ořechové, navíc v Krusellu ho nemusím vytahovat, jenom odepnu a volám.
Navíc kvalita origo pouzdra je více než žalostná, ale beru to jako "darovanému koni na zuby nehleď".
Třeba ti vyhovuje, mně ne.
Já osobně TP tahám v původním obalu v kapse. Zkoušel jsem od Krussela vertikální pouzdro a vydrželo mi asi tak 2 dny pak jsem ho znechuceně odhodil v dál. Jediný co bych byl ještě schopen akceptovat ja klasický zasunovací pouzdro na opasek.
[quote=titan4]Já osobně TP tahám v původním obalu v kapse. Zkoušel jsem od Krussela vertikální pouzdro a vydrželo mi asi tak 2 dny pak jsem ho znechuceně odhodil v dál. Jediný co bych byl ještě schopen akceptovat ja klasický zasunovací pouzdro na opasek.[/quote]
Já mám vertikálně-horizontální, záleží jak si nastavíš sponu a jsem spokojenej, neříkám že maximálně, k tomu ještě pár věcí chybí, ale jde to.
Já mám vertikálně-horizontální, záleží jak si nastavíš sponu a jsem spokojenej, neříkám že maximálně, k tomu ještě pár věcí chybí, ale jde to.
No jasně to samý jsem měl taky a co mi absolutně nesedlo bylo to oddálení od těla kvůli tomu jejich systému Multiadapt. Kvůli tomu jsem neměl pocit takový pevnosti a navíc fólii přes klávesnici jsem zařadil mezi největší zvrhlosti co sem kdy viděl :) Ale jak si řikal každému vyhovuje něco jinýho. Někdo má rád telefonu ve fusekli v kapse někdo zas chce flexibilní pouzdro.
Název vlákna je "Reklamace pružinky zadního krytu posuvného mechanismu - NEUZNÁNO VPS data" - pouzdra řešte, prosím, jinde.
Zdravím... Chtěl bych se zde také podělit o zkušenost s VPS data. Mám RAPHAELA zakoupeného 15.9.2008. A mám problém s vikláním, přejížděním a celkově vůlema mezí klavkou a dispejem. S telefonem zacházím velice šetrně a nosím ho v pouzdře. Nicméně tento problém jsem se rozhodl řešit v únoru reklamací. Začlo to telefonátem se spojovatelkou, následovalo přepojení na technika (dnes už to nelze pokud se nejedná o opravovanou zakázku). Technikovi jsem popsal problémy a ten řekl abych to zkusil poslat. Stalo se tel jsem odeslal (mimo jiné na vlastní náklady, jelikož prodejce s tím nechtěl nic mít) a 6.2 už byl v databázi zakázek. Tel jsem odesílal ještě s dotazy na dobíjení, zahřívání, rychlost gps, spodní klávesnici. Ale hlavním důvodem bylo viklání, přejíždění a vůlí mezí horní a dolní půlkou telefonu jak jsem již psal. Ke všem věcem jsem jsem přidal ještě průvodní dopis viz přílohy. Nerad bych zklamal ale vše co se týkalo viklání,přejíždění a vůlí přístroje bylo zamítnuto!!! V informacích o zakázce bylo napsáno že je závada způsobena uživatelem a tudíž se jedná o [color=red]mimozáruční opravu[/color]. Ta byla byla vyčíslena se všemi díly a prací na cca 2400Kč s DPH. A zda-li ji schválím a nechám si opravit na své náklady. Nicméně jsem neváhal, telefonoval do VPS data a nechal se spojit s technikem co telefon opravoval. Ten mi řekl že to uznat nemůže a nevím už co všechno. Došlo to na telefonát s hlavním technikem servisu htc. S tím jsem absolvoval 30 minutový telefonát na bázi že nechápu jejich jednání, důvod zamítnutí u tak drahého přístroje, nekvalitní mechanismus a spoustu dalšího... Bohužel ale veškerá snaha byla bezvýsledná a reklamaci jsem neuhádál a technika neumluvil! Mimozáruční opravu jsem zamítl s tím že to nezaplatím. Tak telefon šupajdil z VPS zpátky domů. Ještě jsem jako bonus zaplatil PPL za dopravu zpět... Nikoho nechci odrazovat od reklamace. Jen jsem se snažil popsat mou zkušenost s reklamací RAPHAELA u VPS DATA a jejich přístup. Zdraví Lukkis...
Bolo by dobre upozornit ze akekolvek mechanicke poskodenie telefonu vraj HTC neuznava nech je sposobene akokolvek a je to vzdy mimozarucna oprava vo VSPdata. Myslim si ze je to svinstvo od HTC...
podle mého názoru by mělo záležet na tom, zda je telefon, předmětem tvého podnikání. bohužel většina prodejců, si to vykládá jinak.
Tak jsem se konečně odhodlal poslat Touch Pro do servisu, páč kromě "vaklání" horní a spodní části "odešel" i display a mám pro sebe dobrou zprávu. VŠE opravili na záruku. Tedy zatím jsem to nemohl zkontrolovat, protože jsem se to dočetl na servisních stránkávh VPS Data, kde sleduju "postup opravy." Tak se těším, že bude Touch Pro zase v pořádku a nebude "na mě vaklat" :-D
Nooo, vaklal dost, když jsem ho chtěl vypnout jednou rukou, tak nahoře se "zkřížil" cca o jeden milimetr a dole to dělalo možná i tři, tedy display se křížil proti spodnímu dílu s klávesnicí. A když jsem se "pokusil "odtáhnout display od spodního dílu s klávesnicí (jakoby se to mělo otevřít a ne vysunout), tak to dělalo asi jeden milimetr.
Uvidím, jak se to spravilo, protože vycházím z toho, co zatím napsali na servisní stránce, cituji: "Na zařízení byla provedena záruční oprava: výměna předního panelu s LCD displejem, tlačítek na předním panelu a jejich elektroniky a výsuvného mechanismu."
Až to budu mít v ruce, tak dám vědět.
Uvidím, jak se to spravilo, protože vycházím z toho, co zatím napsali na servisní stránce, cituji: "Na zařízení byla provedena záruční oprava: výměna předního panelu s LCD displejem, tlačítek na předním panelu a jejich elektroniky a výsuvného mechanismu."
Až to budu mít v ruce, tak dám vědět.
Tak už ho mám v ruce - ten opravenej mobil :D. Vaklání zcela nezmizelo, ale je mnohem lepší, než když jsem ho do opravy dával.