BT propojení mezi iPAQ 214 a Nokia 6124 classic pro přístup na internet
Zdravím,
pokouším se (marně zatím) propojit přes bt ipaq214 a Nokii 6124 (je to symbian smartphone). Zatím bezúspěšně. Zařízení se najdou, ale na nokii není v nabízených službách žádný com port přes který by to šlo. Na domácím pc používám opm manager pro symbian telefony a aby to šlapalo, musel jsem si do smartphonu nakopírovat a instalovat utilitku od OPM manageru, která com port vytvoří a umožní párovat přes bt na domácí pc. Existuje něco podobného k propojení i s ipaq214? Nebo možná nějaké jiné řešení?
Nejsem nějaký velký znalec techniky a při koupi Nokie 6124 jsem si nevšiml, že je to smartphone, jen jsem chtěl aby to mělo umts přenos dat a abych tím zrychlil přístup na net při propojení přes pda. Předtím jsem bez problému používal bt spojení ipaq214 a Nokie 6555 (jenže ta není smartphone).
pokouším se (marně zatím) propojit přes bt ipaq214 a Nokii 6124 (je to symbian smartphone). Zatím bezúspěšně. Zařízení se najdou, ale na nokii není v nabízených službách žádný com port přes který by to šlo. Na domácím pc používám opm manager pro symbian telefony a aby to šlapalo, musel jsem si do smartphonu nakopírovat a instalovat utilitku od OPM manageru, která com port vytvoří a umožní párovat přes bt na domácí pc. Existuje něco podobného k propojení i s ipaq214? Nebo možná nějaké jiné řešení?
Nejsem nějaký velký znalec techniky a při koupi Nokie 6124 jsem si nevšiml, že je to smartphone, jen jsem chtěl aby to mělo umts přenos dat a abych tím zrychlil přístup na net při propojení přes pda. Předtím jsem bez problému používal bt spojení ipaq214 a Nokie 6555 (jenže ta není smartphone).
Symbian? :? :sarcastic: Nokia :mad: never more