Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Varování - než si koupíte zařízení ASUS

Johnny83 (44)|24.2.2009 14:13
Jsem vlastníkem zařízení ASUS P735.
S PDA se vykytl problém a tak jsem jej šel logicky reklamovat. Po 30-ti dnes zamítnuto. Důvodem je vlastnost produktů ASUS.
O co vlastně jde:
Požívám jako operátora Vodafone. Pokud volám někomu, kdo má operátora T-Mobile a dotyčný momentálně hovoří, ozve se obsazovací tón. Jenže pokaždé při tomto obsazovacím tónu se PDA přepne do hlasitého handsfree. Takže pokud máte telefon u ucha, jste následujích 5 minut neslyšicí na jedno ucho. Dalších 5 minut Vám v něm pak píská. O to lepší je to v tramvaji nebo autobuse plném lidí. Všichni na Vás pak koukají jako na deb...

Nejdříve mi v PDA vyměnili základní desku, závada trvala pořád. Druhou reklaci zamítli. Při třetí reklamaci protože to dělalo pořád napsali, že jde o vlastnost výrobku, což je chápáno jako nekompatibilita s operátorem Vodafone. Všichni co máte Vodafone, rozmyslete si, zda si ASUS koupíte nebo ne.

Pokud někdo máte PDA od ASUS, zkuste zavolat prosím někomu na T-Mobile a ať Vám hovor položí. Zajímalo by mě, zda se Vám také přepne PDA do hlasitého handsfree.
permar (552)|24.2.2009 14:23
Nechci nijak polemizovat,co má s tímto problémem společného Asus jako PDA takové, nevím ,ale to by mohlo dělat při všech možných kombinacích např. O2 vs T-Mobile ,O2 vs Vodafone , Vodafone vs O2 atd.....nemáš náhodu něco spuštěné? Myslím nějaký profil co ti to zapne do toho Handsfree režimu? Mě prostě zaráží ,že to dělá zrovna při kombinaci operátorů,kterou popisuješ,ale možná ti někdo odpoví, já mám T-mobile,a bohužel teď nemám nikoho po ruce s operátorem Vodafone...
Johnny83 (44)|24.2.2009 14:55
Zkoušel jsem vypnout všechny programy a jako poslední ožnost jsem provedl i HW reset. Ale vysledek nebyl žádný. Zkoušel jsem i různé rady kamarádů, ale nic nepomohlo. Víc operátorů jsem nezkoušel, ale projevovalo se mi to i při volání na pevnou. Prostě sám si myslím, že jsem vyčerpal veškeré možnosti, které by mohli problém vyřešit. A když samotný ASUS napsal vyjádřání, že jde o vlastnost výroku, asi žádné řešení nebude.

K tomu jak jsi psal, že máš T-Mobile. Tak ta kombinace opačná. Ty máš mít Vodafone a volat na T-Mobile. Ale klidně to zkus i na jiného operátora. Zajímalo jak to bude u jiných fungovat.
permar (552)|24.2.2009 15:04
Já volám na všechny operátory, mí známí mi také volají z jiných operátorů a fakt se mi to nikdy nestalo...nevím,ale jako s PDA značky Asus bych to moc nespojoval,možná ti někdo řekne,napíše více..
Johnny83 (44)|24.2.2009 15:23
No je to celé nějaké divné. Ale když mi přímo z ASUSU napsali vyjádření, že jde o vlastnost výrobku, tak nevím s čím jiným bych to mohl spojit. Uvidíme, snad někdo napíše jestli nemá podobný problém.
zivan (615)|24.2.2009 17:02
Asi tam mas posledni ROM nebo by ti ji tam servis dal. V manualu urcite nebude napsano, ze se nema pouzivat s Vodafonem. Bud se s tou odpovedi spokojis nebo si musis pripravit dostatek casu a trpelivosti na reseni.

Zkus odepsat servisu, ze takova vlastnost muze poskodit sluch a urcite to prekracuje povolene normy. Pokud je to vlastnost cele rady, tak by Asus mel stahnout celou radu PDA a zakaznikum vratit penize. Zajimala by me odpoved :)
permar (552)|24.2.2009 17:59
Jak píše Zivan ,zkus prostě jinou verzi ROM, možná to pomůže....
Johnny83 (44)|24.2.2009 23:03
Je tam úplně nová základní deska a ROM zkoušeli také přehrát. A určitě nahrávali poslední verzi.
Jinak samotnou reklamaci chci zkusit řešit dále. Prostě se nespokojím s tvrzením, že je to vlastnost. Pokud je mají na takové věci upozorňovat.
Napsal jsem to jako varovaní pro ty co mají Vodafone, ať ví že může být nějaký problém a ASUS od toho dává ruce pryč. A taky aby někdo zkusil jestli se mu neprojevuje stejný problém.
Ales11 (39)|24.2.2009 23:24
Ahoj já mám Asus P535 a používám Vodafone a žádný problém jsem neměl a volám i na T-mobile a O2....
Johnny83 (44)|26.2.2009 13:44
[quote=Ales11]Ahoj já mám Asus P535 a používám Vodafone a žádný problém jsem neměl a volám i na T-mobile a O2....[/quote]
Pokud Tě můžu poprosit, zavolej někomu na T-Mobile a jak mu začne vyzvánět telefon, tak ať hovor tipne, jestli se ozve obsazovací tón jen ve sluchátku nebo jestli se Ti přepne do hlasitého handsfree. Díky moc
Ales11 (39)|26.2.2009 22:50
Ahoj tak jsem to otestoval a jak už jsem psal tak mě to opravdu nedělá všechno je ok. to bych poznal už dříve (možná bych dal jinou kartu vodafone jestli není vadná sim ?možná to je blbost ) zatím
kesu (548)|27.2.2009 12:41
1) Pochybuju, že na to bude mít vliv Operátor (jedinou vadu kterou u Asusu dřív míval Vodafon bylo špatny doručovaní SMS)

2) Nahraj poslední oficiální ROM (Spíš byl ale vyzkoušel nějakou neoficiální)

3) Přehraj nejnovější verzi Radia (ze stranek asusu)

4) Pak to testni a uvidíš

Řekl bych, že to bude z 90% softwarová zaležitost.
Zdenek Malinsky (9781)|27.2.2009 14:07
Vyzkoušej poslední legální oficiální ROM (kvůli další reklamaci) a testuj na prázdném PDA = po HR bez dalších doinstalovaných softů. Podle mě nemůžeš zařízení řádně používat, takže bych znovu reklamoval a žádal buď výměnu nebo vrácení peněz.

Já být na tvém místě bych už reklamovat nemohl, protže bych tím krámem praštil o zeď. :mad: Tobě přeji klidnou mysl i nervy a dobré pořízení.
Lokiji_ce4you (0)|2.4.2009 23:37
ja mam asus P535 a dela mi to taky, mam tmobile a kdyz mi nekdo zrusi hovor tak to jede nahlas, mam verzi WM6, zkusim prehrat a uvidim no
kesu (548)|2.4.2009 23:41
nahraj 6.1 od Pitky a máš po problémech.

Navod zde: http://www.wmmania.cz/content.php?id=1003
Johnny83 (44)|21.4.2009 16:30
Takže jsem zkoušel všechno možné, telefon byl servise ASUS i SIL, byla vyměněna základní deska, přehrán firmware......a po 7 reklamacích je konečné vyjádření servisu toto:

Spustí se hlasitý odposlech při volání na obsazenou linkou. Jedná se o vlastnost výrobku, nelze odstranit servisním zásahem.

Říkal jsem, že vlastnost je možná to, že se procesor zahřívá nebo pevný disk vydává hluk při otáčení ploten, ale tohle že je věc, která omezuje používání telefonu a tudíž je to závada. Prostě pokud ten člověk na druhé straně řekne, je to vlastnost a za tím si stojí, těžko něco udělám.

Bez telefonu jsem byl 3 měsíce a už jsem si jej vzal zpět, protože nevím jak jinak už to řešit. ASUS se mi pořád líbí proto jaké dělá věci, ale hodně se budu rozmýšlet jestli si někdy ještě něco koupím, když Vás vlastně při problému pošlou do pr.....
tekken1/4. (10)|21.4.2009 17:04
ahoj

no ja nevím jestli je to vlasnost nebo ne podle mě sami neví, ale nebude to nahodou v operatorovy, muj známý ho ma taky a zjistil že to dělá jen když ma druhá strana zrušenou hlasovku, pokud si ji zapne tak to nedělá a taky mu to dělalou jen z tmobile na t mobile u jiných operatoru ne
Johnny83 (44)|25.4.2009 11:07
Bohužel to dělá i na pevnou linku. O problému s hlasovkou oni vědí. Ale jak mám vědět, že ten komu volám ji má nebo nemá zapnutou. A další věc je že, většina lidí které znám hlasovkou nepoužívají. Navíc to jiné ASUS zařízení, které jsem zatím zkoušel nědělají. Prostě zkusili co mohli a teď když si neví rady mi to vráti s tím, že jde o vlastnost.
permar (552)|25.4.2009 19:45
Nevím zda je to vlastnost,ale to co zde popisuješ,jsem se za celou dobu co vlastním Asus P535 cca dva roky,nesetkal,a to můžu volat na jakéhokoliv operátora....Jediné řešení vidím v tom ,že si zkus sehnat někoho kdo má toto PDA a ať to vyzkoušíte na jeho zařízení s tvojí SIM kartou a naopak...jinak opravdu nevím čím by to mohlo být.
tekken1/4. (10)|27.4.2009 09:14
cau

JOHNNY 83
zkus tuhle romku je anglicka ale site by ti tam jit měli, pokud ti to pak nebude dělat tak je to jasne.
http://uloz.to/1686098/MARS_G4_V5.5.0_WWE_HM_V3.1.0.P2_(EXT.V1.2.1.ENA).zip

tekken1/4. (10)|27.4.2009 13:06
tak už to zkoušet nemusiš taky to nepomaha
tekken1/4. (10)|28.4.2009 12:08
Zdravim

tak jsem s kamošem koumal a koumal a prisli jsme na to že na WM5 to nedela. Takže očividně problem FW na P735
Johnny83 (44)|30.4.2009 13:59
Já jsem zkoušel 3 různá zařízení ASUS a všechna fungovala bez problémů. Říkal jsem jim, že je divné že jiné telefony jedou v pohodě, ale prostě oni pořád melou dokola to samé. Je to vlastnost.
Když si prostě postaví hlavu a řeknou NE, neudělám nic. Můžu se dohadovat, nadávat jim a stejně se nic nevyření.
tekken1/4. (10)|4.5.2009 14:09
Cau tak znamí to tam taky pošle a uvidíme co napíšou jemu, s tim že jim řeknem že jim to se starším FW nedělalo tak at se snaží :)
Johnny83 (44)|5.5.2009 12:43
Nahrají mu zpět starší FW, tím se to vyřeší. U mě FW nepomohl :-( V servise to zkoušeli