Výpis telefonních hovorů HTC TOUCH CRIUSE
Všechny srdečně zdravím....
vyskytl se mi problém se společností O2....má otázka zní....lze v telefonu nastavit počet dní, po které si má přístroj pamatovat historii volání?!?!
Problém je v tom, že se mi ukládá vždy 30 dní a ne každý měsíc se mi chce dělat export dat. Používám program Call Usage a jsem nadmíru spokojen. Protože mi ale faktura přijde vždy o něco dní později, nejsem schopen si zkontrolovat provolané minuty s realitou. Esi mi někdo porozuměl a ví jak na to, nebo si je jist, že to nejde, prosím o reakci...děkuji mnohokrát.
Hlouch Jan
www.valball.wz.cz
vyskytl se mi problém se společností O2....má otázka zní....lze v telefonu nastavit počet dní, po které si má přístroj pamatovat historii volání?!?!
Problém je v tom, že se mi ukládá vždy 30 dní a ne každý měsíc se mi chce dělat export dat. Používám program Call Usage a jsem nadmíru spokojen. Protože mi ale faktura přijde vždy o něco dní později, nejsem schopen si zkontrolovat provolané minuty s realitou. Esi mi někdo porozuměl a ví jak na to, nebo si je jist, že to nejde, prosím o reakci...děkuji mnohokrát.
Hlouch Jan
www.valball.wz.cz
Možná by bylo řešením nechat si posílat výpis hovorů. Nevím, jak u O2, ale u T-Mo, pokud máš inkaso, je to jen za 1 Kč. Další možností by mohlo být použití / vyzkoušení PhoneAlarm.
Phone Alarm určitě vyzkouším, od pohledu vypadá hodně podobně jako ten můj Call Usage...doufám jen, že si bude pamatovat data i zpětně, protože ten softík co mám já, je skvělej, umí počítat s minutovými, půlminotvými i vteřinovými tarify, ale počítá jen s daty, která má telefon v sobě uložené. Je jedno kolik je tam volání, ale pamatuje si jen 31 dní....tzn. když si udělám kontrolu výpisu k 1.v měsíci, tak ho uvidím celej, když třeba k 6. tak ho uvidím od 5. esi mi teda rozumíš :-)
jinak výpis od O2 stojí 95 korun, takže na to jim kašlu...napíšu jim reklamaci a výpis ať si strčí za klobouk....díky za reakci...
Phone Alarm jsem zkusil, ale neřeší můj problém....jednak mi vadí, že funguje jako plugin do today obrazovky a jednak jsem tam nenašel provádění výpisů volání, ale to je fuk....asi mi nezbyde nic jiného, než vždy na konci měsíci provést preventivně výpis volání a vyexportovat do *.csv
jinak výpis od O2 stojí 95 korun, takže na to jim kašlu...napíšu jim reklamaci a výpis ať si strčí za klobouk....díky za reakci...
Phone Alarm jsem zkusil, ale neřeší můj problém....jednak mi vadí, že funguje jako plugin do today obrazovky a jednak jsem tam nenašel provádění výpisů volání, ale to je fuk....asi mi nezbyde nic jiného, než vždy na konci měsíci provést preventivně výpis volání a vyexportovat do *.csv