
Touch pro a O2 internet v mobilu, zkušenosti.
Zdravím
Včera jsem si aktivoval službu O2 internet v mobilu, dříve jsem měl aktivovaný klasický datový tarif ale stávalo se mi, že i když jsem měl pevnou sazbu cca 700 Kč-měs, chodili mi účty řádově na desetitisíce.Řekl jsem si, že už tedy nikdy více.
Teď mě ale láká tato nabídka, jen bych se chtěl zeptat, zda někdo z návštěvníků fóra tuto službu využívá a zda jsou mu dta účtována korektně, zda je možné využívat všechny prioritní protokoly, hlavně IM či FTP atp.
Díky za každou radu, myslím, že toto by se mohlo hodit i jiným čtenářům, kteří se třeba obávají nesprávného účtování.
Včera jsem si aktivoval službu O2 internet v mobilu, dříve jsem měl aktivovaný klasický datový tarif ale stávalo se mi, že i když jsem měl pevnou sazbu cca 700 Kč-měs, chodili mi účty řádově na desetitisíce.Řekl jsem si, že už tedy nikdy více.
Teď mě ale láká tato nabídka, jen bych se chtěl zeptat, zda někdo z návštěvníků fóra tuto službu využívá a zda jsou mu dta účtována korektně, zda je možné využívat všechny prioritní protokoly, hlavně IM či FTP atp.
Díky za každou radu, myslím, že toto by se mohlo hodit i jiným čtenářům, kteří se třeba obávají nesprávného účtování.
Pouzivam aktivne datovy tok nejak moc nesleduji FUP po 150 MB na rychlost GPRS takze pro me zadna zmena. Funguji vsechny protokoly IM a FTP pouzivam a jede bezproblemu. Cena 150 Kc je pevna a nestalo se mi ze bych mel na vyuctovani nejakou jinou castku.
O.K setkal jsem se ale s názory, že některé typy telefonů, nebo PDA jejich účtovací systém bere jako modem, tj. jako kdybych se připojoval přes Notebook a telefon jako modem.
Z vlastních zkušeností vím, že billingové systémy O2 jsou značně nekorektní, tak se raději ptám :)
Z vlastních zkušeností vím, že billingové systémy O2 jsou značně nekorektní, tak se raději ptám :)
To mě také probíhalo asi 2 měsíce, poté najednou "bum" 38 000= reklamace, další měsíc 13000= reklamace, poté jsem měsíc přerušil. A poté 63000= reklamce, nasranost, konec:)
Rád bych věřil tomu, že to nyní půjde, tak jak má..
Rád bych věřil tomu, že to nyní půjde, tak jak má..
Nebydlíš někde u hranic, že by to byly data v roamingu?
Já mám Internet Kombi = ADSL 4 Mbps + UMTS/EDGE/GPRS + zdarma přístup na všechny Wi-Fi hot-spoty bývalého Eurotelu i Telekomu. Mám to skoro 3 roky a "němaproblema". Používám / jsem připojený 365 / 24 - internet, IM (skype, MSN, ICQ), RSS čtečka, push-mail exchange server.....
Já mám Internet Kombi = ADSL 4 Mbps + UMTS/EDGE/GPRS + zdarma přístup na všechny Wi-Fi hot-spoty bývalého Eurotelu i Telekomu. Mám to skoro 3 roky a "němaproblema". Používám / jsem připojený 365 / 24 - internet, IM (skype, MSN, ICQ), RSS čtečka, push-mail exchange server.....
To právě, že ne.
Ale největší "pálky" vždy chodily, když jsme hodně cestoval, možná jak si to BTSky přepojují mezi sebou, tak tam docházelo k nekorektnímu účtování.
Osobně jsem kontroloval nastavení nejméně 5 krát, taktéž jsem vyloučil možnost nějakého viru, který by odesílal například dta přes wap apod..
Ale když se podíváš na net, tak nejsem rozhodně jediný komu byli takto nekorektně započítávány data. Teď si vemte, že jsou i lidé, ktrým je naúčtováno např. 1800 Kč a oni to zaplatí..
Všechna nastavení jsem zkontroloval, tak jsem zvědav. Měl bych to nyní mít 3 měsíce zdarma, ale už zase pesimisticky vidím nějakou šílenou částku na faktuře:)
Ale největší "pálky" vždy chodily, když jsme hodně cestoval, možná jak si to BTSky přepojují mezi sebou, tak tam docházelo k nekorektnímu účtování.
Osobně jsem kontroloval nastavení nejméně 5 krát, taktéž jsem vyloučil možnost nějakého viru, který by odesílal například dta přes wap apod..
Ale když se podíváš na net, tak nejsem rozhodně jediný komu byli takto nekorektně započítávány data. Teď si vemte, že jsou i lidé, ktrým je naúčtováno např. 1800 Kč a oni to zaplatí..
Všechna nastavení jsem zkontroloval, tak jsem zvědav. Měl bych to nyní mít 3 měsíce zdarma, ale už zase pesimisticky vidím nějakou šílenou částku na faktuře:)
A když jsi reklamoval - nechal sis udělat / ukázat podrobný výpis? Aby bylo vidět, jak k tomu vyúčtování došli.
To bohužel ne, ale žádal jsem o to v reklamčním dopise. Pak akorát vždy přišla obálka s dobropisem na částku, která měl abýt správně. Ale bez jakéhokolliv vysvětlení. Když jsem kvůli tomu volal na ZL, tak mi to také slečna (kterou pravděpodobně odchytli někde půl hodiny před tím na ulici a dali jí do ruky call script) nebyla schopna zodpovědět, ani předat k někomu k tomu kompetentnímu.
[quote=symmetry]To mě také probíhalo asi 2 měsíce, poté najednou "bum" 38 000= reklamace, další měsíc 13000= reklamace, poté jsem měsíc přerušil. A poté 63000= reklamce, nasranost, konec:)
Rád bych věřil tomu, že to nyní půjde, tak jak má..[/quote]
Resim ted to same, pul roku vyuctovani internet v mobilu za spravnych 150Kc a ted najednou ucet kde gprs 0Kc, jak ma byt, ale UMTS asi 900Kc, jak uz byt nema. Volal jsem na infolinku a rekla mi ze posle reklamaci. Rikala ze videla v podrobnem vyuctovani, ze to zpoplatnene surfovani jsou posledni tri dny z uctovaciho obdobi. Jediny co si nejsem jist, jestli jsem si v te dobe v mobilu nepovoloval HSDPA, ale jelikoz i to by melo byt zadarmo, resp. v cene pausalu, tak to stejne platit nehodlam.
Rád bych věřil tomu, že to nyní půjde, tak jak má..[/quote]
Resim ted to same, pul roku vyuctovani internet v mobilu za spravnych 150Kc a ted najednou ucet kde gprs 0Kc, jak ma byt, ale UMTS asi 900Kc, jak uz byt nema. Volal jsem na infolinku a rekla mi ze posle reklamaci. Rikala ze videla v podrobnem vyuctovani, ze to zpoplatnene surfovani jsou posledni tri dny z uctovaciho obdobi. Jediny co si nejsem jist, jestli jsem si v te dobe v mobilu nepovoloval HSDPA, ale jelikoz i to by melo byt zadarmo, resp. v cene pausalu, tak to stejne platit nehodlam.