Samsung Omnia SGH i900 - interní GPS - obecné zkušenosti
Pekny den, mam prosbu mam Samsung Omniu i900 a pouzivam IGO 8 verzia 8.4... len jednej veci nerozumiem ked nemam v omnii t-mobile kartu nepripojim sa na GPS pred tym com mal Aus P535 a ten v pohode fungoval aj bez kerty dakeho operatora ako teda vlastne funguje Omnia? ideme do zahranicia a nerad by som potom zaplati vysoky ucet pretoze sa na gps pripajam cez t-mobile...
Dakujem za radu Ivan
Dakujem za radu Ivan
To bude zřejmě tím, že Omnie pro GPS používá telef. anténu. K žádnému přenosu dat však nedochází. Jen musí být, laicky řečeno, aktivní anténa...
Tak jsem vyřešil veškeré potíže s TomTomem pomocí gpsgate 2.6 maká to naprosto suprově, naběh do deseti vteřin, a nemusí stahovat polohu satelitů.
No prostě to nechodilo přesně jak se tu píše. Pak jsem na youtube našel ukázku jak to nastavit, a je to jednoduché po spuštění si sám namapuje porty, vytvoří vyrtuální vypneš a zapneš telefon zapneš tomtoma nastavíš příjímač na ten vyrtuál port a jedem.
Moje úplně poslední zkušenost s GPS na Omnii i900:
Od koupě i900 mě štvalo, že GPS není schopna (s vypnutým XTRA) dlouhodobě fungovat bez občasného vypnutí a zapnutí celého telefonu. Podrobnosti jsou tady. Upgrade rom na "nejnovější" českou verzi, již letitou BPHJ4/UHHJ3 nepomůže. Upgrade na novější anglické verze by asi pomohl, to ale Samsung nechce oficiálně povolit bez ztráty záruky. Rozhodl jsem se tedy bojovat a reklamovat a reklamovat.
1. záruční servis - upgrade na BPHJ4/UHHJ3, nepomohl
2. reklamace - i když byla problém hlášen jako softwarový, servis provedl výměnu základní desky!!!! - nepomohlo to
3. reklamace - telefon vrácen, s tím, že je v pořádku
4. reklamace - po osobní domluvě v Britexu Kladno, jak chybu najít, servis závadu uznal
Odstoupil jsem od kupní smlouvy a dostal zpět peníze. Pikantní je, že v servisu ani po výměně základní desky nevěří, že jde o problém software.
Nikoho nenabádám, aby postupoval stejně. 4 reklamace jsou dost velký opruz. Dělal jsem to jen z principu a s trochou najivní naděje, že by se výrobce mohl dozvědět, že softwarový zmetek není dostatečný ani pro český trh.
Od koupě i900 mě štvalo, že GPS není schopna (s vypnutým XTRA) dlouhodobě fungovat bez občasného vypnutí a zapnutí celého telefonu. Podrobnosti jsou tady. Upgrade rom na "nejnovější" českou verzi, již letitou BPHJ4/UHHJ3 nepomůže. Upgrade na novější anglické verze by asi pomohl, to ale Samsung nechce oficiálně povolit bez ztráty záruky. Rozhodl jsem se tedy bojovat a reklamovat a reklamovat.
1. záruční servis - upgrade na BPHJ4/UHHJ3, nepomohl
2. reklamace - i když byla problém hlášen jako softwarový, servis provedl výměnu základní desky!!!! - nepomohlo to
3. reklamace - telefon vrácen, s tím, že je v pořádku
4. reklamace - po osobní domluvě v Britexu Kladno, jak chybu najít, servis závadu uznal
Odstoupil jsem od kupní smlouvy a dostal zpět peníze. Pikantní je, že v servisu ani po výměně základní desky nevěří, že jde o problém software.
Nikoho nenabádám, aby postupoval stejně. 4 reklamace jsou dost velký opruz. Dělal jsem to jen z principu a s trochou najivní naděje, že by se výrobce mohl dozvědět, že softwarový zmetek není dostatečný ani pro český trh.