Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Servis HTC - zkušenosti .....

Zdenek Malinsky (9781)|18.5.2008 20:22
Service Park area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika

http://www.vspdata.cz/

Starší vlákna k servisu GSMobile najdete tady a tady.


ŠamotZdeny (46)|18.5.2008 20:30
Ahoj.Hurá,snad už nebude hrozit "Výstupní test O.K.",a závada zůstala.Přeji VSP Data hodně ůspěchú a perfetních techniků,a nám ostatním co nejméně poruch, a když už,tak jen dobré zkušenosti s tímto servisem.Zdeny
x-father (15)|13.6.2008 18:17
VSP v Tabore delaji uz spoustu let servis pro HP (fotaky, tiskarny atd...).
Milis (129)|26.7.2008 11:43
Zkušenost s VSP data. Kladná.

Mám zkušenost z minulosti s GSmobile, komunikace a přístup hrůza. Nyní HTC umřelol. Ve VSP data ochotní už na telefonu, reklamace vyřízena během týdne k mé naprosté spokojenosti. Z VSP data mám výborný pocit, jsou to profíci, kteří nemají potřebu se vymlouvat na neznámou tekutinu, jak jsem nesčetněkrát zažil s mobilem od známých v různých rádobyservisech. Je vidět, že HTC pochopilo, že i servis značně souvisí s důvěrou ve značku a VSP data rozhodně nezklamali.
korps (134)|29.8.2008 19:40
Na Slovensku nadalej zabezpecuje servis GSMobile(istu dobu to robil mobile ask ale uz nerobia) abo sa posielaju zariadenia do ciech?
EDIT: Servis VSP DATA je jediny autorizovany pre CR A SR.
MAOrh (30)|4.9.2008 11:56
Dobry den, co je ymsleno jako cislo modelu? A seriove cislo je ktere? Pod baterii jsou tri cisla a jistej jsem si pouze u IMEI. Dekuji...
korps (134)|4.9.2008 19:40
P/N by malo byt to co hladas...S/N je seriove cislo a P/N produktove
Ondra_77 (11)|11.9.2008 17:02
tak mám zkušenost s VSP. Bohužel pro mě není potěšující. Závadu se nepodařilo odstranit.

K VSP: sběr telefonů funguje perfektně. Na jejich stránkách vyplníte formulář a zaškrtnete "Vyzvednout DPD" a již druhý !!! den se u Vás zastaví DPD pro telefon!!!
Byl jsem mile překvapen ale nebyl v práci takže DPD nepochodila a tak jsem do VSP zavolal a objednal novou dopravu. (Čekal jsem že mě to dají sežrat a zaplatím to, ale nic jsem neplatil - milé). Telefon se vrátil opět přes DPD. Logistika je zajištěna na 100%.

K opravě- závada: při spojení telefonu HTC TC a stereo bluetooth sluchátek dochází k výpadku signálu již ve vzdálenosti 0,5 metrů (telefon v kapse nemyslitelné!!!!).
S ostatními telefony (HTC Touch) sluchátka fungují.
Hlášení z opravy:
Bluetooh na MT funguje standardně. Sluchátka nejsou originální díl HTC.

Dle mého je něco ve vidích nebo radio bluetooth špatně a oni to nechtějí řešit.

Ondřej
pedro13 (24)|15.9.2008 20:28
Tak bohužel musím konstatovat pokračování nového servisu VSP Data ve šlépějích GS Mobile...

Diamond jsem posílal do servisu s následujícím:

"MT po uvedení do stavu spánku nejde zvuk-pomůže jen softreset,přehrání ROM nepomohlo,zákazník žádá o kontrolu baterie-zdá se slabá výdrž."

Dále jsem ještě následně posílal do servisu upřesňující email.

A výsledek?

Zpráva technika: Závada se neprojevila.MT byl uveden do spánkového režimu (zhruba 20min) a poté na něja zavoláno.Vyzvánění a zvuky fungovaly normálně.Na MT doinstalována aktuální sofware.MT uveden do továrního nastavení a otestován.Test baterie OK.
Provedená akce: neopraveno, závada ze neprojevila

Takže mi posílají zpátky,dle servisu funkčního Diamonda,kterému se každou hodinu vybije 10% kapacity baterky,a to prosím leží celou dobu na stole v režimu standby,bez jakýchkoli spuštěných aplikací nebo WIFI,GPS... :mad:

A kterému pokaždé co přejde do standby režimu a setrvá v něm jistou,pokaždé jinou,někdy minuty někdy desetiminuty dlouhou dobu,přestane jít veškerý zvuk... :mad:

Tak fakt nevím...:no: :evil: :(( :mad:

Nechápu myšlenkové pochody technika,který dostane k opravě přístroj s takovou diagnózou a on po dvaceti minutách a jednom testu prohlásí přístroj za funkční a vůbec mu není divné,proč by někdo po třech týdnech od koupě,posílal k reklamaci mobil,který funguje... :? :?
matejcz (69)|21.10.2008 16:52
Tak i já jsem byl nucen navštívit servis.
Zkušenost je, že nevidím rozdíl mezi GSmobile a VSP Data.
Zařízení HTC Kaiser mi ve sleep režimu nepříjímalo sms ani volání, vždy po zapnutí mi sms došly a sms o ztracených voláních. BT vždy vyžadovalo nové párovaní s HF i PC. Navíc se mi v rozích přístroje začal loupat lak.
Zařízení jsem odnesl do SS, kde jsme sepsali protokol.
Asi ve znění: "Oloupaný lak v rozích rámu klávesnice... BT nefunguje korektně, vždy vyžaduje nové párování... Zažízení nepříjímá sms a volání ve sleep režimu..."
Za 11dní jsem si šel zařízení vyzvednout a loupající se lak nevyřešili, prý to špatně pochopili a vyměnily klávesnici, která bohužel není dobře usazena a ve vrchní části je výrazná "škvíra".
Dobře, to bych ještě přenesl přes hlavu, stát se to může... Ale ostatní problémy vyřešili HardResetem!
V protokolu stojí : "Závady se projevily. Závada byla odstraněna použitím nové klávesnice. Proveden GSM test - vše proběhlo v pořádku. MT uveden do továrního nastavení a otestován."
Nechápu proč měnili klávesnici, když původní byla v naprosto přijatelném stavu a funkční (a nejsem si ani vědom, že by měla nějaké oděrky nebo estetické mouchy)... Proč uváděli MT do továrního nastavení? Předpokládám, že každého "normálně" inteligentního jedince nejdříve napadne telefon uvést do továrního nastavení a poté, když zařízení nefunguje hodlá problém řešit reklamací a návštěvou servisu...
Dále se mi zdá celkem kuriózní, když servis, napíše do poznámky "poškrábaný LCD displej", když mám na displeji folii. Neříkejte, že to neznají...
A v popisu závady si trochu přeformulovali závadu s BT na "při posílání dat přes BT". Přitom v protokolu nic o posílání nebylo...
Očekávám, že když je v ČR jediný servis tohoto druhu, tak by mohl mít minimálně vyškolené zaměstnance, aby nedocházelo k takovýmto "banálním" problémům.

azeeel (2)|25.11.2008 18:34
Tak nedávno jsem zaslal telefon do servisního střediska HTC (VSP data Tábor)
Jednalo se o zařízení HTC Touch. MT velice často zamrzal a prakticky se s ním nedlo pracovat.
S reklamací jsem byl velice spokojen. Telefon jsem dostal opravený zhurba za 5 dní.
Závada byla odstraněna použitím nové základní desky. Navíc mi byl opraven přední dotykový panel. Byla na něm něco jako olejová skrvna, ale byl naprosto funkční. Tak jsem tuto závadu nějak neřešil.
V servise mi však tento panel vyměnily za nový.
Jak říkám. Servis zafungoval na 100%
Naprostá spokojenost
Doufám, že i ostatní zákazníci budou takto spokojeni :))
m1ch3l_ce4you (6)|25.12.2008 16:15
Když jsem telefon koupil u sunnysoftu tak mám zaslat na sunnysoft nebo rovnou do servisu? Je to moje první HTC zařízení tak nevim.
Dik
Bobanovicz (511)|8.1.2009 22:01
Dnes jsem si vyzvedl Touch pro z opravy ve VSP Data, a.s. a musím říct velmi profesinální a příjemný přístup, oprava byla provedena do druhého dne (!), jednalo se o výměnu tlačítek pod displejem a nakonec i celé základní desky.
htcjirka (1875)|7.3.2009 11:36
Take pripojim zkusenosti s VSP Data,ktery jsem pokladal za slusny servis,ale jedna zkusenost me potvrdila,ze tomu tak neni.

Nejednalo se o opravu zarucni ale o plne placenou.Zaslano zarizeni a pozadovana vymena krytu a dotykove vrstvy(kvuli poskarabani) placene.Musel se bohuzel menit kryt a i vcetne displeje,protoze dotykova vrstva nejde menit samostatne co se tyce Touch HD(servisni manual to bohuzel jen potvrzuje).

Prvni problem nastal,ze servis odmitl vratit pozadovane stare dily zpet,nacoz nema pravo,protoze se nejednalo o opravu zarucni,ale plne hrazenou.Po par emailech ,kdy jsem opravdu mluvil s COI a pravnim zastupcem a servisu to sdelil,me bylo sdeleno ,ze me byla udelena vyjimka a dily me vrati.

Druhy problem(ktery jsem pochopil az prislo zarizeni zpet) nastal kdy na Touch HD hned druhy den byla vytvorena bez meho vedomi garancni oprava a vymena stredniho dilu telefonu.
Kdyz zarizeni dorazilo domu a vyndal jsem baterii,bylo me jasne ,ze byl opravdu menen stredni dil telefonu(asi ho nejakym zpusobem znicili pri rozebirani).Prelepka s udaji a emei byla prelepena opravdu hororovym zpusobem,drzela jen na dvou mistech a na trech byla roztrhana(telefony jsem opravoval i prekrytovaval a vim co obnasi prelepeni stitku,ale takovym zpusobem jakym to udelali ve VSP Data,neni rozhodne profesionalni a hlavne to delali kvuli vlastni blbosti a nesikovnosti.Navic mohli dany stitek objednat novy,coz samozrejme lze).

Veskerou emailovou komunikaci a protokoly mam schovane a budu to resit primo s HTC(ikdyz me VSP Data slibilo napravu veci,opravdu jim po tomto vubec neduveruji).
stavros_ce4you (52)|17.4.2009 14:26
Zdravím,
tak po 1měsíci používání HTC Touch HD s CZ lokalizaci a s ROMkou z unora 2009 jsem jej už musel poslat na reklamaci. Důvodů bylo několik. Např.
- velice časté padaní hovorů i při plném signálu
- samočinně se zvedaly a nebo ukončovaly hovory
- i když byl tel na stole a rozsvícen, nabit a na plném signálu, tak se mi nikdo třeba 20min nedovolal a nepřišla žádná sms
- bluetooth se samo odpojovalo a připojovalo ať už k PC nebo bondovce
- samočinné restartování a zamrzání systémů
- baterie vydržela tak 3h v provozu, pak klekla

a jiné drobnosti, které už, ale funkčnost telefonu tak neovlivňovaly.

Je to moje 1. HTC vůbec, jinak mám ještě N95. Ale neinstaloval jsem žádné aplikace, jen jsem si nastavil PUSH mail s exchangem, zjistil čím bylo způsobeno zahřívání baterie, koupil hodně příslušenství a teď musím čekat proklatých 30dní na result. Telefon, který byl dražší než můj nynejší laptop DELL, se zárukou NBD na 3 roky, to je celkem bída. Chápu, že je to jen přístroj, ale zdá se mi to poněkud divné na něj čekat tak dlouho. Zvláště, když ho můj prodejce nemohl nikde sehnat měsíc, pak teda dojde, vše nastavím a zjistím tolik závad.

Nevíte někdo jak dlouho to v tom servise HTC jediném v celé republice - někde jsem četl, jak to tam chodí, čekací doby apod. ?
htcjirka (1875)|17.4.2009 14:27
Chce to vydrzet,servis VSP Data nijak reklamace zbytecne dlouho nevyrizuje a neprotahuje.
Tve vady na HD jsou ojedinele,nikoliv bezne.
stavros_ce4you (52)|17.4.2009 14:43
To si nevyberete. Já reklamoval tak asi 30x různé tel od Nokie. A odpověď byla vždy : Zjištěna plošná oxidace na základní desce.. I u 2měs starého tel. :)) To určitě. Pak jsem se dozvěděl, že prý servisy mají omezené zdroje na opravy a tak prostě některé tel. vybraly a opravy neudělaly. Chvíli jsem počkal, znovu jsem reklamoval u jiného hle, téměř nový tel.

Co se HDčka týče, doufal jsem v trochu lepší přístup. Mám tel koupen v MIDOSu v Brně. Tam mi ani nenabídli náhradní tel.,nic.. Prostě jsem vyplnil formulář a odešel s práznýma rukama. Vždycky je to o lidech.
dada09_ce4you (22)|16.9.2009 12:24
Ahoj, absolvoval jsem svou první reklamaci HTC a chci se podělit o zkušenost. V neděli odpoledne mi při hovoru vypadl zvuk ve sluchátku a když i po HR sluchátko zůstávalo němé, v pondělí ráno jsem vyrazil do VSP Data s reklamací.Telefon přijali s tím, že oprava potrvá cca. týden.V úterý odp. mi volali, že je tel. opravený. Dnes ráno jsem ho vyzvedl a vše funguje tak jak má. Píšu sem proto, že jsem byl velmi příjemně překvapený jak rychlostí opravy tak i solidním chováním servisu.
Na různých forech jsem četl i negativní reakce na servis HTC, ale já je musím pochválit.
Jaké máte zkušenosti vy?

Přesunuto. A doplním, že se jedná o Diamond 2. admin
c-bob_cz (1)|17.9.2009 00:48
Teď se mi vrátil můj Artemis z záruční optavy u T-mobile ROM je ve verzi 5 a nepodporuje SDHC karty - jsem nas...y, protože už je to druhá oprava a tentokrát jsem výslovně uváděl, že jej chci v funkčním stavu - po první opravě jsem si jej doopravil sám, mezitím jsem o rom s WM6 přišel, nevíte někdo o místě kde by se dala původní t-mobillí WM6 rom stáhnout? Díky
R@!s3r (80)|20.11.2009 19:09
Byl jsem reklamovat svůj HTC HD v jediném servisu HTC a to v VSP Data Tábor,jelikož tady bydlím.Pánové nádherný service park s recepcí,kde hačají dvě nádherné usměvavé slečny,které jsou velice milé a ochotné.Můj HD měl tři vadné body a nevybroval a na záruční reklamaci mi slečna přístroj odebrala,odnesla tecnikovy a než jsem si nakoupil v Interšpáru tak byl miláček opraven a hezkou usměvavou slečnou předán do mých rukou.Prostě ráj na zemi.S tímhle jsem se ještě nesetkal.Na reklamacích vždy uplatnˇuji svůj hněv a sto kilo svalové hmoty z posilovny a tady si člověk připadal jak na jiné planetě.

Přesunuto ze zbytečně založeného tématu. admin
Unite (159)|4.3.2010 21:47
mam 1. zkusenost s VSP DATA a velice dobrou. Telefon , ktery nenabijel opravili za jeden den a ihned poslali zpet. Vsechno perfektne funguje.
Velka spokojenost
icecat (156)|31.3.2010 13:23
Ahoj, mel bych dotaz. Do htc touch pro (rhodium) jsem nahral novou romku TMartinPPC Rhodium_W2 ROM z http://htcpedia.com/tmartinppc_rhodium_w__rom_b88b6f45817a7f004/soft/htc-rhodium-rom?page=2?page=2 Nikde na webu jsem nenasel, ze by s tim mel kdokoli nejaky problem, ale na flashnuti mi telefeon nenabehne, jen bila obrazovka a konec. A VSP data mi oznamili, ze to bude placena oprava, protoze jsem tam nahral "nelegalni" software a chteji temer pet tisic za vymenu zakladni desky. Ptam se, je tohle skutecne mozne?

Uz jsem hodnekrat flashoval pda a telefony (acer, asus, samsung) a trikrat se mi stalo, ze se mi takto kously. Ale vzdy mi to za par stovek v servisu opravili, resp. patrne preflashli nazpatek. Takze bych se vas chtel zeptat, zda vas nekoho napada rozumny duvod, proc kvuli nefunkcni rom chteji menit celou zakladni desku.

Dik.
htcjirka (1875)|5.4.2010 13:12
Protoze je dost mozne,ze jsi telefon bricknul natolik ze si s tim v servise nevedi rady.Stava se to malokdy a obcas se da velice kvalitne bricknout HTC natolik ze ani ruzne mtty utility a jim podobne nepomahaji.
korps (134)|7.4.2010 23:18
Tak to ja mam zatial skusenost zlu..Poslal som mobil na reklamaciu olejovej skrvny. Napisali ze vada sa prejavila a vymenili displej. doma rozbalim , displej povodny a olejova skrvna tam samozrejme ostala...
joker_ta (10)|13.5.2010 09:36
Je tak to by mě zajímalo kterej expert to dělal. Nemáš číslo zakázky? kdyžtak PM
Koubikm_ce4you (0)|2.5.2012 11:20
Zdravím, mám možná sem nevhodný dotaz, ale přesto vkládám.
U telefonu HTC touch HD mi přestal fungovat dotyk. Pod určitým úhlem je vidět, barevný obrazec. Ale do teď asi 3 měsíce to fungovalo bez problémů - co se objevil na displeji barevný obrazec. Nyní nefunkční.
Otázka zní, jestli to má cenu opravovat, jestli ta hodnota peněz nebude větší než cena přístroje teď.
Díky za rady.
Kuba
Koubikm_ce4you (0)|2.5.2012 11:21
Zdravím, mám možná sem nevhodný dotaz, ale přesto vkládám.
U telefonu HTC touch HD mi přestal fungovat dotyk. Pod určitým úhlem je vidět, barevný obrazec. Ale do teď asi 3 měsíce to fungovalo bez problémů - co se objevil na displeji barevný obrazec. Nyní nefunkční.
Otázka zní, jestli to má cenu opravovat, jestli ta hodnota peněz nebude větší než cena přístroje teď.
Díky za rady.
Kuba
Zdenek Malinsky (9781)|3.5.2012 15:30
Pokud je to v záruce, tak není co řešit. Jinak se přeptej, kolik by stála oprava nebo si displej / dotykovku kup a vyměň sám. Koukni i po bazarech, kolik kde stojí ojetý. S ohledem i na morální zastaralost by nebylo od věci se poohlédnout jinde.
Zdenek Malinsky (9781)|3.5.2012 15:31
Pokud je to v záruce, tak není co řešit. Jinak se přeptej, kolik by stála oprava nebo si displej / dotykovku kup a vyměň sám. Koukni i po bazarech, kolik kde stojí ojetý. S ohledem i na morální zastaralost by nebylo od věci se poohlédnout jinde.
Zdenek Malinsky (9781)|3.5.2012 15:31
Pokud je to v záruce, tak není co řešit. Jinak se přeptej, kolik by stála oprava nebo si displej / dotykovku kup a vyměň sám. Koukni i po bazarech, kolik kde stojí ojetý. S ohledem i na morální zastaralost by nebylo od věci se poohlédnout jinde.