Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

e-ten m700 seriove cislo

tukan77 (8)|5.1.2008 10:19
Zdravim,koupil jsem m700 bez zarucaku,bez krabicky,jen s cd,nabijeckou a sluchatky.Chtel bych si nahrat do e-tenu ceskou lokalizaci,ale pri instalaci to chce seriove cislo.Nevite nekdo nejaky univerzalni kod,nebo SN?Zkousel jsem tam napsat vyrobni cislo a to nejde.Dekuji Tukan77
Zdenek Malinsky (9781)|5.1.2008 10:53
Zapomeňte na warez. Ve všech diskuzních fórech je přísně zakázáno poptávat či nabízet warez, vkládat nelegální software ve formě souborů či jen odkazovat na stránky, kde se nelegální obsah vyskytuje.

viz pravidla pro diskutující


Budeš si tu češtinu muset koupit.
DavidBarborka (139)|5.1.2008 12:17
Na tom cd by měla ta lokalizace být, ale pokud je to starší M700 a jsou tam nahrané WM6 tak si lokalizaci musíš koupit, nebo se vrátit na WM5 se kterou se M700 prodávala a nainstalovat lokalizaci z cd
tukan77 (8)|5.1.2008 12:25
cz lokalizaci mam,ale bez SN to proste nenahraju.
Zdenek Malinsky (9781)|5.1.2008 13:04
To je od Sunnysoftu nebo od Mobilnautu? V každém případě se obrať na toho, od koho jsi zařízení kupoval, ten by to SN měl mít. Pokud ne, zkus u přímo u výrobce softu, ale obávám se, že ti to nejspíše nebude nic platné. Mít CD je zbytečné, když si soft můžeš stáhnout ze stránek výrobce. Důležité je mít to SN, které nemáš.
Tomáš Kubec (749)|5.1.2008 13:35
Pokud je lokalizace od nás, tak zde si pomocí SN přístroje můžete ověřit jestli lokalizace pro váš přístroj byla zakoupena.

Ověření

[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
zigman (31)|5.1.2008 15:14
[QUOTE="Tomáš Kubec"]Pokud je lokalizace od nás, tak zde si pomocí SN přístroje....[/QUOTE]

mohl bych se prosim zeptat, jak zjistim s/n přístroje? zřejmě se nejedná o imei.. omlouvam se, ale funkci search jsem použil:-)
děkuji:-)
DavidBarborka (139)|5.1.2008 15:22
Co třeba pod Baterkou je tam IMEI i SN
zigman (31)|5.1.2008 15:27
[QUOTE="David Barborka"]Co třeba pod Baterkou je tam IMEI i SN[/QUOTE]
dekuji:-) myslel jsem, ze musim zadat nejakou klavesovou zkratku. Pěkný den:-)
quick_pd (67)|6.1.2008 03:39
[QUOTE="tukan77"]Zdravim,koupil jsem m700 bez zarucaku,bez krabicky,jen s cd,nabijeckou a sluchatky.Chtel bych si nahrat do e-tenu ceskou lokalizaci,ale pri instalaci to chce seriove cislo.Nevite nekdo nejaky univerzalni kod,nebo SN?Zkousel jsem tam napsat vyrobni cislo a to nejde.Dekuji Tukan77[/QUOTE]
Ahoj
Já jsem dostal E-TENa na vánoce a zapoměly mi tam přibalit CD.
Nedalo by se nějak domluvit že bys mi poslal kopii tvého CD s lokalizací ?
CD s activesync mám, jen mi nedaly lokalizaci, dyštak se ozvy, kontakty na sebe mám v profilu.
Dík :)
Zdenek Malinsky (9781)|6.1.2008 05:23
Nedalo - viz muj predchozi prispevek.
Pokud opravdu nebyla cestina v baleni u PDA, tak reklamuj u prodejce.
quick_pd (67)|7.1.2008 17:17
[QUOTE="Zdenek Malinsky"]Nedalo - viz muj predchozi prispevek.
Pokud opravdu nebyla cestina v baleni u PDA, tak reklamuj u prodejce.[/QUOTE]
Pochop ze nechci nikoho pripravit o penize, nic padelavat nebo jinak nelegalne ziskavat.
Jen jde o to ze sem PDA koupil u mobilka.cz, reklamovat se mi ho nechce, ale psaly mi tam ze je u toho i čeština a neni.
Nejsem Pražák, a nechce se mi nekolik tydnu cekat na to nez se vyreklamuje.
Zkousel sem davat ruzne kody co mam pod baterkou na tu stranku na ktere tu cestinu nabizi po zadani IMEI, nebo S/N ale moje cislo nenasly.
Pritom sem mel Češtinau dostat.
Co mám podle tebe dělat ?
dík
htcjirka (1875)|7.1.2008 17:49
Co mas delat?Reklamovat u prodejce,to ze se ti nechce reklamovat je tvuj osobni problem.
quick_pd (67)|7.1.2008 17:53
[QUOTE="uiqjirka"]Co mas delat?Reklamovat u prodejce,to ze se ti nechce reklamovat je tvuj osobni problem.[/QUOTE]
No jo no, asi máš hold pravdu.
Akorád sem myslel že když bych někomu dal kód svého zařízení, třeba by mi to jen nějak poslal no ......
Přece jen je to jejich chyba, a reklamace neni denní záležitost.
htcjirka (1875)|7.1.2008 17:57
Prave protoze je to jejich chyba,je tu moznost reklamovat a kde jinde nez u prodejce,u ktereho je tve zerizeni zakoupene.
Standartni vec.Od tohoto je tu 24 mesicni zarucni doba.A to ze se nekomu nechce...nezlob se na me,ale to neni argument.
quick_pd (67)|7.1.2008 18:31
[QUOTE="uiqjirka"]Prave protoze je to jejich chyba,je tu moznost reklamovat a kde jinde nez u prodejce,u ktereho je tve zerizeni zakoupene.
Standartni vec.Od tohoto je tu 24 mesicni zarucni doba.A to ze se nekomu nechce...nezlob se na me,ale to neni argument.[/QUOTE]
mas pravdu no.
pockam si az se dostanu do prahy, tam zajdu do jejich prodejny, a snad se s nima domluvim ...
ret (3)|6.3.2008 02:33
No ja treba cestinu nedostal. Dostal jsem zarizeni, ktere na webu bylo inzerovano jako WM5, tak prislo s nainstalovanym WM6 v anglictine. Po cestine ani stopa, ale nastesti jsem po delsim dukladnem pruzkumu krabice zjistil, ze je na ni neco nalepeno, co vypada jako licence na produkt Sunnysoft INterWrite PRo 9.5, coz jsem tehdy absolutne netusil co to je, ale zahy jsem si zjistil, ze to je vlastne ona vytouzena lokalizace a stacilo si ji z netu stahnout. Pisu to sem hlavne proto, ze v mem okoli znam dost lidi, co jsou schopni na tohle neprijit, takze jen pro jistotu, treba tim nekomu usetrim zbytecnou reklamaci. :)
macleod (91)|6.3.2008 07:41
[QUOTE="quick_pd"][QUOTE="tukan77"]Zdravim,koupil jsem m700 bez zarucaku,bez krabicky,jen s cd,nabijeckou a sluchatky.Chtel bych si nahrat do e-tenu ceskou lokalizaci,ale pri instalaci to chce seriove cislo.Nevite nekdo nejaky univerzalni kod,nebo SN?Zkousel jsem tam napsat vyrobni cislo a to nejde.Dekuji Tukan77[/QUOTE]
Ahoj
Já jsem dostal E-TENa na vánoce a zapoměly mi tam přibalit CD.
Nedalo by se nějak domluvit že bys mi poslal kopii tvého CD s lokalizací ?
CD s activesync mám, jen mi nedaly lokalizaci, dyštak se ozvy, kontakty na sebe mám v profilu.
Dík :)[/QUOTE]
Mám pocit, že něco podobnýho se řešilo cca před rokem, když začínal prodej M700. Někdo upozorňoval, že to CD s lokalizací našel v krabici někde schovaný pod něčím, tak zkus pořádně prohlídnout. Teda jestli ti "nezapoměly" přibalit i tu krabici :)
Jinak reklamace chybějícího CD by nemusela být záležitost několika týdnů nebo cesty do Prahy. To zařízení, cos dostal k vánocům funguje i jako telefon a telefony obecně mají tu vlastnost, že když do nich naťukáš správný číslo, tak tě, jak jinak než telefonicky, spojí s někým jiným, kdo má taky telefon. A vsadím se že ten prodejce, pokud má prodejnu jak píšeš, v ní bude mít alespoň jeden telefon funkční a jeho číslo bys mohl najít na webu.
A pak se dozvíš, jestli na to CD máš nárok, nebo nemáš a jestli holt nešlo o opomenutí, ale o vlastnost toho distribučního kanálu, kterým se k tobě telefon dostal.