mda vario - synchronizace s pc
Zdravím, jsem začátečník a mám problém se synchronizací s pc. Při první instalaci ActiveSync 4.5 všechno fungovalo jak má, ale po nejaké době jsem přeinstaloval pc a od té doby se mi nedaří propojit své mda s pc. Zkoušel jsem to x krat přesně podle návodu, ale v ActiveSync v pocket pc je stále vybledlé tlačítko "synchronizovat". Nejde to ani přes kabel, ani přes bluetoot. Už jsem z toho zoufalý, poradí mi někdo? Díky.
Zkus HR na MDA, ale udělej před tím zálohu třeba pomocí spb backup. Nebo zkus přeinstalovat ActiveSync na nižší verzi. Mě se zase stalo, že jem nainstaloval AS4.5 a po nějaké době co makal ok me začal synchronizovat jen některé kontakty ... taky nechápu.
A co známý a zde již mnohokrát diskutovaný problém způsobený firewallem?
Přesunuto do +Komunikace a synchronizace
Přesunuto do +Komunikace a synchronizace
Přátelé, oceňuji Vaši snahu, ale tyhle možnosti, které mi radíte jsem už všechny vyzkoušel X krát. Když MDA připojím k PC, rozezná ho, ale nedokáze se s ním synchronizovat. Volal jsem dokonce na T-Mobile na to jejich datové oddělení a ani tam mi nedokázali poradit. Tak jsem se už nas... a odnesl ho na reklamaci. Zatím se neozvali tak stále čekám. Kdyby někoho ještě něco napadlo, sem s tím. Snad nejsem jediný s tímhle problémem. Díky.
Ahoj,
jen ze zvědavosti, co máš za firewall? Já jen, že co si pamatuju z vlastní zkušenosti s Kasperskym nepomohlo ani vypnout celý firewall včetně podporujících programů (antihacker apod) ale pomohla jedině odinstalace. Tak jen jestli to není tenhle problém.......
jen ze zvědavosti, co máš za firewall? Já jen, že co si pamatuju z vlastní zkušenosti s Kasperskym nepomohlo ani vypnout celý firewall včetně podporujících programů (antihacker apod) ale pomohla jedině odinstalace. Tak jen jestli to není tenhle problém.......
Většinou problémy dělal Kerio. Já jsem se s tím poprvé setkal při flashnutí Dell Axim 50v z 2003 SE na WM 5 :(
Ale s Tiny Persona Firewall bylo po problemech.