
Sim toolkit
Zdravím,mám Asus P535
Chci se zeptat jestli má někdo tento problém.Když si nechám zaslat zpávu banky tak mi bankovní část vytuhne a nemůžu se na ní dostat.Musím P535 restartovat a pak se tam teprve dostanu.(Operátor O2 - ebanka.)Co se týče oznámení o tom ,že přišla nová banky tak to funguje tak na 5%.Díky Ludge :( Jinak jsem velmi spokojen :yes:
Chci se zeptat jestli má někdo tento problém.Když si nechám zaslat zpávu banky tak mi bankovní část vytuhne a nemůžu se na ní dostat.Musím P535 restartovat a pak se tam teprve dostanu.(Operátor O2 - ebanka.)Co se týče oznámení o tom ,že přišla nová banky tak to funguje tak na 5%.Díky Ludge :( Jinak jsem velmi spokojen :yes:
Zdravím,
oznámení o nové zprávě z eBanky mi na Asus P535 nevyskočí vůbec, je pouze v aplikaci SimToolkit. Operátor je Vodafone.
Tzn. pěkně dlouze a složitě se k autentizačním kodům proklikat. :((
oznámení o nové zprávě z eBanky mi na Asus P535 nevyskočí vůbec, je pouze v aplikaci SimToolkit. Operátor je Vodafone.
Tzn. pěkně dlouze a složitě se k autentizačním kodům proklikat. :((
Já mám taky VF a pčet u ČS a zprávy mi to při přijetí vůbec nehlásí, ale tak nějak mi to vůbec neva. Tuhle aplikaci jsem používal v hojné míře dříve, když jsem nebyl připíchnutej na net. Teď mi to ale opravdu nějak neva. A kdybych náhodou potřeboval něco přes simtoolkit poslat, tak není problém, až na tu klikačku teda. Ale nic mi nezamrzá, zkoušel sem to.
Zdravím všechny,nevím jestli mě dobře všichni pochopili.tak to upřesňuji,hláška o došlé zprávě banky mi vyskočí jen vyjímečně.To by nebylo to nejhorší.Problém je v tom ,že ve chvíli kdy příjde tak se nelze proklikat v STK k této zprávě.Nejde zadat ani heslo.Až po restartu.Na učet přes internet se nedostanu dokud nezadám heslo ,které musím vydolovat z bankovní části (STK,obsah zprávy).
Včera jsem to řešil s Asusem a mají se dnes ozvat.Až budu mít výsledek tak ho zveřejním.
Včera jsem to řešil s Asusem a mají se dnes ozvat.Až budu mít výsledek tak ho zveřejním.
[QUOTE="desp"]oznámení o nové zprávě z eBanky mi na Asus P535 nevyskočí vůbec, je pouze v aplikaci SimToolkit. Operátor je Vodafone. :(( [/QUOTE]
Bavil jsem se s eBankou, konkrétně Vodafone si tu SimToolKit aplikaci dělá / dodává sám a eBanka ji pouze zpřístupní (využívá). Tzn. všechny SIM karty od Vodafone tu aplikaci mají v sobě, jen pokud nejste klientem eB, tak ji nevidíte.
Doporučuli mi obrátit se na VF ať mi dají novou SIMku s nejnověší STK aplikací.
Zkusím.
Bavil jsem se s eBankou, konkrétně Vodafone si tu SimToolKit aplikaci dělá / dodává sám a eBanka ji pouze zpřístupní (využívá). Tzn. všechny SIM karty od Vodafone tu aplikaci mají v sobě, jen pokud nejste klientem eB, tak ji nevidíte.
Doporučuli mi obrátit se na VF ať mi dají novou SIMku s nejnověší STK aplikací.
Zkusím.
Předkládám svoji zkušenost ze SimToolkitem na P535.
Jako operátor mi slouží T-Mobile + nová Simkarta a asi poslední verze bankovní aplikace od Erste ČS (nahraná počátkem května 07).
Spustím soft T-Mobile (s planetkou a satelitem), vidím hlavní menu s různými kanály, vyberu položku CS a.s. (potvrdím Hotovo) zadám BPIN (potvr.Hotovo) a jsem tam, vyberu to co potřebuji provést a odešlu (třeba pohyby na účtu). Pokud v této chvíli neshodím aplikaci během krátké chvíle přijde "Nová zpráva banky!" Dám číst zprávu znovu se zahesluji (pomocí BPINu) a čtu...
V opačném případě, tedy pokud aplikaci zavřu před přijetím zprávy nedozvím se, že nějaká zpráva přišla a to formou pípnutí jako to bylo u MDAII. s WM2003 (kde jsem SimToolkit hojně používal) tak ani formou obálky!
Aplikace se dá bez menšího problému spustit a ukončit.
Tak to je suma sumárum má zkušenost :sarcastic:
Jako operátor mi slouží T-Mobile + nová Simkarta a asi poslední verze bankovní aplikace od Erste ČS (nahraná počátkem května 07).
Spustím soft T-Mobile (s planetkou a satelitem), vidím hlavní menu s různými kanály, vyberu položku CS a.s. (potvrdím Hotovo) zadám BPIN (potvr.Hotovo) a jsem tam, vyberu to co potřebuji provést a odešlu (třeba pohyby na účtu). Pokud v této chvíli neshodím aplikaci během krátké chvíle přijde "Nová zpráva banky!" Dám číst zprávu znovu se zahesluji (pomocí BPINu) a čtu...
V opačném případě, tedy pokud aplikaci zavřu před přijetím zprávy nedozvím se, že nějaká zpráva přišla a to formou pípnutí jako to bylo u MDAII. s WM2003 (kde jsem SimToolkit hojně používal) tak ani formou obálky!
Aplikace se dá bez menšího problému spustit a ukončit.
Tak to je suma sumárum má zkušenost :sarcastic:
[QUOTE="desp"]Doporučuli mi obrátit se na VF ať mi dají novou SIMku s nejnověší STK aplikací.
Zkusím.[/QUOTE]
Tak mám nejnovější SIMplus od VF, (verze 1.3) a je to pořád stejné.
Zprávy z banky nepřijdou na displej, musí se k nim člověk složitě proklikat přes celou STK apliakci, ale hlavně nijak se nedozví že něco došlo (žádné pípnutí apod...)
Krom toho celá STK aplikace si s telefonem nerozumí, občas telefon dlouho dlouho přemýšlí, jestli některé menu v STK otevře... :(
ROM: V4.3.19 CSY_CS00, rozšíření V1.1.1. CS00
Už jsem to reportoval ASUSu, takže jestli máte problémy, tak se jim také ozvěte...
http://vip.asus.com/login.aspx
Zkusím.[/QUOTE]
Tak mám nejnovější SIMplus od VF, (verze 1.3) a je to pořád stejné.
Zprávy z banky nepřijdou na displej, musí se k nim člověk složitě proklikat přes celou STK apliakci, ale hlavně nijak se nedozví že něco došlo (žádné pípnutí apod...)
Krom toho celá STK aplikace si s telefonem nerozumí, občas telefon dlouho dlouho přemýšlí, jestli některé menu v STK otevře... :(
ROM: V4.3.19 CSY_CS00, rozšíření V1.1.1. CS00
Už jsem to reportoval ASUSu, takže jestli máte problémy, tak se jim také ozvěte...
http://vip.asus.com/login.aspx
Sliboval jsem ,že až se mi Asus ozve tak dám vědět.Asus se neozal tak jsem volal znovu.Odpověď zněla ,že nemají s Thajvanu zatím žádnou odpověď, ale že o problému ví a snad ho i řeší.Až budou něco vědět ,tak se ozvou.Pakud máte chuť přispět k řešení tak je prosím bombardujte dotazy .Telefon technické podpory je 596 766 888.
[QUOTE="Ludge"]Až budou něco vědět ,tak se ozvou.Pakud máte chuť přispět k řešení tak je prosím bombardujte dotazy .Telefon technické podpory je 596 766 888.[/QUOTE]
Ano, i ja jsem dnes mailem od nich dostal stejnou odpověď.
Víme o tom, Taiwan řeší, až budeme vědět co s tím, ozveme se.
:?
Nezbývá než čekat, a čím více zákazníků se ozve na Podporu Asuse, tím naléhavěji to budou řešit...
___
Ke cti Aususe nutno poznamenat, že mají docela povedený systém webové podpory a na opodvěď přišla docela rychle (pár hodin)..
Ano, i ja jsem dnes mailem od nich dostal stejnou odpověď.
Víme o tom, Taiwan řeší, až budeme vědět co s tím, ozveme se.
:?
Nezbývá než čekat, a čím více zákazníků se ozve na Podporu Asuse, tím naléhavěji to budou řešit...
___
Ke cti Aususe nutno poznamenat, že mají docela povedený systém webové podpory a na opodvěď přišla docela rychle (pár hodin)..
Dnes jsem dostal emailem tuto odpověď.
Dobry den,
takze preposilam zpetne info k problemu SIM Toolkit - GSM banking. Na Taiwanu maji problem potvrzen a pracuji na nem, bude vyresen v dalsi verzi OS - WM6. Je tedy potreba pockat, resi se to. WM6 by se mela objevit v prubehu cervna.
Prosim Vas tedy o trpelivost, pracujeme na co nejrychlejsim odstraneni problemu. Zaroven take dekuji za upozorneni na tento problem.
S pozdravem
Otakar Bílek
Technical Support Department
ASUS Czech s.r.o.
Dobry den,
takze preposilam zpetne info k problemu SIM Toolkit - GSM banking. Na Taiwanu maji problem potvrzen a pracuji na nem, bude vyresen v dalsi verzi OS - WM6. Je tedy potreba pockat, resi se to. WM6 by se mela objevit v prubehu cervna.
Prosim Vas tedy o trpelivost, pracujeme na co nejrychlejsim odstraneni problemu. Zaroven take dekuji za upozorneni na tento problem.
S pozdravem
Otakar Bílek
Technical Support Department
ASUS Czech s.r.o.
No konečně dobra zpráva a hned dvě najednou. Já mám Asus P535 a taky mi zprávy z banky příjdou jen když je SIM Toolit aplikace zapnutá a stejně nejdou otevřit. Jen není nutné restartovat celý mobil, ale jen tu aplikaci a ke správě se ručně proklikat.
Na WM6 jsem opravdu zvědav.
Na WM6 jsem opravdu zvědav.
dovolím si po delší době oprášit toto téma s dotazem, zda se někomu podařilo tentu "bug" odstranit?
trochu mě to štve, že si před zasláním SMSky pro GSM banking musím SIM TOOLKIT zapnout, jít na GSM bankovnictví, při požadavku o BPIN ukončím GSM banking, vrátím se zpet do SIM TOOLKIT a pak už to vesele přijímá a zobrazuje bankovní zprávy hned po zadání BPIN.
Akorát když chci provést třeba platbu, musím celý proces zopakovat. Nedochází tak sice k tuhnutí SIM TOOLKITU, ale moc pružné to taky není :(
trochu mě to štve, že si před zasláním SMSky pro GSM banking musím SIM TOOLKIT zapnout, jít na GSM bankovnictví, při požadavku o BPIN ukončím GSM banking, vrátím se zpet do SIM TOOLKIT a pak už to vesele přijímá a zobrazuje bankovní zprávy hned po zadání BPIN.
Akorát když chci provést třeba platbu, musím celý proces zopakovat. Nedochází tak sice k tuhnutí SIM TOOLKITU, ale moc pružné to taky není :(