Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

jake pda? iPaq 3630?

adam_ce4you (2)|24.2.2004 21:03
Zdravim vsechny pda pozitivni lidi! :)
Mel bych na vas, zkusenejsi, otazecku. Chystam se koupit nejake PDA. Jsem student, nechci do nej investovat prilis mnoho penez. Ale z druhe strany docela vaham, protoze mam telefon s bluetooth a rad bych pouzival ICQ, coz je s IrDA nebo kabelem docela neprakticke. Bohuzel cena pda s bluetooth je jeste docela vysoka, nezbyde mi nez zustat u infra.
Dalsi veci je, jestli koupit novy (pravdepodobne privezene z USA) nebo starsi. Tim starsim myslim konkretne Compaq iPaq 3630. A novy - pravdepodobne Toshiba e355 nebo za $300, coz by bylo uz pomerne moc, ale zase by to stalo za to... HP 1945 (s BT).

Mozna ze vam to prijde divne, ale vazne mam takovy problemek ;)

Muzete mi poradit pro a proti iPaq 3630?? Na netu se uz o nem moc nepise... :/

Diky moc vsem! :)
PavelR. (2184)|25.2.2004 07:49
... osobně bych volil již PDA s novějším OS (tj. WM2003) - např. ASUS 620 s BT popř. iPAQ 1940 ...

PavelR.
gm_ce4you (176)|25.2.2004 07:50
Já jsem 3630 měl.Byl jsem spokojený až do té doby/asi 1měsíc/než se mi do rukou dostal a už jsem si ho nechal-3970.3630 má displey 4000 barev což dnes už je nic moc.Rom myslím 16mb a nemožnost pamět dále rozšířit-chybí slot na pamět.kartu.Já jsem ho sice upgradoval na WM2002,ale to je asi tak vše co jsem s ním mohl udělat.Samozřejmě na začátek s pda určitě stačí,ale...myslím,že skutečně je to už přežitý kousek a je lepší přidat a koupit něco lepšího.:)
Madfather_ce4you (42)|25.2.2004 17:53