reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

HTC TyTN - nefunguje displej

Ing. FijoK (2)|15.1.2007 16:02
ASi pre 3 dnami som zacal mat problemy s mojim HTC TyTN (konkretne klon Orange SPV M3100). Po niekolkych minutach (niekedy len sekundach) zariadenie odmietalo spustit akukolvek aplikaciu (okamzite sa zavrela). Neskor dokonca prestal reagovat touchscreen na povely. Tak som urobil hard reset, lenze zavada sa nevyriesila a nemam sa ani ako dostat dalej, kedze po HR pyta ako prve Tap the screen...

Je este ine riesenie okrem servisu???
ElSoft (1244)|15.1.2007 16:47
nemůže být špatně nasazená foli, případně nějaký jiný bordel pod rámečkem (očekával bych v pravém horním rohu)
Ing. FijoK (2)|15.1.2007 18:38
hm... foliu tam este nemam :D cize tam pricina byt moze teoreticky... ale precistil som to handrickou a nic.. a nevysvetluje tie "samozatvaracie" programy.. :sarcastic:
Hoopoe_ce4you (4)|28.3.2007 15:58
Mám naprosto stejný problém, jaký tady popisuješ. V této chvíli je můj TyTN (Vodafone 1605) už potřetí v záruční opravě a obávám se, že opět zbytečně.
První oprava spočívala v přehrání software, testech a doporučení, abych neprováděl zálohu pomocí paměťové karty. Druhá reklamace byla servisem GSMobile prohlášena za neoprávněnou, protože se prý závada neprojevila (přesto, že jsem výslovně uvedl, že po delším vypnutí se závada neprojevuje ihned). Teď je můj TyTN na zdravotní dovolené potřetí a čekám, co si tentokrát odborníci z našeho jediného autorizovaného servisu vymyslí, aby mi ho nemuseli vyměnit.
Napiš tady, jak to dopadlo s tvým přístrojem, moc by mě to zajímalo.
bronto (2)|29.3.2007 23:40
No moj SPV M3100 sa takto sprava uz cca. mesiac a niekedy som z toho fakt na nervy - zvacsa ked surne potrebujem telefonovat :dead:
Skusal som to aj reklamovat, no po 3 tyzdnoch som ho dostal spat, vraj "zavada sa neprejavila" - fakt som to dlhoo predychaval.
Inac aplikacie sa nezatvaraju, len sa minimalizuju. Telefon jednoducho "automaticky stlaca" pravu hornu cast displaya, kde zhodou okolnosti sidli krizik na minimalizaciu programov, takze to vyzera na nejaku chybu digitizera. Ciastocne sa s tym da vybabrat tak, ze si otvoris HW klavesnicu a tym sa display prepne do landscape modu - potom sa ale na "kritickom mieste" displeya nachadza tlacitko "Start", takze start menu vyskakuje hore dole ako blaznive... ale aspon sa ti automaticky nezlozi telefon :?
Nasiel som zatial jediny sposob ktory docasne odstrani danu vadu a to vypnutie zariadenia na par minut (dlhe stlacenie "power" tlacidla).
Dole uvadzam par odkazov na tipkov s podobnym problemom - result je vsak stale rovnaky a to hardverova chyba :( Este to tak nejako vysvetlit technikom v servise...

1.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=295095
2.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=282177
Hoopoe_ce4you (4)|15.4.2007 23:59
:!: Tak co je, synci? To jste na své mrtvé TyTNy zanevřeli? Je tu ještě možnost, že jste problém mrtvého displeje nějak vyřešili. Proč tady ale nikdo nepopíšete své zkušenosti?
Já mám po třetí "opravě" a opět "NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE". Jak jinak! Závada se opět neprojevila.... co taky jiného, po pěti dnech odpočinku v krabici.
Od převzetí mého miláčka po reklamaci uplynulo šest dní a je to tady znovu. Nebudu to zase popisovat, závada je na chlup stejná jako minule - displej nereaguje na nic (po předchozích několika fázích, kdy nejdříve občas nezareagoval displej na klování stylusem, pak mi někdo mačkal pravý horní roh displeje a zavíral, či minimalizoval všechny aplikace ihned, jakmile jsem je otevřel, až po totální ignoraci jakéhokoliv šimrání displeje).
Výrobce (HTC) o tomto problému ví (jak jsem se svou mizernou angličtinou vyčet na zahraničních fórech), ale autorizovaný servis .... "Závada se neprojevila = NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE". To rovnítko mě děsí.....
jixxie_ce4you (6)|18.4.2007 00:49
Hádám, že je to jednoduše screen alignment issue v pokročilém stádiu a stejná bude teda i oprava - výměna nebo odstranení těsnění (rubber gasket) okolo displeje. Pokud už Vás servisy nebaví a risknete to, tak já s opravou svépomocí neměl nejmeší problém a po screen alignment problému nejsou od té doby ani památky. Jednoduše miláčka rozebrat až na kost (displej), zespod čelního plastu ideálně odříznout vnitřní polovinu těsnění (aby ho tam zbyla poloviční šířka) nebo ho odstranit úplně a nahradit užším proužkem nějaké měkké tenké pryže tak, aby nemačkala citlivou část displeje(!!). Na displej můžete v tuto chvíli taky pohodlně aplikovat ochrannou fólii, takže nebudou vidět její kraje (ale zase už nepůjde bez rozebrání sundat - něco za něco). Ještě otestovat, než to celé zacvakáte a složíte dokupy, jestli to frčí jak má a navždy klid.
Hoopoe_ce4you (4)|18.4.2007 09:51
Mít navždy klid.... to zní dobře.... :)
Já raději ještě zabojuji s větrnými mlýny. Můj TyTNeček je ještě docela nový a nechci se připravit o záruku. Přesto děkuji za typ.... možná to bude poslední východisko z nouze.
Jakmile tuhle situaci nějak vyřeším, určitě to tady napíšu... třeba se mé neuvěřitelné zkušenosti s "větrnými mlýny" někomu budou hodit.
bronto (2)|11.6.2007 23:31
Uz ma ten lahostajny pristup servisneho pracoviska v BA prestal bavit a tak som si vymenil vadny digitizer sam - jednoducho som rozobral TyTNa, ziletkou odstranil povodny digitizer a nahradil ho digitizerom novym (ebay). Moja masinka uz sice nepodlieha zaruke, no po dlhom case zas funguje tak ako ma.... a k tomu som si este aj "aktivne zaspominal" na moje radioamaterske casy :D

:cool:
Hoopoe_ce4you (4)|13.7.2007 07:45
:yes: Sláva... vyřešeno. Přístroječek - TyTNeček je vyměněn! Nový kousek šlape už třetí týden, takže jsem spokojen. Při čtvrté reklamaci jsem ale požadoval v prodejně Vodafone, aby zapsali do žádanky poznámku o tom, že se při převzetí přístroje závada projevuje a jak.
Hezká slečna od Vodafonu mi při slavnostním předání prozradila, že problémy s uznáním reklamace (při popsané závadě) jsou už řešeny a neměly by se opakovat. Týká se to prý i přístroje HTC P3300, prodávaného Vodafonem, u kterých se tento problém už také vyskytl.
Dash_ce4you (2)|22.1.2009 20:54
Zdravim. Mam rovnaky problem ako aj vy, ale nepomaha mi ta metoda ako vam. Skusal som aj postup podla nejakeho japonca, ktory ma obrazkovo spraveny postup rozobratia, ale ani to nepomohlo. Aj som tam skusal dat namiesto povodneho tesnenia (ktore vyzeralo byt v dost zlom stave) aj nieco ine, ale stale s tym boli rovnake problemy. Ak by mi niekto vedel poradit, ako sa zbavit tohto problemu, tak by som bol velmi rad, sam si s tym uz neviem rady. A pre pripad, ze by sa to nepodarilo opravit, vedel by mi niekto povedat, ako odpojim dotykovu vrstvu, aby sa PDA dalo aspon ciastocne pouzivat za pomoci hw tlacidiel? Uprednostnil by som sw riesenie odpojenia, ale moze byt aj nepermanentne hw riesenie. Vopred dakujem za pripadnu pomoc.