Dobrodružství v Olomouci (adventura)
Postava přijede do města Olomouce. Zde má řešit zadané úkoly, sbíráním předmětů a jejich použitím na jiný předmět, nebo postavu ve hře. Jak a co má kde použít musí hráč vydedukovat, nebo zjistit z rozhovorů s postavami. Úkolem hry je projít lokace, a vyřešit dané úkoly.
Hra je z upravovaných fotek a dokreslovanou grafikou. Hra má pouze 3 lokace, ale je v češtině a lze hrát jak na PPC tak i na klasickém PC. Uloženou hru je možné mezi tímto přenášet.
Instalace: probíhá nakopírováním do PPC.
Požadavky: rozlišení 240 x 320, NetFramework verze 1,1 a vyšší, velikost 1,2 MB mista.
Hru je možno stahnout zde.
Domovská stránka hry: http://www.imlok.net.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Hra je z upravovaných fotek a dokreslovanou grafikou. Hra má pouze 3 lokace, ale je v češtině a lze hrát jak na PPC tak i na klasickém PC. Uloženou hru je možné mezi tímto přenášet.
Instalace: probíhá nakopírováním do PPC.
Požadavky: rozlišení 240 x 320, NetFramework verze 1,1 a vyšší, velikost 1,2 MB mista.
Hru je možno stahnout zde.
Domovská stránka hry: http://www.imlok.net.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
me to sice funguje ale vubec nevim co tam mam delat :) Rika vam ten kluk co ceka na strejdu neco vic nez jednu vetu?
Jinak vazne moc povedenej kousek :)
Jinak vazne moc povedenej kousek :)
to PatrikL: Zkus si prosim nainstalovat novy CF pro pocket. A take mrkni zda jsi vse rozbalil do jednoho adresare.
to Mist: No ono je ta hra typ adventura, tzn. ze by jsi mel zkouset predmety na predmety a ne jenom na stejne obrazovce. Jinak by jsi mel jit ke kasne a tam zkus pohledat. Pkud jiz mas predmet pistolka.
Ja to zkousel na 3 ruznych pocketech ale nevylucuji ze se semtam muze problemek vloudit...
to Mist: No ono je ta hra typ adventura, tzn. ze by jsi mel zkouset predmety na predmety a ne jenom na stejne obrazovce. Jinak by jsi mel jit ke kasne a tam zkus pohledat. Pkud jiz mas predmet pistolka.
Ja to zkousel na 3 ruznych pocketech ale nevylucuji ze se semtam muze problemek vloudit...
CF som preinštaloval, aplikáciu znovu stiahol a znovu rozbalil, a stále to isté.
Verziu CF mám túto:
Verziu CF mám túto:
Potvrzuji to, co říkal PatrikL, nejede mi to, stejná hláška. CF mám verzi, co se instaluje přímo se systémem, číslo nevím. Novější se mi dávat nechce, bo to sebere dost paměti. Takže mám smůlu. :(
[QUOTE="temp"]to Mist: No ono je ta hra typ adventura, tzn. ze by jsi mel zkouset predmety na predmety a ne jenom na stejne obrazovce. Jinak by jsi mel jit ke kasne a tam zkus pohledat. Pkud jiz mas predmet pistolka.[/QUOTE]
Me jenom prijde divny, ze kdyz kliknu na ty dvere od kasy, tak veta konci slovem "musim" ale jaksi chybi predmet :) Tak by me zajmalo zda to dela i ostatnim nebo to tak ma byt. Kdyz sezenu penize tak to jde spravne. Ja vim, je to asi jen kosmeticka chybka, neberte muj post jako rejpani, jen mi pripadalo ze ten text ma jeste pokracovat.
Jinak skoncil jsem ve fazi kdy beru ze zeme rohlik (rukavice mam) a hra spadne s hlaskou "FileNotFoundException"
Application::Run+0xf
Form1::Main+0xa
Me jenom prijde divny, ze kdyz kliknu na ty dvere od kasy, tak veta konci slovem "musim" ale jaksi chybi predmet :) Tak by me zajmalo zda to dela i ostatnim nebo to tak ma byt. Kdyz sezenu penize tak to jde spravne. Ja vim, je to asi jen kosmeticka chybka, neberte muj post jako rejpani, jen mi pripadalo ze ten text ma jeste pokracovat.
Jinak skoncil jsem ve fazi kdy beru ze zeme rohlik (rukavice mam) a hra spadne s hlaskou "FileNotFoundException"
Application::Run+0xf
Form1::Main+0xa
Mam take .Net CF 1.0 (1.0.4292.00) a menu hry se spusti, ale kdyz pak dam Nova hra (obrazovka zustava bila) a nekam kliknu tak to taky spadne na Null reference...
Hm, tak to se mi stalo asi 3x, a na 4. to nabehlo a objevila se fotka prednadrazi a jde to uz normalne hrat.
Takze verzi FW to podle me neni, jen mate v enginu nejakou chybu.
[QUOTE="Mist"]Me jenom prijde divny, ze kdyz kliknu na ty dvere od kasy, tak veta konci slovem "musim" ale jaksi chybi predmet :)[/QUOTE]
Jj, porucha neni na tvem prijimaci :)
Hm, tak to se mi stalo asi 3x, a na 4. to nabehlo a objevila se fotka prednadrazi a jde to uz normalne hrat.
Takze verzi FW to podle me neni, jen mate v enginu nejakou chybu.
[QUOTE="Mist"]Me jenom prijde divny, ze kdyz kliknu na ty dvere od kasy, tak veta konci slovem "musim" ale jaksi chybi predmet :)[/QUOTE]
Jj, porucha neni na tvem prijimaci :)
mě to de OK.
CF mám ten defaultní u varia - 1.0.4292.2
zkoušel jsem to na CF2 ( 2.0.5238.0) a funguje také správně, ale je pravda, že mám nýní i 2.0.5238.0 i 1.0.4292.2
CF mám ten defaultní u varia - 1.0.4292.2
zkoušel jsem to na CF2 ( 2.0.5238.0) a funguje také správně, ale je pravda, že mám nýní i 2.0.5238.0 i 1.0.4292.2
Johnnnnnnnnnny: To 1.0.4292* by mělo být v ROM WM 5.0 standardně (já to mám z té poslední T-Mobile CZ ROMky), vyšší framework jsem ani neinstaloval (a CF 2.0 je samostatné rozhraní, tj. neplatí, že 2.0 je zároveň 1.0, obojí se musí instalovat zvlášť).
*A je to zřejmě verze označovaná jako 1.0 SP 3 ("All WM 5.0 devices have at least NETCF V1 SP3 (1.0.4292) in ROM")
A ještě k tomu bugu s Null reference, plánovaně se mi ho daří vyhodit, když nechám zařízení v portrait módu a ingoruju tu vaší hlášku, že mám displej otočit. V tom případě zůstává obrazovka bílá a klepnutí vyvolá pád. Když pak displej otočím na landscape a pustím aplikaci znova, tak to ještě někdy zůstane bílé, ale při dalším spuštění už to najede na černou úvodní obrazovku.
*A je to zřejmě verze označovaná jako 1.0 SP 3 ("All WM 5.0 devices have at least NETCF V1 SP3 (1.0.4292) in ROM")
A ještě k tomu bugu s Null reference, plánovaně se mi ho daří vyhodit, když nechám zařízení v portrait módu a ingoruju tu vaší hlášku, že mám displej otočit. V tom případě zůstává obrazovka bílá a klepnutí vyvolá pád. Když pak displej otočím na landscape a pustím aplikaci znova, tak to ještě někdy zůstane bílé, ale při dalším spuštění už to najede na černou úvodní obrazovku.
Všechno z5, při rozbalování na kartu jsem udělal chybu, takže nezůstala zachována adresářová struktura. Po opravě to už v pohodě běhá. :yes:
Jeden problém mám, po chvíli hraní mi to vždy sežere veškerou volnou paměť v MDAc a spadne. Musím pak udělat SR, jinak paměť neuvolním.
no on je hlavne problem v tom ze jsem nevedel jak vyresit otoceni obrazu na landscape. Proto je vicemene nutno to udelat rucne a potom spustit hru. Za toto se omlouvam, ale fakt jsem si s tim mesic nevedel rady. Pokud by nekdo vedel jak to udelat auto v programu budu jenom rad.
No a pokud se neco nenatcte, pravdepodobne pri FileError chybi nejaky obrazek. Melo by byt opraveno v souboru ktery jsem nahral na uvodni prispevek.
S tou pameti, snazim se ji neustale v programu uvolnovat ale zkusim jeste jednou projit kod.
No bugy tam byt mohou, testeru bylo malo, a ti co byli tvrdili ze jim t slape :-) Tak pokud se nejaky dialog zobrazuje spatne, budu jenom rad za upozorneni.
A ted nejdulezitejsi otazke pro me: jak se vam hra libi/la?
Pokud by se libila, zkusil bych udelat dalsi, pripadne jestli neco chybelo tak mohu zkusit doplnit.
No a pokud se neco nenatcte, pravdepodobne pri FileError chybi nejaky obrazek. Melo by byt opraveno v souboru ktery jsem nahral na uvodni prispevek.
S tou pameti, snazim se ji neustale v programu uvolnovat ale zkusim jeste jednou projit kod.
No bugy tam byt mohou, testeru bylo malo, a ti co byli tvrdili ze jim t slape :-) Tak pokud se nejaky dialog zobrazuje spatne, budu jenom rad za upozorneni.
A ted nejdulezitejsi otazke pro me: jak se vam hra libi/la?
Pokud by se libila, zkusil bych udelat dalsi, pripadne jestli neco chybelo tak mohu zkusit doplnit.
Nemam s tim jeste osobni zkusenost, ale rotace by mela jit vyvolat i primo v .NET pres Microsoft.WindowsCE.Forms.SystemSettings:
http://blogs.msdn.com/davidklinems/archive/2006/04/17/577897.aspx
EDIT: I kdyz v MSDN pisou, ze je to supported az od 2.0, takze by to chtelo mrknout se disassemblerem na P/Invoke, co to tam vyrabi, pripadne jestli to neimplementuje nejaka free knihovna. Samotneho me to zajima, tak se pripadne pak podelte o zkusenosti :)
http://blogs.msdn.com/davidklinems/archive/2006/04/17/577897.aspx
EDIT: I kdyz v MSDN pisou, ze je to supported az od 2.0, takze by to chtelo mrknout se disassemblerem na P/Invoke, co to tam vyrabi, pripadne jestli to neimplementuje nejaka free knihovna. Samotneho me to zajima, tak se pripadne pak podelte o zkusenosti :)
[QUOTE="toorek"]při rozbalování na kartu jsem udělal chybu, takže nezůstala zachována adresářová struktura. Po opravě to už v pohodě běhá. :yes: [/QUOTE]
tak som to aj ja skúsil rozbaliť cez "extract" a funguje to ;) :yes:
tak som to aj ja skúsil rozbaliť cez "extract" a funguje to ;) :yes:
[QUOTE="temp"]no on je hlavne problem v tom ze jsem nevedel jak vyresit otoceni obrazu na landscape. Proto je vicemene nutno to udelat rucne a potom spustit hru. Za toto se omlouvam, ale fakt jsem si s tim mesic nevedel rady. Pokud by nekdo vedel jak to udelat auto v programu budu jenom rad.[/QUOTE]
Kvuli sve hre CatchFish jsem se na ten problem podival dukladneji (jak to provest v .NET CF 1.x) a objevil jsem implementaci v OpenNETCF knihovne, konkretne v Samples maji DispOrientation class (fyzicky se pouziva p/invoke ChangeDisplaySettingsEx). Na WM 5.0 mi sice funguje trochu podivne (rotuje displejem uz pri funkci Query, a ChangeDisplaySettings pritom nereaguje), ale jako vedlejsi efekt to skutecne vyrotuje a zatim nemam hlaseno, ze by to nekomu nejelo.
Kvuli sve hre CatchFish jsem se na ten problem podival dukladneji (jak to provest v .NET CF 1.x) a objevil jsem implementaci v OpenNETCF knihovne, konkretne v Samples maji DispOrientation class (fyzicky se pouziva p/invoke ChangeDisplaySettingsEx). Na WM 5.0 mi sice funguje trochu podivne (rotuje displejem uz pri funkci Query, a ChangeDisplaySettings pritom nereaguje), ale jako vedlejsi efekt to skutecne vyrotuje a zatim nemam hlaseno, ze by to nekomu nejelo.
no ten ChangeDisplaySettingsEx sem predtim zkousel, ale nebyl jsem to schopen nejak rozchodit. Mohl by jsi mi poslat konkretni kousek kodu kde to pouzivas?
http://ftp.nepsin.com/DispOrient.zip
Tyto dve tridy (soucast OpenNETCF samplu) includuju ve svem projektu, a pak uz jen volam ve svem kodu:
[CODE]using OpenNETCF.Samples;
...
Global.QueryDisplayOrientation(DMD.DMDO_0); // tohle je konkretne portrait mode, ktery vynucuju, dalsi uhly (90, 270) jsou landscape[/CODE]
Tyto dve tridy (soucast OpenNETCF samplu) includuju ve svem projektu, a pak uz jen volam ve svem kodu:
[CODE]using OpenNETCF.Samples;
...
Global.QueryDisplayOrientation(DMD.DMDO_0); // tohle je konkretne portrait mode, ktery vynucuju, dalsi uhly (90, 270) jsou landscape[/CODE]