Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Nefungující Acer n30 bez kabelu

jsperl (12)|18.6.2006 09:18
Zdravím,
včera jsem se stal majitelem PDA Acer n30. Prodavač mi jej předváděl když bylo zařízení nabíjené. Doma jsem jej připojil na nabíjěčku a po cca 4 hodinách jsem jej odpojil a zapnul. Místo uvítací obrazovky na mě ale čekalo dost veliké zklamání, protože obrazovka PDA začala zruba po 3 sekundách blikat spolu s modrou LEDkou a v reproduktoru to v těch samých intervalech nějak neurčitě lupalo.

Když se ani po půl hodině nic nezměnilo zkusil jem SW i HW reset a nic.
Zjistil jsem, že se zařízení rozjede až v okamžiku, kdy připojím synchronizační kabel - po odpojení se opakuje výše popsaná situace. Po připojení kabelu je opět vše OK, ale PDA udělá HW reset a vše zase musím ponastavovat.

Jsem novopečeným uživatelem této platformy, ale myslím, že on-line připojený kapesní počítač nebude to pravé .

Nemáte s touto chybou nějaké zkušenosti? Rady?

Asi pouze reklamace :-(.

Díky
Aerosa (24)|18.6.2006 09:26
Bohuzel to opravdu vyresi asi jen reklamace, vypada to na ciste HW problem a tudiz nema cenu se v tom stourat sam v dobe zaruky. Ja bych to osobne tipoval na spatne kontakty.
jsperl (12)|18.6.2006 09:28
Zítra se rozjedu do Brna :(

Myslíte, že mám nárok na nové zařízení, nebo musím absolvovat celou reklamační proceduru?
freeman_ce4you (428)|18.6.2006 09:54
Dostanete nový stroj ja som mal podobný problém
Dandak_ce4you (101)|11.2.2009 15:00
Stačilo by bývalo 2x za sebou rychle provést HR.

"Nejlepší jsou odpovědi po 2 a půl roce :-)))"