Nefungující Acer n30 bez kabelu
Zdravím,
včera jsem se stal majitelem PDA Acer n30. Prodavač mi jej předváděl když bylo zařízení nabíjené. Doma jsem jej připojil na nabíjěčku a po cca 4 hodinách jsem jej odpojil a zapnul. Místo uvítací obrazovky na mě ale čekalo dost veliké zklamání, protože obrazovka PDA začala zruba po 3 sekundách blikat spolu s modrou LEDkou a v reproduktoru to v těch samých intervalech nějak neurčitě lupalo.
Když se ani po půl hodině nic nezměnilo zkusil jem SW i HW reset a nic.
Zjistil jsem, že se zařízení rozjede až v okamžiku, kdy připojím synchronizační kabel - po odpojení se opakuje výše popsaná situace. Po připojení kabelu je opět vše OK, ale PDA udělá HW reset a vše zase musím ponastavovat.
Jsem novopečeným uživatelem této platformy, ale myslím, že on-line připojený kapesní počítač nebude to pravé .
Nemáte s touto chybou nějaké zkušenosti? Rady?
Asi pouze reklamace :-(.
Díky
včera jsem se stal majitelem PDA Acer n30. Prodavač mi jej předváděl když bylo zařízení nabíjené. Doma jsem jej připojil na nabíjěčku a po cca 4 hodinách jsem jej odpojil a zapnul. Místo uvítací obrazovky na mě ale čekalo dost veliké zklamání, protože obrazovka PDA začala zruba po 3 sekundách blikat spolu s modrou LEDkou a v reproduktoru to v těch samých intervalech nějak neurčitě lupalo.
Když se ani po půl hodině nic nezměnilo zkusil jem SW i HW reset a nic.
Zjistil jsem, že se zařízení rozjede až v okamžiku, kdy připojím synchronizační kabel - po odpojení se opakuje výše popsaná situace. Po připojení kabelu je opět vše OK, ale PDA udělá HW reset a vše zase musím ponastavovat.
Jsem novopečeným uživatelem této platformy, ale myslím, že on-line připojený kapesní počítač nebude to pravé .
Nemáte s touto chybou nějaké zkušenosti? Rady?
Asi pouze reklamace :-(.
Díky
Bohuzel to opravdu vyresi asi jen reklamace, vypada to na ciste HW problem a tudiz nema cenu se v tom stourat sam v dobe zaruky. Ja bych to osobne tipoval na spatne kontakty.