Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

GPS receiver NOKIA LD-3W mate nekdo?

xtonda (811)|1.8.2006 11:43
Mě SirfDemo na PC s LD-3W funguje - přes BT dongle MSI a BlueSoleil ovladače. Vypínal jsem si tím statickou navigaci.
daww (687)|1.8.2006 13:50
Tak jsem se konečně také stal šťastným majitelem GPS Nokia LD-3W. Má kombinace - XDA III (ET Dataphone III) - Nokia LD-3W a vše bez problémů a 100% funkční. Testované aplikace TTN 5.21, GPSAuto (bombová aplikace) a Ozi. Ještě vyzkoušet to vypínání statické navigace. Stáhl jsem si program APLSirf. Dotaz: nemůžu s tímto softem GPSku nějak rozhodit ? Nebyl by někde stručný návod jak to nastavit ? V GPS jsem naprostý nováček. Poslední 3 dny jen ležím v diskuzích o GPS, až mi z toho jde hlava kolem.
PRAETORIAN. (3)|2.8.2006 00:57
Chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo zkušenost s MDA Compact nebo MDA Compact 2 a Nokii GPS LD-3W se softwarem Tom Tom Navigace 5. Četl jsem totiž na stránkách http://gsmobil.inshop.cz/inshop/scripts/detail.asp?itemid=8198&kod=Nokia-LD-3W-bluetooth-GPS-modul
že tam bude asi nejakej problem.
A mluvil sem i s clovekem kterej to chvilku zkousel a snad prej spárovat to jde ale pak to spolu stejne nekomunikuje.

Nemáte s tím někdo zkušenost???
daww (687)|2.8.2006 09:16
V tom článku píšou i o Váriu a přitom v této diskuzi je psáno že to s Váriem funguje. Myslím že by mělo i s Compactem.
PRAETORIAN. (3)|2.8.2006 13:07
To prave ze sem to tam taky cetl o tom variu tak si myslim ze by to mohlo jit ale myslel sem jestli tady neni nekdo kdo s tim má osobni zkusenost.
beecher (9270)|2.8.2006 18:42
S Compact I je problem, nejak se tomu nechce. Uz se to tady probiralo. Compact II by diky WM5 problem byt nemel...
daww (687)|2.8.2006 21:45
Tak problem s Compactem asi bude. Na stránkách route66 jsem u Update našel toto: