Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 25

Téma: sdílení souborů

Nováček
    Registrace
    Jan 2006

Zdravím..vzhledem k tomu,že jsem začátečník a téma k mému problému jsem nenašel nikde na foru můj dotaz zní:

Jak donutím přes wifi nasdílení souborů v PC a Variu tak aby se viděli a mohl bych je navzájem přesouvat?Pokud ve Variu zadám mapovat síť,tak se nic neděje.
    Při připojení přes USB kabel vše chodí jak má,dokonce se dostanu i na net.Přes wifinu nic.
    Jen dodám,že AP mám od Edimaxu a normálně se s ním Variem spojím.:sarcastic:
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    Jan 2006

:?

Občasný diskutér
    Registrace
    Jan 2005

Taky jsem to hledal a našel alespoň toto téma http://www.ce4you.cz/forums/view_topic.asp?t=10355
    Už mi podle toho šlape activesync přes wifi, tak alespoň jedním směrem se dá klidně kopírovat.

Jak z PDA na PC přes asi nejspíš nasdílené složky (nebo FTP) ještě nevím.

Nemohl by někdo ze zasvěcených přidat návod pro oslíky?

Starousedlík SMob
    Registrace
    Dec 2003

No s wm2005 přesala jít synchroniyace přez wifi, takže to můžeš řešit opravdu asi přez to ftpéčko, ftp server můžeš mít jak na pc tak na pda, otázkou je nakolik je to efektivní řešení.

Občasný diskutér
    Registrace
    Jan 2005

No, to zrovna nové koště nějak hůř mete. Není to špatné moct activsyncovat přes wifi.

Nicméně o tom ftp přístupu. Jsem v tomto ohledu laik, ještě jsem PDA s notesem takto nespojoval. Píše v tomto téma o ftp spojení prostřednictvím Total Commaderu a nasdílených složek v NTB. Jak se to ale krok po kroku používá. Co zadat v PDA a kde, co kde nastavit, a jak mít wifi připojení? (do práce, do internetu?) A la Philadelphia - vysvětlete mi to lehce jako malému dítěti. Díky.

Občasný diskutér
    Registrace