Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Velká recenze zařízení Asus MyPal A632/A636

Pavel Koza (4761)|7.5.2006 12:50
Tuto otazku moc nechapu - dnes i v budoucnu je WiFi o rychlem BEZDRATOVEM pripojeni k libovolne IP siti, nejcasteji primo k Internetu. Co byste od toho chtel vic?
gete (40)|7.5.2006 15:25
Áno, to mi je jasné. Myslím si však, že surfovanie po nete je na PDA-čkach iba núdzové, keď nie je po ruke vhodnejšia mašina. Mal som na mysli niečo úplne iné. Podobne ako Blutooth slúži na prepájanie rôznych zariadení, či wi-fi je špecifické pre bezdrátový internet, alebo je možné to využiť aj na niečo iné. Nie som technik, som zameraný skôr humanitne a tak neviem či som sa správne vyjadril.
Pavel Koza (4761)|7.5.2006 15:32
Bluetooth je proste Bluetooth, WiFi je Wireless LAN. Prvni je navrzeno pro spojeni mezi ruznymi typy zarizeni na kratkou vazdalenost, to druhe je proste LAN (sit) bez dratu. Ano, i dnes uz je mozne se napriklad pripojit k dataprojektoru a prezentovat bez nutnosti mit pripojeny kabel, ale jestli se okruh podobnych vlastnosti bude dal rozsirovat je ve hvezdach.
gete (40)|7.5.2006 15:47
Ďakujem.
A keď ste sa mi ozvali vy p.Koza, mal by som ešte niečo, na čo by ste mi asi najlepšie odpovedali Vy, pretože ste písali receniu na Asusa 63x. Pýtal som sa na to síce v inej diskusii -o kartách (https://www.ce4you.cz/forums/view_topic.asp?t=10817&fi=140#144)
ale skúsim sa ešte Vás. S akou max. veľkosťou karty vie 63x pracovať?
A ešte jedna otázka. Vie GPS pracovať aj keď nie je vyklopená anténa?
Vďaka
Mám veľký zálusk na toto zariadenie, hlavne na navigáciu, preto sa pýtam.
Atisbusty (102)|12.5.2006 22:25
Už jsem na to také narazil a zde na ce4you uz se to resilo a lze stahnout doinstalaci ( tim dodtaecne diky kolegovi, ktery ten cab vytvoril )
https://www.ce4you.cz/forums/view_topic.asp?t=12087&fi=0