Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Servisni centrum Acer - tipy, triky, zkusenosti

icecat (156)|24.5.2006 12:42
Njn, zazraky se asi deji. Tak ja jsem poslal nefunkcni pda do servisu, jim prislo bez problemu funkcni. Ja jim poslal neposkozeny pda, jim pry prislo otriskany. Ja jim poslal kompletni baleni, oni mi poslali zpatky pulku. Docela kocourkov. Takze bohuzel ma blackbone pravdu - vyfotit pda tesne pred poslanim, nechat na zadni stranu nejlip jeste podepsat toho ceka z ppl, kterej to odvazi, ze fotka odpovida skutecnosti. A fakt jim poslat jen to pda, pripadne si opsat sn baterky . Stylus mi poslou, s odrenim nic neudelaj, je to pry moje slovo proti jejich. Mor a lepru na Acer.
Aerosa (24)|1.6.2006 11:31
Já mám zkušenosti se servisem Acer čistě pozitivní. Po tom jaké názory jste zde psali na fóru jsem měl strach dát své PDA na reklamaci a čekal jsem do poslední chvíle. Nyní už vím, že to byla chyba. Po hovoru s příjemným operátorem druhý den dorazila PPL a Acer byl hned příští den ráno na druhém konci republiky v servisu. Očekával jsem, že teď nastanou problémy a budu dlouho čekat na vyřízení reklamace, avšak již za 3dny mi přišla SMS, že mé PDA právě odeslali.
Balíček přišel neporušen a k PDA nic nechybělo. Asi už se v ACERu poučili z neustálých výtek zákazníků. Já jsem nadmíru spokojen.
necry_ce4you (118)|14.6.2006 10:17
tak budu potrebovat na N311 tlacitko (asi odesel spinac) tak nevim,mam to dat do prodejny nebo poslat do servisu? je to novy...abys e jeden bal, co poradite?
p3x350 (14)|1.7.2006 01:38
Tak som bol reklamovat moju N50p, ze sa mi sam odseba vypina, po zapnuti hardreset. Asi po 10 dnoch mi vratili pda s tym ze sa zavada neprejavila pri dlhodobom teste. Vymenili mi zadny kryt kvoli odlomenej casti (cca 1mm). Od vtedy bezi PDA ako hodinky uz sa vobec nevypina (len ked ho sam vypnem :) )
Tak neviem co s nim v servise robili ale pomohlo to a som rad...
verntom (8)|1.7.2006 12:43
Taktéž spokojenost s reklamací PDA Acer n30. Po delším čase, co bylo PDA spuštěno se zpožďovaly hodiny, v servisu vyměnili základní desku a je klid...:)
icecat (156)|26.7.2006 17:56
No, tak si opet prihodim neco k brnenskemu servisu. Tentokrat to vezmu strucne:) Prvni reklamace: pda nenabiji pres kolebku, jen externe baterii, po par dnech uz nenabij vubec -> odeslano do Brna. Vysledek: telefon z Brna, ze nabiji v poradku (pres jejich vlastni kolebku). Po nabijeni pres mou kolebku po telefonu uznano, ze je problem v ni. Konecny vysledek? V protokolu o oprave uvedeno, ze zavada se neprojevila! Dalsi nasledky - nevratili stylus, zaslepku a ochranny sacek, pda skrable a prestal po navratu ze servisu chodit doposud funkcni sw SPB pocket plus 3 -> navrat do servisu (jen pda, bez kolebky) -> mailova krespondence s technikem, kteremu pry ten sw chodi v pohode, ale zlobi mu jine sw veci, nasleduji 3 tydny cekani na vymenu zakl. desky. Vysledek - pda ctvrty tyden od reklamace zpatky, SPB pocket plus 3 stale zasekava po instalaci pda -> opet odeslani do servisu a celkem nastvanej telefonat, ktery vede k ujisteni, ze memu pripadu bude pridlena nejvyssi priorita. Po trech tydnech a 2 telefonatech zjistuji, ze na me jaksi zapomneli a ze ztratili vsechny original faktury a reklamacni protokoly. Vysledek? Ted se podrzte - v protokolu uvedeno zavada zadna, nebot se jedna o nekompatibilni sw a muzu byt rad, ze nemusim vyjimecne platit naklady za dopravu... :mad: Takze mne ten sw chodi pred tim, nez to poprve chytli do pracek, uplne v pohode, pak jejich technik rekne, ze jemu to chodi (teda pres jeho kolebku) taky a nasledne jinej technik to oznaci za nekompatibilni. Tolik asi k servisnimu centru Acer. Zazvonil zvonec, pohadky konec? Bohuzel jeste ne, tohle spis horor na pokracovani :((
Karm (365)|6.9.2006 14:23
Tak jsem poslal svou n50 na reklamaci kvůli dobíjení.Po úterním telefonátu a vyřízení formalit mi bylo řečeno,že PPL si proto zítra dojede.Tak jsem čekal doma a kde nic tu nic.PPL dorazila až v pátek(nedávám za vinu Aceru,mohla být chyba i na straně PPL).Minulé úterý se na webu objevil status"Zařízení přijato",nevíte někdo bude i změna statusu po zahájení opravy?Díky
brkel (56)|9.11.2006 15:12
...no, jsem, uprimne receno, v soku po predchozich zkusenostech (cca tri mesice v servisu), ponevadz v pondeli rano, po neuspesnem vyzvednuti PPLkou predchozi tyden, jsem PDA dopravil do servisu sam a za dva dny bylo zpet, funkcni a bez problemu... ...tentokrat si tedy muzu stezovat pouze na PPL, zasilku si vubec nevyzvedli a navic mi zmackli rozek na krabici kdyz mi to vezli z5....
PiTRiS_ce4you (257)|4.1.2007 16:29
tak taky přidám svoji zkušenost s acer servisem :) n311ka se mi přestala nabíjet, ukazovala divnou baterku, tak sem jim to tam poslal :) pplko přijelo sice o tejden dýl, ale nakonec se dostavili...
když do 4 dnů balíček nedojel do brna, začal sem se po něm shánět, jediný kde o něm věděli je depo kde to vyzvedávali... tak sem kontaktoval acer, jakožto objednatele přepravy, ať si s tím něco udělaj...

po přesně měsíci po odeslání mi od nich došlo, že jim mám vyfakturovat částku 6500,- bez daně, s tím že se jedná o škodu (s tím že nový to stálo 8500 bez daně, takže nějakej 75%), s tím že to je starší půl roku, je tam nějaká amortizace a že jim pplko za ztracený nic víc nedá a že to neni standardni reklamace, protože to bylo kupovany na firmu...

pochopitelně uplná kravina, bo mě nemusí nějak zajímat, co oni/jimi zajištěná přeprava, s tím probedli (nehledě na to, že dle infa na PPL jim oni zaplatěj u zařízení do 1 roku 100% z ceny zařízení) takže stačilo lehce pohrozit žalobou, a už by měla bejt na cestě něco pro toho od koho sem to kupoval, aby vrátili peníze - take až vám bude acer chtít vrátit míň než to stálo, jen do nich :))
slint_ce4you (4)|14.1.2007 09:59
ja neviem,ja chodim do aceru v brne reklamovat veci cca 3x tydne a nemali sme s raklamacemi ako firma vubec problem.holka na prime je v pohode a servis nam delaju priemerne do 5-tich dni. nikdy sa nam nestalo ze by nieco chybelo. (pri predani mi daju protokol,kde je vzdy prislusenstvi napsane). da sa s nima vcelku v pohode dohodnut :) sem-tam sa mi stane,ze zapomenu fakturu,tak sa s nima bez problemov dohodnem,ze im ju poslem faxom... proste pohoda...
Johny_G (384)|14.1.2007 14:08
Já teď Acera posílal znovu a největší průser toho servisu vidím v PPL. Kdyby posílali kohokoli jiného, byla by to ideální forma péče o zákazníka :-).
pedro_ce4you (4)|18.4.2007 11:56
O vstřícném přístupu servisního centra se napsalo už hodně, ale přidám svoji zkušenost. Přestal mi nabíjet Acer n35 v záruce. Volal jsem do servisního centra a dostal pokyn zabalit a počkat na přepravní společnost (kdy přijedou nedokázali přesněji říct). Čekal jsem celý den, přijeli večer. Druhý den mi volali ze servisního centra, jestli jsem si vědom, že mám prasklý displej a jestli chci, že mi ho opraví. Šok nastal, když mi sdělili, že to bude na moje náklady a bude to stát asi tři tisíce. Nepomohly ani týdny dohadování, ani právník, pouze mi nabídli, že PDA na moje náklady sešrotují. Oprava displeje mě nakonec stála tři a půl tisíce. Mimochodem - nabíjení opravili zdarma, ale s poznámkou, že jsem si závadu zavinil sám...
Gladius (2)|25.4.2007 20:37
Taky se podělí s zkušenostmi v pátek 20.4 jsem poslal svůj acer n30 už při posílání jsem si myslel ,že to dopadne špatně když jsem viděl jak ten balík hodil do auta. V pondělí přišlo SMS že čeká na opravu , v úterý že bylo opraveno a odesláno. Dneska přišlo jak nové dokonce i stylus mě dali nový zadarmo.
Jen mě naštvalo že to podle nich byla nezáruční oprava, jinak jsem spokojenej.
Tony26 (15)|28.9.2007 13:14
Me zkusenosti s ACER servis:
Prispevek je ponekud delsi, ale berte to jako 'howto'. Mel jsem problem s n50. Problem byl, ze nefungovala spravne vnitrni baterie a pri vyjmuti te hlavni nasledoval hard reset. Pouzivam 2 baterie, aby kdyz jedna se nabiji v kolebce, tak druha je v PDA. Problem to nebyl zasadni, ale zpusoboval neprijemnosti, protoze pri prohozenim baterie jsem musel delat vzdy backup / restore. Po procteni teto a dalsich diskusi jsem zvazoval, jestli se do opravy pustit, nebo to nechat tak. Protoze zaruka koncila tak jsem to zkusil.

Nejprve nekolik poznamek k 'pripravnym pracem'

- z PDA jsem vyjmul vse co jde vyndat krome baterie tj. krytku CF, stylus, SD kartu. Taky zadne kabely ani kolebka atd, jen 'ciste' PDA a baterii. PDA bylo bez dat. Vse zalohovano a smazano.

- Napsal jsem popis kde bylo:
* cislo opravy
* moje adresa, telefon, e-mail a adresa do prace oznacena jako adresa vyzvednuti a predani
* Popis PDA - typ, vyr. cislo
* Prislusenstvi - baterie vcetne vyr. cisla, a ze na display je folie. Dale poznamka ze je bez stylsu, bez CF ...
* Stav - ze je bez skrabancu a prasklin atd. Zde jsem pridal fotky ze vsech stran
* Popis problemu. Zde jsem detailne popsal co to dela a nedela a postup jak to predvest.
* Datum zakopeni a prodejce.
* Naskenovany zarucni list

- PDA jsem velmi dobre zabalil tj nejprve do sacku, pak do krabice a pridal 'pruvodni popis'. Pouzil jsem original krabici bez 'vnitrku' a hlavne hodne dukladne ji vystlal "bublinkovym igelitem", aby se nic nemohlo posunout. Zvazoval jsem i 2 krabice jako 'matrjosku'. Problem je, ze kdyz posilate 'lednicku' tak to kazdy opatrne zvedne a polozi, jenze mala krabice svadi k tomu to proste hodit.

1. den Pondeli: telefonat do acer, objednani opravy a PPL na dalsi den Ja pracuji od 8 do 16:30 tak jsem jim dal adresu do prace. Dali mi cislo opravy.
2. den Utery: volal jsem na PPL kdy dorazi. Pry 8-18h. Doufal jsem ze si me nenechaji az na konec, nechali.:oops: Kuryr dorazil v cca 17:25. Tak jsme mel hodinu prescasu. (mel jsem i tak co delat) Na PPL mi taky sdelili cislo baliku dulezite pro www.
3. den Streda: podle www PPL jej prevzali v aceru v 9 rano, ale podle stranek aceru v poledne byl stale na ceste. Odpoledne telefonat .. stale naskladnuji. nakonec jej naskladnili 18:35, prisla SMS
4.-10. den - dle www 'ceka na opravu'
11. den Streda rano se objevil status 'je opravovan technikem' a v 16:01 prisla SMS ze je opraven a odeslan zpet. Obratem jsem volal do aceru v kolik to odeslali a jestli to stihne vecerni 'uzaverku' v PPL ktera je kolem 18.h. Pry to odeslo kolem 17, takze asi ano. Ale v PPL nebylo videt nic. Ukazalo se tam az nekdy kolem 20 hodiny ze balik byl 17:25 prevzan.
12. den Ctvrtek rano se divam na www PPL ale stale jen byl prevzan v Brne, ale zadna stopa zda odesel, nebo dorazil do Ostravy. Telefonat do PPL - taky zadne zpravy. Mam to zkusit pozdeji. Kolem 11. se ukazalo na www PPL ze balik je v Ostrave a kratce na to v 11:30 dorazil kuryr.

Doma jsem proveril vsechny casti (WIFI, BT,...) vse OK. Podle papiru servisu byla vymenena zakladni deska .. coz je pravda, protoze jsem musel sparovat znovu BT. Taky WIFI ma jinou MAC adresu atd..

Takze na zaver spokojenost. :) Muzu rict z me zkusenosti, ze nemusi byt obava odeslat neco na opravu. Jen jsem mel problem s zajistenim predani PPL kde rozptyl 8-18 bez jekehokoliv
upresneni je moc a pri prevzeti jsem do posledni chvile nebyl jist jestli balik dorazil a zda mam zaridit prevzeti. Proste nemuzu byt cely den k zastizeni na jednom miste. Na druhou stranu, pri odeslani do 18. vecer byl dorucen balik druhy den dopoledne.
Zdenek Malinsky (9781)|28.9.2007 18:58
Je to sice "jen" ntb, ale Acer to tedy je.
mr.BSE (4)|31.10.2007 21:12
Docela zajimave cteni tahleta diskuze. Moc rad bych Vam vsem rekl, jak to v Aceru chodi a jake tam jsou podminky, bohuzel zatim nemuzu:evil: