www.svetmobilne.cz
>
>

Ferrari F8 Tributo přichází s V8 a 720 koňmi

Ferrari F8 Tributo přichází s V8 a 720 koňmi
, , aktualita
Ferrari si připravilo nástupce modelu 488 GTB, nový model F8 Tributo. Ten přichází se známým 3,9 litrovým V8, nicméně tentokrát má vyšší výkon 720 koní. Automobil se tak rozjede na rychlost až 340 km/h.
K oblíbeným
reklama
Automobilka Ferrari aktualizovala nabídku svých levnějších modelů s motory V8. Dosavadní model 488 GTB nahrazuje novinka v podobě F8 Tributo. Ze svého předchůdce přebírá osvědčený motor V8 s objemem 3,9 litru, který vyhrál titul Motor roku třikrát za sebou v letech 2016, 2017 i 2018 a dále jej vylepšuje. Oproti modelu 488 GTB tak nabídne vyšší výkon 720 koní (530 kW) při 8000 ot./min. Tento motor jsme už mohli vidět v extrémnější verzi 488 Pista. Jeho maximální točivý moment dosahuje 770 Nm při 3250 ot./min.
 
Ferrari F8 Tributo
 
Máme tu tedy navíc zhruba 50 koní než u 488 GTB, je také o něco lehčí (40 kg) a nabízí o 10 % lepší aerodynamickou efektivitu (využit je např. prvek S-Duct, který zvyšuje přítlak o 15 %). Dáte tu najdete technologii Side Slip Angle Control 6.1 a nechybí ani Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+), které vylepšuje chování vozu při jízdě na limitu, díky čemuž může více řidičů dosahovat s vozem velmi dobrých jízdních výsledků. Volant má pak o trochu tenčí věnec. 
 
Ferrari F8 Tributo
 
Vůz má rozměry 4611×1979×1206 mm a váží 1330 kg s balíčky, které způsobují odlehčení vozu. Výkonný motor, dobrá aerodynamika a nízká hmotnost pak znamenají, že se F8 Tributo na stovku rozjede za 2,9 sekundy, 200 km/h pokoří za 7,8 sekundy a rozlet se zastaví až u maximální rychlosti 340 km/h.
 
Ferrari F8 Tributo
 
Design vozu také odkazuje na některé ze slavných Ferrari z minulosti. Průduchy na zadním skle odkazují na Ferrari F40, odvádějí teplý vzduch od motoru a spolu s promyšlenou aerodynamikou pomáhají snižovat vztlak. Zadní spoiler překrývá čtveřici zadních světel a vytváří další designový aerodynamický prvek. Tento prvek se naopak objevil v počátcích základní osmiválcové řady vozů Ferrari, např. v roce 1975 na 308 GTB.
 
Ferrari F8 Tributo
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Škoda představila elektrické Citigo iV Škoda představila elektrické Citigo iV
V nabídce mladoboleslavské automobilky Škoda se objevuje první elektromobil v podobě malého městského Citiga iV. Novinka nabídne vyšší výkon než benzínové verze a dojezd na jedno nabití dosahuje přes 250 km.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici
Apple uvedl aktualizované notebooky MacBook Pro pro rok 2019. Asi nejdůležitější změnou nebude zavedení 8jádrových procesorů, které významně navyšují výkon, ale především to, že se Apple opět pokusil vylepšit klávesnici.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI
Automobilka Škoda začíná pracovat na elektrifikaci svého portfoila a jedním z prvních počinů je nový plug-in hybrid Superb iV. Novinka má umět jezdit i v čistě elektrickém režimu a ujet vzdálenost až 55 kilometrů.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země
Smartphony Sony to mají dnes hodně nahnuté. Divize je hodně ztrátová, prodeje padají neustále níž a Sony se tak rozhodlo, že se bude soustředit už jen na čtyři světové oblasti. Evropa je stále mezi nimi.
23.5.2019, aktualita, Milan Šurkala3 komentáře
Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu
Závody o nejrychlejší předokolku na okruhu Nürburgring pokračují a dosavadní titul musí Honda chtě nechtě předat Renaultu. Jeho nový Mégane RS Trophy-R totiž japonský hot hatch překonal o téměř 4 sekundy.
23.5.2019, aktualita, Milan Šurkala