www.svetmobilne.cz
>
>

Facelift BMW 7 může mít V12 i hybrid

Facelift BMW 7 může mít V12 i hybrid
, , aktualita
Mnichovská automobilka představila facelift luxusního sedanu BMW řady 7. Ten se na první pohled liší obrovskými, o 40 % většími ledvinkami. V nabídce bude nadále motor V12 a dostane se také na hybridní verzi.
K oblíbeným
reklama
Společnost BMW představila facelift luxusního sedanu BMW řady 7. Tato limuzína dostala několik designových úprav, ze kterých jde vidět především o 40 % větší ledvinky, které si podle prvních reakcí vysloužily značnou kritiku. Jsou skutečně obrovské a podle mnohých i nevzhledné. Naopak světla jsou užší, kvůli čemuž kontrast ještě o to více vynikne. Spolu s tím se přední část zvýšila o 50 mm. Naopak zadní světla jsou o 35 mm nižší. Jak vepředu, tak i vzadu jsou použita LED světla. Ta přední mohou mít volitelně laserovou technologii.
 
BMW řady 7
 
klikněte pro zvětšení
 
Výrobce také zapracoval na akustice, takže vevnitř je ještě méně hluku než doposud. Pomáhají tomu např. 5,1 mm široká skla ve dveřích. Byla vylepšena také zvuková izolace podběhů zadních kol i kolem sloupků a oken. Vůz by se měl také lépe řídit díky aktivnímu řízení a technologii Executive Drive Pro s aktivními stabilizátory (mimo hybridní verzi).
 
BMW řady 7
 
klikněte pro zvětšení
 
Standardní verze má nyní na délku 5120 mm, šířka činí 1902 mm (což překvapivě není není mnoho, přes 1,8 metru má dnes i nižší střední třída) a výška je 1467 mm. Rozvor náprav je 3070 mm. V případě prodloužených verzí počítejte s rozvorem prodlouženým na 3210 mm (+140 mm) a délka je pak 5260 mm. K dispozici bude 12,3" přístrojový panel a 10,25" obrazovka infotainmentu. K dispozici je také Inteligentní osobní asistent ovládaný hlasem. Nechybí ani masážní funkce sedadla, vyhřívání sedadel a jejich ventilace, na displejích lze pracovat i s Microsoft Office 365 a Skype for Business.
 
BMW řady 7
 
klikněte pro zvětšení
 
K dispozici bude šest různých motorizací, dvě benzínové, jedna hybridní a tři naftové. Základem u benzínů bude 750i s vidlicovým osmiválcem o objemu 4395 cm3 a maximálním výkonu 390 kW při 5500 až 6000 ot./min. Točivý moment dosahuje maxima 750 Nm při 1800 až 4600 ot./min. Tento motor dokáže auto rozjet na 100 km/h za pouhé 4,0 až 4,1 sekundy (i/Li). Kombinovaná spotřeba činí 9,5 l/100km. K dispozici bude jako 750i xDrive i 750Li xDrive.
 
BMW řady 7
 
klikněte pro zvětšení
 
Mnohé jistě potěší, že v nabídce zůstane M760Li xDrive s dvanáctiválcem o objemu 6592 cm3. Ten kupodivu ale nedosahuje o mnoho vyššího výkonu. Ten činí 430 kW při 5250 až 5750 ot./min, maximum momentu pak vrcholí hodnotou 850 Nm při 1600 až 4500 ot./min. Stovku pokoří za 3,8 sekundy a stejně jako předchozí verze, i zde je maximem rychlost 250 km/h. Necháte-li si odmontovat omezovač, můžete počítat s až 305 km/h. Kombinovaná spotřeba je 12,5 l/100km.
 
BMW řady 7
 
klikněte pro zvětšení
 
Hybridní 745e přináší řadový šestiválec s 2998 cm3 a výkonem 210 kW při 5000 až 6000 ot./min. Točivý moment pak dosahuje 450 Nm při 1500 až 3500 ot./min. Elektromotor pak zvládne dodat 83 kW a 265 Nm, akumulátor pak nabídne 12 kWh. Jde o plug-in hybrid, takže podle normy lze jezdit za 2,2 l/100 km. Praxe bude pochopitelně záležet na tom, jak krátké trasy budete jezdit. Bude k mání jako 745e, 745Le i 745Le xDrive.
 
Nabídka pokračuje naftovou 730d s šestiválcem o objemu 2993 cm3 a výkonem 195 kW při 4000 ot./min. Točivý moment vrcholí hodnotou 620 Nm při 2000 až 2500 ot./min. Tento model by měl jezdit za 5,5-5,8 l/100km (k dispozici bude jako 730d, 730Ld a obě verze i ve variantě xDrive). U 740d počítejte se stejným motorem, ale vyšším výkonem 235 kW při 4400 ot./min a momentem 680 Nm při 1750 až 2250 ot./min. Tentokrát půjde o 740d xDrive nebo 740Ld xDrive, přičemž u obou verzí počítejte se 6,0 l/100km. Nakonec tu máme ještě 750d, kde už tento šestiválec bude dávat 294 kW při 4400 ot./min a 760 Nm při 2000 až 3000 ot./min. Spotřeba bude 6,0-6,1 l/100km. K dispozici bude jako 750d xDrive a 750Ld xDrive.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Řada Oppo Reno zná svou cenu a dostupnost v Evropě Řada Oppo Reno zná svou cenu a dostupnost v Evropě
Oppo podruhé představilo své smartphony z řady Reno, které zahrnují i modely s periskopickým zoomem nebo podporou 5G sítí. Dostanou se na vybrané evropské trhy, a to už příští měsíc. Na nízké ceny ovšem nespoléhejte.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Další Tesla lehla popelem, vzala s sebou ještě tři auta Další Tesla lehla popelem, vzala s sebou ještě tři auta
Požáry elektromobilů jsou bedlivě sledovaným tématem. A pokud je to Tesla, tak ještě více. Poslední požár Modelu S se stal v Číně v Šanghaji, kde s sebou hořící auto vzalo ještě další tři blízko stojící.
Včera, aktualita, Milan Šurkala7 komentářů
Lenovo Z6 Pro oficiálně: vlajková loď se čtyřmi foťáky na zádech Lenovo Z6 Pro oficiálně: vlajková loď se čtyřmi foťáky na zádech
Lenovo dnes představilo novou vlajkovou loď Z6 Pro, která je určena pro čínský trh. Jedná se o model, který nijak neztrácí na konkurenci. Do vínku dostal procesor Snapdragon 855, displej Super AMOLED s tenkými rámečky nebo velký počet fotoaparátů.
23.4.2019, aktualita, Jáchym Šlik
Elon Musk tvrdí, že kdo používá lidar, míří do záhuby Elon Musk tvrdí, že kdo používá lidar, míří do záhuby
Na Autonomy Day, kde automobilka Tesla hovořila o svých autonomních technologiích, se Elon Musk vyjádřil nelichotivě i na adresu lidaru. Podle něj je tento senzor pro autonomní auta cestou k záhubě.
23.4.2019, aktualita, Milan Šurkala
Start prodeje telefonu Galaxy Fold se odsouvá kvůli problémům Start prodeje telefonu Galaxy Fold se odsouvá kvůli problémům
Samsung musel odsunout prodej dlouho očekávaného ohebného smartphonu Galaxy Fold. Někteří recenzenti se totiž setkali s problémy, které se nejčastěji týkají hlavního displeje. Před uvedením na trh tedy bude muset výrobce ještě vychytat mouchy.
22.4.2019, aktualita, Jáchym Šlik