Aplikaci Messenger používá přes 800 milionů lidí na celém světě a není divu, že by ji Facebook chtěl i nějak monetizovat. Jeden uniklý dokument hovoří o tom, že se chystá systém reklam pro tuto aplikaci, byť zatím není jasné, v jaké formě by to přesně mělo být. Prioritou pro Facebook je uživatelská přívětivost a nechce tedy, aby byly tyto reklamy zneužívány a nadměrně zatěžovaly uživatele aplikace.

I proto budou moci společnosti zasílat své reklamní vzkazy nebo nabídky jen těm uživatelům, kteří s nimi už v minulosti komunikovali. Nemohou je tedy poslat komukoli a dokonce ani být fanouškem nepostačí, aby vás společnost mohla s těmito vzkazy kontaktovat. Mělo by tedy v mnoha případech jít o zprávy, které by vás mohly i zajímat. Novinkou bude také nová URL pro kontaktování společnosti ve tvaru fb.com/msg/název_společnosti. Tento nový systém by se měl objevit ve druhém čtvrtletí tohoto roku.
Zdroj: techcrunch.com, theverge.com

I proto budou moci společnosti zasílat své reklamní vzkazy nebo nabídky jen těm uživatelům, kteří s nimi už v minulosti komunikovali. Nemohou je tedy poslat komukoli a dokonce ani být fanouškem nepostačí, aby vás společnost mohla s těmito vzkazy kontaktovat. Mělo by tedy v mnoha případech jít o zprávy, které by vás mohly i zajímat. Novinkou bude také nová URL pro kontaktování společnosti ve tvaru fb.com/msg/název_společnosti. Tento nový systém by se měl objevit ve druhém čtvrtletí tohoto roku.
Zdroj: techcrunch.com, theverge.com