reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Aplikace
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky
Příslušenství
Tablety
Wearables
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie
TV Freak  |  Svět audia

Explodoval první iPhone XS Max, muž zvažuje žalobu

, , aktualita
Explodoval první iPhone XS Max, muž zvažuje žalobu
Lithiové baterie nejsou zrovna ukázkou nejbezpečnějšího způsobu ukládání elektrické energie. Přesvědčil se o tom už nejen výrobce telefonů. Nyní tu máme první "explozi" smartphonu Apple iPhone XS Max.
Explodoval první iPhone XS Max, muž zvažuje žalobu
Snad u každého typu telefonu se najdou kusy, které mají problém s akumulátorem, který vede k "explozi". Ve skutečnosti se obvykle nejedná vyloženě o výbuch, spíše jde o náhlé dramatické zvýšení teploty, kouř a následný požár. Své si s tímto problémem užil především Samsung u modelu Galaxy Note 7, který takto zahořel v nadprůměrně vysokém počtu kusů. Pokud jde o Apple a jeho nový model iPhone XS Max, tak byl právě zaznamenán první takový případ. Na základě toho ale rozhodně nelze mluvit o rozsáhlém problému, bylo totiž prodáno několik desítek milionů kusů tohoto telefonu a jde tedy zatím o ojedinělý případ.
 
 
Ten se stal v Ohiu 12. prosince. Josh Hillard byl na obědě, když tu se najednou jeho iPhone XS Max v zadní kapse začal velmi rychle zahřívat a šel z něj nazelenalý a nažloutlý kouř. Neboť nepovažoval za společensky vhodné se zde svléknout, rychle odběhl na toaletu, přičemž to už telefon začal i hořet. Spolu s dalším mužem, který rychle přispěchal s hasicím přístrojem, oheň zlikvidovali. To už měl Hillard propálené kalhoty a popáleniny na zadku.
 
Velkým problémem je podle něj i chování společnosti Apple. V Apple Store se mu údajně nechtěli nijak zvlášť věnovat, přičemž zde strávil hodinu, z toho většinu jen čekáním. Nakonec mu byl nabídnut nový telefon, což ale nepovažoval za dostatečné. Chce také náhrady za zranění citlivého místa, spálené oblečení, čas strávený jednáním se společností a dokonce i nevyužitá data za dobu, kdy byl jeho telefon poškozen. Něco takovému mu v obchodě nechtěli slíbit, dokud se reklamace neprošetří. Podobně tak nepochodil ani na zákaznické lince, kde Apple chtěl nejprve záležitost náležitě prošetřit, což je i vcelku logické. Muž tak nyní zvažuje, že podá na společnost Apple žalobu za výše uvedené škody.