Registrace: 3.12.2007
Komentářů: 216, score 0.0 | Digimanie: 3349/0.3 | Svět hardware: 638/0.5 | TV Freak: 36/0.2 | Relaxuj: 2/1.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 20.8.2019 s hodnocením +8:
Jóóó, zelené experimenty ­- TOP tunel na státní peníze! A bude mnohem, mnohem hůř :­-­(.
Komentář z 27.6.2020 s hodnocením +3:
No vida, tak to bych si za maximální částku, kterou jsem ochoten za telefon dát, odnesl domů chipset od Qualcommu. Vystavil bych si ho do skleněné vitríny a každý den bych si vyčlenil alespoň 10 minut času na to, že bych se na něj díval. Obdivoval bych pravidelnost chipsetové architektury a tak podobně.

Teď vážně: bublinový efekt je u telefonů čím dál více patrný. Nejde o to, že se nenajde dost lidí, kteří jsou schopní dát nesmyslné částky za telefon, jde o to, že jen tak zadarmo to nikdo neudělá. Proto musí výrobci stále víc a víc představovat absurdní parametry. Tohle má v sobě už z principu zakódovanou konečnou, to je zcela zjevné.
Komentář z 27.9.2019 s hodnocením +2:
Máš naprostou pravdu! Už v pořadu ­"Štrunc!­" byl rozhovor s nějakým auto­-moto odborníkem, který tam říkal, že dnes již existující vodíkový pohon je mnohem efektivnější.

Podle mě všechny současné elektromobily na baterie, které nemají podobu nějakého městského vozítka na ­"popojíždění­", jsou jen subvencovanou bublinou. Výjimku tvoří typy vozidel jako je např. autobus, dodávka apod., které sice nejsou ­"vozítkem­", ale typicky jsou také určeny pro městské ­"popojíždění­". Navíc mají větší rozměry a tedy i lepší možnosti v oblasti instalování baterií.

Současná ­"bateriová­" technologie není vhodná pro daleké jízdy. Zvláště pak při vysokých rychlostech nebo za přítomnosti cest s častým stoupáním. Zásoba ­"paliva­" pak padá jako kámen.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 29.6.2021 s hodnocením -3:
Já se z toho nezblázním, já jsem v obraze. Vím, o co jde a k čemu to povede. Kdo to neví, ten se zblázní, protože důsledky pro něj najednou přiletí jakoby z čistého nebe a bude se divit.

Než se zavedly věci typu ­"záporná úroková sazba­" apod., tak to ještě šlo, ale tohle už je opravdu problém. Ale problém to byl vždycky, protože systém FIAT měn generuje tržní chyby a lidi se obecně obvykle chovají tak, že hledají řešení, které nejméně bolí. V tomto případě nejméně bolí zametat problémy pod koberec, tj. v určitých mantinelech ­(všechno je omezeno určitými pravidly­), s rostoucím počtem chyb, vymýšlet takové nástroje, které umožní ještě snáze ­"tisknout­". To generuje další a další tržní chyby, až se nějaká chyba ­(či chyby­) nepodaří uhlídat a ta pak nastartuje pád ­"domečku z karet­". Roznětkou může být cokoliv ­- 1000 + 1 věc, děj, který visí někde ve vzduchu.
Komentář z 5.5.2021 s hodnocením -3:
"Nejlepší­" to bylo na iDnesu. Mafra samozřejmě dlouhodobě obchodně spolupracuje se Škodou a tak přichystala naprosto bombastickou prezentaci ­(článek­) při představení nové Fabie ­- první místo na titulní straně, cca 80 fotek, 3 videa s novou Fabií... masakr. Samozřejmě nikde ani slovo o placeném článku. Tak to jsou ta dnešní ­"seriózní­" média :­-­).
Komentář z 21.4.2021 s hodnocením -3:
Na Zelenym nesmyslu teprve až Samsung s Tab S7+ za cca 30 tisíc je nejdražším tabletem konkurence. Místa od cca 65 tisíc po cca 30 tisíc okupuje pouze Apple.

Neuvěřitelné :­-D. Chtěl bych si pokecat s člověkem, který TOHLE kupuje :­-D.