Registrace: 3.12.2007
Komentářů: 135, score 0.5 | Digimanie: 2752/0.3 | Svět hardware: 324/-0.1 | TV Freak: 25/0.4 | Relaxuj: 1/1.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 20.8.2019 s hodnocením +8:
Jóóó, zelené experimenty ­- TOP tunel na státní peníze! A bude mnohem, mnohem hůř :­-­(.
Komentář z 27.6.2020 s hodnocením +2:
No vida, tak to bych si za maximální částku, kterou jsem ochoten za telefon dát, odnesl domů chipset od Qualcommu. Vystavil bych si ho do skleněné vitríny a každý den bych si vyčlenil alespoň 10 minut času na to, že bych se na něj díval. Obdivoval bych pravidelnost chipsetové architektury a tak podobně.

Teď vážně: bublinový efekt je u telefonů čím dál více patrný. Nejde o to, že se nenajde dost lidí, kteří jsou schopní dát nesmyslné částky za telefon, jde o to, že jen tak zadarmo to nikdo neudělá. Proto musí výrobci stále víc a víc představovat absurdní parametry. Tohle má v sobě už z principu zakódovanou konečnou, to je zcela zjevné.
Komentář z 27.9.2019 s hodnocením +2:
Máš naprostou pravdu! Už v pořadu ­"Štrunc!­" byl rozhovor s nějakým auto­-moto odborníkem, který tam říkal, že dnes již existující vodíkový pohon je mnohem efektivnější.

Podle mě všechny současné elektromobily na baterie, které nemají podobu nějakého městského vozítka na ­"popojíždění­", jsou jen subvencovanou bublinou. Výjimku tvoří typy vozidel jako je např. autobus, dodávka apod., které sice nejsou ­"vozítkem­", ale typicky jsou také určeny pro městské ­"popojíždění­". Navíc mají větší rozměry a tedy i lepší možnosti v oblasti instalování baterií.

Současná ­"bateriová­" technologie není vhodná pro daleké jízdy. Zvláště pak při vysokých rychlostech nebo za přítomnosti cest s častým stoupáním. Zásoba ­"paliva­" pak padá jako kámen.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 30.4.2019 s hodnocením -3:
Super! Čím více zájmu o kryptoměny existuje, tím lépe! Je opravdu nutné, aby co nejdříve skončil současný, velmi nespravedlivý a centrálně řízený finanční systém!
Komentář z 10.5.2020 s hodnocením -2:
Takže rozdíl mezi nejlevnější a tou dražší verzí s max. velikostí baterky je ten, že při cestě z Prahy do Splitu ­(Chorvatsko­) tomu v případě nejlevnější verze dojde šťáva někde u Vídně a v případě té dražší verze někde u Grazu ­(Rakousko­).

Ani v jednom případě nedosáhnu poloviny celkové cesty.

A to se vyplatí :­-D.
Komentář z 12.10.2019 s hodnocením -2:
Tuhle společnost znám z různých inzercí vystavených eshopy na veřejných místech, ve kterých inzerovaly vysavače obvykle s několikanásobně vyšší cenou, než stojí běžný vysavač.

Protože nemám tolik peněz, abych je mohl ­"ládovat do kamen­", tak bych si takový vysavač nikdy nekoupil.

Také se nabízí otázka, kolik tomuto pánovi nasypala do kasičky slavná ­"Európská Jůnyje­" svou regulací v oblasti trhu vysavačů, kde, jestli se nemýlím, šlo o regulaci spotřeby vysavačů, tedy zvýhodnění těch firem, které se zabývaly maximální efektivitou vysavače, což je, pokud se nemýlím, právě společnost Dyson.