Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
29.10.2018, Milan Šurkala, aktualita
Automobilka Audi ve spolupráci se společností Umicore vyvinula způsob, jak vytvořit uzavřený životní cyklus baterií pro elektromobily. Hodlá totiž recyklovat až 95 % použitých těžkých kovů, aby je nebylo nutno znovu těžit.
Arme (5) | 1.11.20186:09
Tieto články sú čistá reklama a majú nulovú technickú hodnotu. V rámci logiky sa toho už veľa vymyslieť nedá a batérie využívajúce ťažké kovy sa predsa nepoužívajú.

LiFePO4, LiMn2O4, Li2MnO3, LiNiMnCoO2, LiNiCoAlO2, Li4Ti5O12 sú bežne použivané typy, ťažké kovy tvoria iba malú časť. ­(Ne­)ekologickosť báterií ­(Li­-ion, Li­-Pol­) tkvie úplne niekde inde ako v ťažkých kovoch.

Odpovědět2  0
DarkRichelieu (18) | 30.10.20188:24
Tak těžké kovy jsou třeba olovo, to se v baterkách objevuje. A lithium je lehký kov a ten recyklovat nebude ?
Odpovědět1  1
Tech-boy.lukas (27) | 30.10.20189:01
právě jsem chtel napsat,kde se v li­-ion bateriich používá měď,kadmium nebo nikl?
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.