To s tím rozhodně nesouvisí. Za prvé to bylo u Titana, který v tom autě rozhodně nebyl a za druhé, ta správa říkala něco o tom, že dané karty v 10% případů skončily jiným výsledkem než měly. To znamená, že v 90% to bylo správně. Nebylo tam sice napsáno, jak dlouho měl onen výpočet trvat, ale i tak jde statisticky odhadnout, že v oněch 10% došlo k právě jedné chybě ve výpočtu, protože víme, že v 90% to bylo 0 chyb. To znamená, že chyby nastávají velmi zřídka a pokud například zpracováváme obraz (což je tento případ), znamená to, že máme jednou za určitou dobu (nevíme jakou, ale na tom zase tak nesejde) spatně jeden pixel. No tohle prostě nemá šanci ten algoritmus rozhodit. Také to odpovídá tomu, že v oné původní novince se píše, že u her se to neprojevuje. Tedy podle mě možná ano, ale například jednoho vadného pixelu na 4K při 60 Hz jednou za nevím jak dlouho si prostě nevšimnete.
Nejvíce přínosné komentáře